|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: 1: Ben jij daar geweest? dus weet jij welke lagen er waren? Nou ik wel! 2: Jij had het over een manipulerende bond! 3: WAO, 2e jaar ziek(= dus ernstig) geen aanvulling rijk dus je valt terug naar modaal inkomen. Kunnen we allemaal mee te maken krijgen. CAO's niet bindend verklaren, oftewel de baas kan je alles zonder problemen door je strot duwen. Langer werken zonder poen er bij.Maar belangrijkste punt is de pensioens leeftijd van 65 of zels 67 jaar, ik ben procesoperator en loop volledig continu, dat is zwaar werk. daarom gaan wij ook met 60 jaar met pensioen, continu kost je gewoon tien jaar van je leven!!! Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Sorry Maarten, ben te opgefokt vandaag door die ventjes. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Ja dat is idd een moeilijk punt, omdat je dan idd je baas ook pakt. Aan de andere kant staan de werkgevers ook vierkant achter de regeringsplannen (logisch trouwens). Staken moet vind ik ook een laatste redmiddel zijn, niemand wordt daar echt vrolijker van. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Alleenstaande meta WAO-uitkering Een alleenstaande WAO'er kan dit jaar 1.033 euro per maand uitgeven. Deze alleenstaande wordt volgend jaar 7 euro op zijn uitkering gekort. Tel daarbij de inflatie (12 euro per maand eraf), de afgeschafte Zalmsnip (4euro). Als hij veel ziektekosten maakt, heeft deze alleenstaande per maand 27 euro minder in zijn portomonnee. Maakt hij geen ziektekosten, dan gaat hij er 6 euro op achteruit. Jij hebt inderdaad reden om te protesteren. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: Volgens mij is de appel net wel een end van de boom af gevallen. |
|
Jammer dat er geen rellen waren ... pussy ass demonstranten |
|
beetje jammer dat dat protesteren neit zoveel uithaalt, beetje simpele protestliederen zingen enzo... pak het aan zoals in de jaren 60 en later... dat werkt tenminste! beetje andre hazes gaan zingen enzo... we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
goeje actie van de purl Suck my piss |
|
|
|
quote:Je bent wel goed in Wouter Bos napraten! Jammer alleen dat die kerel uit zijn nek lult. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Jij bent wel goed in Balkellende napraten! Geen tegenargumenten! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Dan moet je maar andere topics gaan doorlezen, ik heb al genoeg argumenten gegeven en heb nu geen zin in herhaling te gaan vallen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |