IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Wie gaat er Zaterdag naar Amsterdam? Vorige pagina | Volgende pagina
Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 01-10-2004 20:02 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

Ik ben er niet bij. Helaas heb ik andere verplichtingen. Ben het voor een groot deel niet eens met de kabinetsplannen, maar heb dat al eerder duidelijk gemaakt geloof ik.


Waag eens een dansje!


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 01-10-2004 20:03 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2004 12:20 schreef Chelman het volgende:
Verder wens ik iedereen dat er morgen een enorme wolkbreuk boven Amsterdam plaatsvindt waardoor de helft van de demonstranten niet eens op komt dagen en de andere helft lekker zeiknat wordt.





helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 01-10-2004 20:32 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 1 oktober 2004 18:28 schreef Greycloak het volgende:
Ah ok, vind je het erg dat ik niet de moeite nam het hele topic door te lezen?
Nee, ik zal toch eens gegronde tegenargumenten zien op wat ik gepost heb...


I'm not being rude. You're just insignificant.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-10-2004 20:41 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2004 18:55 schreef attila_de_hun het volgende:
wat bedoel je met deze post? dat peilingen niks betekenen ofzo?


Nee. Waar heb ik dat gezegd?

Ik toonde alleen een resultaat van een peiling die Grindhoer's (ononderbouwde)stelling tegensprak.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 01-10-2004 21:06 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

Veel plezier allemaal morgen, zal erg gezellig worden met 200.000 paupers demonstreren omdat jullie vinden dat die paar euro's verschil toch echt niet kunnen.

Realiseer alleen wel dat als deze maatregelen niet nu gekomen worden jullie kinderen er later pas echt op achteruit gaan!



Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-10-2004 21:11 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2004 20:41 schreef Chelman het volgende:
Nee. Waar heb ik dat gezegd?
.


Nergens, maar zou wel mogelijk als dusdanig zijn te interpreteren.
Daarom dat ik het netjes effe vroeg!



Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 01-10-2004 21:35 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

Brinkhorst is gaaf:

"Als er geen uitkeringen waren, dan waren er ook geen werkelozen!"



Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


BasBoot
Ultima Ratio Regum
Usericon van BasBoot
Posted 01-10-2004 22:09 by BasBoot Wijzig reactieProfiel van BasBootQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2004 21:35 schreef Aeolus het volgende:
Brinkhorst is gaaf:

"Als er geen uitkeringen waren, dan waren er ook geen werkelozen!"




Dat is niet grappig eigenlijk...


A narrow view sees better.


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 01-10-2004 22:39 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2004 22:09 schreef BasBoot het volgende:
Dat is niet grappig eigenlijk...


Laat me raden... jij bent zo een persoon die door de overheid onderhouden wordt?


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 01-10-2004 22:42 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2004 22:39 schreef Aeolus het volgende:
Laat me raden... jij bent zo een persoon die door de overheid onderhouden wordt?

Zei het broekie van 18 . Sorry hoor, ik ben het best met je eens maar je moet niet boven je theewater gaan lullen .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 01-10-2004 22:48 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2004 22:42 schreef M. het volgende:
Zei het broekie van 18 . Sorry hoor, ik ben het best met je eens maar je moet niet boven je theewater gaan lullen .



pfff opa, ga morgen demonstreren om je pensioen veilig te stellen!



Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


BasBoot
Ultima Ratio Regum
Usericon van BasBoot
Posted 01-10-2004 22:49 by BasBoot Wijzig reactieProfiel van BasBootQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2004 22:39 schreef Aeolus het volgende:
Laat me raden... jij bent zo een persoon die door de overheid onderhouden wordt?


Volgens mij snap je het niet helemaal.

Ik licht de overheid inderdaad elke maand weer voor 228 EURO op, maar over een aantal jaren financieer ik jouw retard-uitkering.

Ik bedoelde te zeggen dat ik het met die opmerking eens was, daarom is het niet grappig.


A narrow view sees better.


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 01-10-2004 22:51 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2004 22:49 schreef BasBoot het volgende:
Volgens mij snap je het niet helemaal.

Ik licht de overheid inderdaad elke maand weer voor 228 EURO op, maar over een aantal jaren financieer ik jouw retard-uitkering.

Ik bedoelde te zeggen dat ik het met die opmerking eens was, daarom is het niet grappig.


Excuses dan, moet toegeven dat ik dan eigenlijk ook de overheid oplicht met mijn ov en stufi.


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 01-10-2004 22:52 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2004 22:48 schreef Aeolus het volgende:
pfff opa, ga morgen demonstreren om je pensioen veilig te stellen!



Dat kan ik zelf wel, daar heb ik geen vadertje staat voor nodig.

En van mij had dat collegegeld ook best nog omhoog gemogen . Helaas...

quote:
Op 1 oktober 2004 22:51 schreef Aeolus het volgende:
Excuses dan, moet toegeven dat ik dan eigenlijk ook de overheid oplicht met mijn ov en stufi.

Jajaja daar heb je het al....

Les 1: nooit inbinden.

Mietje!

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 01-10-2004 22:53]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


GRAFTAK
ZesVoetenOnder
Usericon van GRAFTAK
Posted 01-10-2004 23:10 by GRAFTAK Wijzig reactieProfiel van GRAFTAKQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk      \m/    http://www.judgementday.nl

Niet lullen maar gaan! Ik sowieso.



holtor
burn for me baby!
Usericon van holtor
Posted 01-10-2004 23:22 by holtor Wijzig reactieProfiel van holtorQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2004 9:04 schreef H-K het volgende:
Ik ga zeker niet. Ten eerste geloof ik niet in demonstraties. Ten tweede ben ik het in grote lijnen wel met de kabinetsplannen eens.



inderdaad


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 02-10-2004 12:08 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:


Landelijke demonstratie op het Museumplein in Amsterdam

Zaterdag 2 oktober is het zover, dan organiseren FNV, CNV en MHP van 12.00 - 14.00 uur een landelijke demonstratie op het Museumplein in Amsterdam.



Het motto is 'Nederland verdient beter'. Wie komt laat blijken het niet eens te zijn met de bezuinigingsplannen van het kabinet Balkenende II.


Programma:



10.00 - 11.15 Voorprogramma met o.a. Fanfare Toeters en Bellen en het FNV Orkest



11.15 - 11.20 Filmpjes



11.20 - 11.25 'Wij zijn woedend', ABVAKABO FNV huisband



11.25 - 11.30 Presentatie Angela Groothuizen



11.30 - 12.00 Kasper van Kooten en band. Acteur, zanger en liedjesschrijver.



12.00 - 12.05 Filmpjes



12.05 - 12.20 JK, deelnemer Idols 2004



12.20 - 12.25 SMS-actie



12.25 - 12.30 Filmpjes



12.30 - 13.00 Sita (Vermeulen), werd in 2001 bekend door het programma Starmaker.

Trad op met Marco Borsato bij het huwelijk van Willem-Alexander en Maxima



13.00 - 13.08 Doekle Terpstra (CNV)



13.08 - 13.13 'Wij zijn woedend' ABVAKABO FNV huisband



13.13 - 13.20 Ad Verhoeven (MHP)



13.20 - 13.30 One in a Million. Rock, viermansformatie



13.30 - 13.37 John Monks (Europees Vakverbond)



13.37 - 13.47 FNV Rap: DJ Irie en NNTTO



13.47 - 13.50 FNV Rap: Altin



13.50 - 14.00 Lodewijk de Waal (FNV)



14.00 - 14.05 'Wij zijn woedend' ABVAKABO FNV huisband



14.05 - 14.10 Afkondiging, huishoudelijke mededelingen en instarts filmpjes



14.10 - 14.40 Beef , zesmans reggae formatie uit Eindhoven (aangesloten bij Pop voor Nop)


Veel plezier!


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


BasBoot
Ultima Ratio Regum
Usericon van BasBoot
Posted 02-10-2004 12:12 by BasBoot Wijzig reactieProfiel van BasBootQuote dit bericht

Betere line-up dan Wacken.


A narrow view sees better.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 02-10-2004 12:13 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
FNV Rap


GAAF!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-10-2004 12:36 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2004 12:12 schreef BasBoot het volgende:
Betere line-up dan Wacken.


Ja inderdaad, wel als je van k3 en idols houdt.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-10-2004 13:19 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2004 15:05 schreef MisS PeeleR het volgende:
Ach ja zo werkt het toch ook, de goeien moeten het altijd ontgelden. Begrijp best dat er iets moet veranderen, maar waarom allemaal zo snel? It SUCKS!!!
Eh, wanneer dan wel? Als het al te laat is?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-10-2004 15:29 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

En demonstranten? Was het gezellig om met zijn allen onderdeel van een massahysterie deel uit te maken en naar jullie grote leiders te luisteren? Nog leuke spandoeken gezien? Lodewijk en Doekle nog gezoend?

En de vakbondjes maar in hun handen knijpen dat ze wat leden gaan scoren en dat ze weer een paar jaar vooruit kunnen.


edit: Ach...boeie. Ik heb vanmiddag tijdens een aangename lunch mijn koopkracht voor de komende jaren enigszins opgeschroefd. An dat zal nodig zijn wanneer dit kabinet inbindt of wanneer er een rode coalitie aan de macht komt. Die zullen dan alle premies die ik nu betaal verkwanselen en het land met een enorme schuld opzadelen. Gelukkig vind ik het niet erg om op mezelf te vertrouwen. 200.000 mensen hebben echter blijkbaar liever dat iemand anders voor ze verantwoordelijk is EN dat iemand anders voor hun grillen financieel opdraait.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 02-10-2004 15:45]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 02-10-2004 15:48 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2004 15:29 schreef Chelman het volgende:
En demonstranten? Was het gezellig om met zijn allen onderdeel van een massahysterie deel uit te maken en naar jullie grote leiders te luisteren? Nog leuke spandoeken gezien? Lodewijk en Doekle nog gezoend?

En de vakbondjes maar in hun handen knijpen dat ze wat leden gaan scoren en dat ze weer een paar jaar vooruit kunnen.


edit: Ach...boeie. Ik heb vanmiddag tijdens een aangename lunch mijn koopkracht voor de komende jaren enigszins opgeschroefd. An dat zal nodig zijn wanneer dit kabinet inbindt of wanneer er een rode coalitie aan de macht komt. Die zullen dan alle premies die ik nu betaal verkwanselen en het land met een enorme schuld opzadelen. Gelukkig vind ik het niet erg om op mezelf te vertrouwen. 200.000 mensen hebben echter blijkbaar liever dat iemand anders voor ze verantwoordelijk is EN dat iemand anders voor hun grillen financieel opdraait.




Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-10-2004 16:26 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2004 9:33 schreef Shadow_Smile het volgende:
Laat die lul maar eens bezuinigen op z'n salaris !!! Inplaats van een dure BMW met chaffeur, een kleinere auto aan schaffen en zelfs eens gaan rijden.



Je onwetendheid is amusant.

Ten eerste is de befaamde pantser BMW door Wim Kok aangeschaft.

Ten tweede is de reden voor het feit dat mensen in bepaalde functies een chauffeur hebben het feit dat ze ook de anders onbruikbare tijd aan werken kunnen besteden.

Het is duurder en inefficiënter om ze zelf te laten rijden.


quote:

Wij moeten bezuinigen,en meneer maar van z'n 6€ ton genieten.

Met 1 €ton kan hij ook wel rond komen hoor !!!


De salaris van een minister bedraagt 9422,06 bruto per maand. Oftewel zo'n 122.486 euro per jaar (incl. vakantiegeld). Hoe kom je bij je 6 ton?

quote:

Met andere woorden,het houd in dat ik net zo hard mag werken voor minder dan ik al had. Nou dan mag tie van mij DONDEREN naar verwegistan


JP klaagt echter niet dat hij om 8:45 gebeld wordt om te gaan werken later die dag.....ja je weet wat ik bedoel. Zo hard werk je dus blijkbaar niet.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-10-2004 16:35 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht



Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen