|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
GVD de nieuwe is thrashing lekkerrrrrrrrrrrrrr signature |
|
vind em beetje eentonig. Had meer verwacht, maar goed pas één keer gedraaid. Het is iig geen Epitaph. |
|
quote: ?? Bij mijn weten is het nieuwe album van Necrophagist nog niet uit, hoor. Of bedoel je het nieuwe nummer 'Dawn and Demise'? Er wordt wel een zogenaamd gelekt album van Necrophagist aangeboden onder de titel 'Malformed Magnificence', maar dat is gewoon de laatste plaat van het eveneens Duitse Deadborn. |
|
|
|
zeker?? klinkt niet hetzelfde iig signature |
|
quote: Die nummers zijn van Deadborn - Stigma Eternal (naar mijn mening het beste album uit 2007, maar dit terzijde), zie ook www.metal-archives.com/release.php?id=166358&PHPSESSID=edcc2a35274552545196b98330585a6f |
|
GODVERDOMME dat ik daar inloop ik dacht al, zo'n grote Necrodinges fan ben ik nu ook weer niet maar dit klinkt wel ferm signature |
|
gelukkig maar, vond het al zwaar zuigen voor deze band... |
|
Uit een interview dat Muhammed Suiçmez (de frontman van Necrophagist) in juli gaf, blijkt dat het nieuwe album in de zomer van 2010 wordt afgerond. Vervolgens gaat de master naar het platenlabel. Een precieze releasedatum wordt niet gegeven. Ergens eind 2010? Necrophagist zou er in dat geval telkens een jaartje langer over doen voordat nieuw werk verschijnt (1992, 1995, 1999, 2004, 2010). |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
helft van de band zit inmiddels bij Obscura, niet onaardig toch, maar anders |
|
Necrofagist |
|
|
|
Hehehe, gaaf! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Jeezus..... tering...... En die solo...... dikke thumbs up. lampje |
|
én meteen afgestudeerd mag ik hopen |
|
Gaaf zeg!! Vette solo inderdaad. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Zou de nieuwe plaat eindelijk in de buurt komen? Necrophagist heeft een oud nummer in een nieuw jasje gestopt: |
|
quote: Bijna 2 jaar later is dit plaatje nog steeds even relevant. Ondertussen dus luisteren naar The Radial Covenant https://hannesgrossmann.bandcamp.com/album/the-radial-covenant quote: Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Zou er ooit, ooit nog een nieuw album komen?? |
|
nee |
|
Had een van de laatste leden toch ook eens op zijn FB account gepost? "Er gaat geen nieuwe Necrophagist komen" oid? Jammer hoor, erg fijn bandje. When your people matter, menstrual health matters |
|
Ah, 4K upscale: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Daar ga ik vanavond even voor zitten When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |