|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
kom op! ik de er een kwartiertje over... |
|
Ik 2 1/2 uur. Wat een trage server. |
|
Heel relaxed! Ben benieuwd naar het filmpie. Nog 20 minuutjes dlden...... |
|
quote: WHO DA MAN? YOU DA MAN!!!! |
|
vette sjit OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
quote:OH! |
|
quote: YO! Bedankt! Downloaden!! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Fucking sick man.. Als je die linkerhand van Muhammed over die hals ziet sjeezen, goddamn!! |
|
Maar weer aan het proberen te downen. 16 kb/sec , damn zeg. |
|
Heej, das "relaxt" internet Wim Ga een joint draaien man, en trek een biertje open. |
|
quote: Nog 3 uur en 2 minuten. Dat wordt een ons en een krat. |
|
Kheb hier ook nog een live-vid van Extreme Unction (Emule).. man man wat strak! |
|
UPLOOIEN FRNK! Eerlijk zullen we alles delen |
|
quote: Ik had em binnen een half uur binnen. NIW, fucking strakke shit "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Kheb nie genoeg webspace meer, maar Soulseek : \\m/FRNK\\m/ > C:\\My Music\\Zips n Vids Of Emule dus. Idd mooi zn vingertjes over die hals te zien vliegen ja, alsof het niets is.. [edit]kut slash.. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 02-05-2005 22:19] |
|
haha die death cover is gvd exact zeg dikke tering. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Dat vraag ik me ook af... quote: Hoe groot is dat bestand? Ik heb er maar 29MB van... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-05-2005 6:17] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Vettig! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Maar blijkbaar weet niemand het :/ Kan er op "het net" ook niets over vinden, ook niet op het Necrophagist forum. |
|
quote:42MB is ie. Kan zijn dat jij de Quicktime-versie er van hebt. Die's 28MB (tenminste, die ik hier ook heb..). Wil die van 42MB wel sturen anders, pleur me maar in de MSN (zie profiel voor adres) evt. BTW Shreddie, die vid die jij openbaarde is echt geweldig!! Thanx man!!! [edit]Snaack ook trouwens als je em ook wilt (msn) [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 04-05-2005 8:48] |
|
Pass em hier ook ff heen als het kan :D "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ok 'k heb je chello-adres toegevoegd (zie mailtje). |
|
Het is overigens alweer 2 maanden stil rondom de band. Hopelijk wordt die Muhammed weer snel beter! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote:Jah idd hey |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |