|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
quote:Nee, ik zal toch eens gegronde tegenargumenten zien op wat ik gepost heb... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Nee. Waar heb ik dat gezegd? Ik toonde alleen een resultaat van een peiling die Grindhoer's (ononderbouwde)stelling tegensprak. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Veel plezier allemaal morgen, zal erg gezellig worden met 200.000 paupers demonstreren omdat jullie vinden dat die paar euro's verschil toch echt niet kunnen. Realiseer alleen wel dat als deze maatregelen niet nu gekomen worden jullie kinderen er later pas echt op achteruit gaan! Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: Nergens, maar zou wel mogelijk als dusdanig zijn te interpreteren. Daarom dat ik het netjes effe vroeg! |
|
Brinkhorst is gaaf: "Als er geen uitkeringen waren, dan waren er ook geen werkelozen!" Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: Dat is niet grappig eigenlijk... A narrow view sees better. |
|
quote: Laat me raden... jij bent zo een persoon die door de overheid onderhouden wordt? Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: Zei het broekie van 18 . Sorry hoor, ik ben het best met je eens maar je moet niet boven je theewater gaan lullen . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: pfff opa, ga morgen demonstreren om je pensioen veilig te stellen! Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: Volgens mij snap je het niet helemaal. Ik licht de overheid inderdaad elke maand weer voor 228 EURO op, maar over een aantal jaren financieer ik jouw retard-uitkering. Ik bedoelde te zeggen dat ik het met die opmerking eens was, daarom is het niet grappig. A narrow view sees better. |
|
quote: Excuses dan, moet toegeven dat ik dan eigenlijk ook de overheid oplicht met mijn ov en stufi. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: Dat kan ik zelf wel, daar heb ik geen vadertje staat voor nodig. En van mij had dat collegegeld ook best nog omhoog gemogen . Helaas... quote: Jajaja daar heb je het al.... Les 1: nooit inbinden. Mietje! [Dit bericht is gewijzigd door M. op 01-10-2004 22:53] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Niet lullen maar gaan! Ik sowieso. http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: inderdaad |
|
quote: Veel plezier! Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Betere line-up dan Wacken. A narrow view sees better. |
|
quote: GAAF! |
|
quote: Ja inderdaad, wel als je van k3 en idols houdt. |
|
quote:Eh, wanneer dan wel? Als het al te laat is? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
En demonstranten? Was het gezellig om met zijn allen onderdeel van een massahysterie deel uit te maken en naar jullie grote leiders te luisteren? Nog leuke spandoeken gezien? Lodewijk en Doekle nog gezoend? En de vakbondjes maar in hun handen knijpen dat ze wat leden gaan scoren en dat ze weer een paar jaar vooruit kunnen. edit: Ach...boeie. Ik heb vanmiddag tijdens een aangename lunch mijn koopkracht voor de komende jaren enigszins opgeschroefd. An dat zal nodig zijn wanneer dit kabinet inbindt of wanneer er een rode coalitie aan de macht komt. Die zullen dan alle premies die ik nu betaal verkwanselen en het land met een enorme schuld opzadelen. Gelukkig vind ik het niet erg om op mezelf te vertrouwen. 200.000 mensen hebben echter blijkbaar liever dat iemand anders voor ze verantwoordelijk is EN dat iemand anders voor hun grillen financieel opdraait. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 02-10-2004 15:45] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: Je onwetendheid is amusant. Ten eerste is de befaamde pantser BMW door Wim Kok aangeschaft. Ten tweede is de reden voor het feit dat mensen in bepaalde functies een chauffeur hebben het feit dat ze ook de anders onbruikbare tijd aan werken kunnen besteden. Het is duurder en inefficiënter om ze zelf te laten rijden. quote: De salaris van een minister bedraagt 9422,06 bruto per maand. Oftewel zo'n 122.486 euro per jaar (incl. vakantiegeld). Hoe kom je bij je 6 ton? quote: JP klaagt echter niet dat hij om 8:45 gebeld wordt om te gaan werken later die dag.....ja je weet wat ik bedoel. Zo hard werk je dus blijkbaar niet. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |