|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: De Koningin ondertekent inderdaad wetsvoorstellen, maar dat is meer een ceremoniële functie, een ritueel dat bij het hebben van een monarchie hoort. Het is dan ook hoogst uitzonderlijk als de monarch de invoering van een wet verhindert, immers zou diegeen dan de democratie tegenwerken. Immers: het wetsvoorstel is ingediend door de coaltitie die samen een meerderheid in de 2e kamer hebben gekregen en vertegenwoordigt dus de meerderheid van de stemgerechtigde Nederlanders. quote: Zie boven. quote: Wat is dat nou, heb je geen ruggegraat soms? Miet. |
|
quote:Als een merendeel van NL niet ermee eens is. En de coalitiepartijen zijn doof voor dergelijke geluiden vind ik dat het niet pausibel zou zijn om dergelijke voorstellen te tekenen ook al heeft ze een ceremoniële functie. En wat dan nog als ze niet tekent, wordt ze dan ontslagen? Wordt zij dan gekort? Krijgt zij geen prepensioen meer? |
|
Meerendeel? Gaan er morgen meer dan 8.000.000 mensen komen? Don't think so Tim |
|
quote:Eh, je hebt ergens wellicht een goed argument, ware het niet dat je voor die vergelijking uit moet gaan van de stemgerechtigde inwoners van ons landje, niet alle inwoners I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Dan nog ... als er een keer 100.000 mensen komen is het al veel ... maar dan ist nog geen meerderheid |
|
quote: Ik vraag me af hoe je zou reageren op een wetsvoorstel die de uitkeringen met 50% verhoogt en waarbij de koningin zou zeggen: 'Wij vinden dat dit slecht is. Wij tekenen niet.' Zou je dan nog vinden dat het van karakter getuigt? Of zou je posten dat dit misbruik van de macht is omdat in Nederland de 2e Kamer de wet dient voor te schrijven? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Waar haal je dan vandaan dat het merendeel van de Nederlanders het niet met de kabinetsplannen eens is? Er mekkeren wat mensen maar dat is een normaal verschijnsel bij hevige bezuinigingen. Mensen die het met de plannen eens zijn zie je niet op het nieuws of in de kranten. Zoals altijd levert dat een vertekend beeld op. quote: Dat zal haar door haar adviseurs sterk ontraden worden, maar als ze het toch doet zijn daar imho geen consequenties aan verbonden. |
|
quote:HOMEAUH Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: Robbemans onderscheid zich van het gepeupel door gevatte replies op hoog niveau. |
|
Ik hou me maar weinig bezig met de politiek in Nederland. De echte power zit in BRUSSEL!! Daar gebeurt de belangrijke shit! Misguided serfs. |
|
quote:En in Nederland gebeurt het in Den Haag, en dan gaan ze in Amsterdam demonstreren. Kansloos dus |
|
quote: is dat keurmerk legaal? |
|
kan best .. kan ook zo maar van niet .. boeit me eigenlijk weinig |
|
quote:Peilingen mogen nog steeds gezien worden als een geldig middel. En die zijn staan gewoon als een huis. En daar uit mag ik wel degelijk opmaken dat er ongeveer 54% er niet mee eens is. (screw you) [Dit bericht is gewijzigd door grindcore op 01-10-2004 18:15] |
|
quote:Klopt, maar hier wordt bepaald in welke mate het gebeurt. Dus het heeft wel degelijk zin lijkt me. |
|
quote:Joh? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Oh ja? quote: http://www.nu.nl/news.jsp?n=419635&c=36 KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik hoop dat het morgen echt onwijs hard gaat regenen in Noord-Holland. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ah ok, vind je het erg dat ik niet de moeite nam het hele topic door te lezen? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Morgen 50% kans op regen en moglijk neerslag zal tussen 1 en 3 mm zijn ... |
|
quote:Da's niet genoeg Jenje. Harder je best doen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
dan moeten jullie allemaal flink wild plassen .. dan wil het misschien |
|
quote: wat bedoel je met deze post? dat peilingen niks betekenen ofzo? Als dat nameljk wel zo is vraag ik me het volgende af. Ik las in een post van jou een tijdje geleden dat je overwoog naar de VS of Polen te verhuizen omdat het rode gevaar(of iets van die strekking) mogelijk de macht over zou nemen in Nederland. Waar is dat dan op gebaseerd? Vermoedelijk op peilingen toch? [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 01-10-2004 19:06] |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |