|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
np Extreme Unction Vid, vetttttttt But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
ben nu een video van Fermented Offal Discharge aan het downen.. had je die al? carcasstrid |
|
nope..... But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
ok luitjes... http://www.smnnews.com/board/showthread.php?s=08e1fec0c143d5036a639de976eea9d9&threadid=59671&perpage=30&pagenumber=5 carcasstrid |
|
quote: nee... wel als een koerd... carcasstrid |
|
quote: Hehehehe. |
|
quote: je ziet alleen maar gepingel op een gitaar.. Ach.. vast wel interessant voor de gitaarslashers onder ons carcasstrid |
|
*schop* quote: Al tamelijk oud nieuws, verbaasd me eigenlijk dat het hier nog niet gepost was. Anyway: goed nieuws dus, hopelijk komen ze ook deze kant op want ik wil Necropaghist echt fucking graag live zien. |
|
Wie niet! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
We zien het wel, hopenlijk Suck my piss |
|
quote: Extreem... |
|
gepiel |
|
quote: Dat zeggen die mislukte gitaristen altijd.. hoe noem je die ook al weer... *denk*.. oh ja, bassisten! *verstopt zich* (was geintje hoor ) |
|
alleen bassisten met een overijverige gitarist in de band |
|
NegroPianist!!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: +1 *hoopt* "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Heb ze afgelopen zaterdag gezien en gesproken, superaardige lui, maar sjezus! Wat een muzikanten zeg! Die Mohammed heeft wel een heerschend 'bandje' bij elkaar gezocht!! |
|
+10! edit: fuck, net een reply ertussen [Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 26-09-2005 12:54] But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Waar heb jij ze gezien dan? *jaloezie* |
|
Ja zeker erg relaxte lui.Totaal geen egoisten ookal dacht ik dat ze dat wel zouden zijn nadat ik ze voor t eerst zag in schweis.Nee toffe gasten!En een verschrikkelijk goeie drummer! |
|
quote:in Giebelstadt in duitsland |
|
quote:jpianist!!! |
|
quote: Phew, was al even bang dat ik een gig hier in de buurt over het hoofd had gezien |
|
neh maar muhammed gaf aan dat nu hij een goeie line up heeft gevonden zoveel mogelijk wil spelen.Hij gaat zeker een aantal optredens doen in NL komende tijd |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |