IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Wie gaat er Zaterdag naar Amsterdam? Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-10-2004 10:51 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2004 10:38 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Ik vind dat we tot een revolutie moeten komen wie doet er mee

vraag Troelstra maar


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 01-10-2004 10:51 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 1 oktober 2004 10:50 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Dat is dan ook wel weer zo. Ik weet het niet, ik heb er een hard hoofd in, maar mocht er iets uitkomen, dan krijgen ze allemaal een biertje


Hmmz, mischien toch maar protesteren dan


Life doesn't get much better than this!


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 01-10-2004 10:51 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2004 10:51 schreef ghoulliette het volgende:
vraag Troelstra maar

ghehehe


Kankerlul


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 01-10-2004 10:51 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2004 10:51 schreef H-K het volgende:
Hmmz, mischien toch maar protesteren dan


hehehe hmm ik heb het idee dat het een dure grap kan worden


Kankerlul


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-10-2004 10:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2004 10:50 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Dat is dan ook wel weer zo. Ik weet het niet, ik heb er een hard hoofd in, maar mocht er iets uitkomen, dan krijgen ze allemaal een biertje
*rent naar amsterdam*

FREE BEER!
FREE BEER!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-10-2004 10:53 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Zou best willen gaan als ik 20 euro over had voor een retourtje, maarja mensen die werken in de zorg en onder de 23 jaar zijn verdienen nu eenmaal geen vetpot.

Roep maar een leus voor mij


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 01-10-2004 10:53 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 1 oktober 2004 10:45 schreef Jenje het volgende:
Vrijheid van menigsuiting? Lijkt me nogal logisch he Stalinnnetje


Daar doelde ik niet op knul, ik doelde op de deportatie van de buitenlanders.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 01-10-2004 10:53 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2004 10:52 schreef Jenje het volgende:
*rent naar amsterdam*

FREE BEER!
FREE BEER!


haha hey maar jenje, ga jij demonstreren dan? Ik heb overigens wel een gratis treinkaartje hier liggen geschonken door de FNV..


Kankerlul


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-10-2004 10:54 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2004 10:53 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Ik heb overigens wel een gratis treinkaartje hier liggen geschonken door de FNV..


Tja ik ben niet lid van een vakbond he, geen gratis kaartje voor mij


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 01-10-2004 10:55 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2004 10:54 schreef MindlessMayo het volgende:
Tja ik ben niet lid van een vakbond he, geen gratis kaartje voor mij


yeah, ik ook niet maar mijn pa wel ,maar die gaat niet..


Kankerlul


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-10-2004 10:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2004 10:53 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
haha hey maar jenje, ga jij demonstreren dan? Ik heb overigens wel een gratis treinkaartje hier liggen geschonken door de FNV..


Hehehe nee, ik ben daar veel te lui voor, beetje met een zwik plebs in A'dam rond lopen.

En ik be niet op d hoogte van alle plannen en ben niet tegen alle planne, maar slechts een deel daarvan. Ik vind dat de middenlaag van de bevolking te hard geraakt word.


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 01-10-2004 10:57 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Gisteren stond het FNV ook bij ons voor de deur (capgemini). Waren ze folders aan het uitdelen dat onze grote baas Henk Broeders een gele kaart verdiend omdat ook nog lid is van het dagelijks bestuur van het VNO NCW. En dat vonden ze niet kunnen. Als die jongens van het FNV hun huiswerk hadden gedaan dan hadden ze geweten dat Henk Broeders niet meer de grote baas is van Capgemini. Stelletje sukkels zijn het van het FNV met Lodewijk de Waal voorop.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 01-10-2004 10:57 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2004 10:55 schreef Jenje het volgende:
Hehehe nee, ik ben daar veel te lui voor, beetje met een zwik plebs in A'dam rond lopen.

En ik be niet op d hoogte van alle plannen en ben niet tegen alle planne, maar slechts een deel daarvan. Ik vind dat de middenlaag van de bevolking te hard geraakt word.


yeps dat is wel waar. Ik zelf heb een beetje het gevoel dat de meerderheid van de mensen die er heengaan idd geen flauw benul hebben van wat die plannen dan wel niet zijn en er alleen heen gaan om de regering te zieken en eventueel een relletje te schoppen.


Kankerlul


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-10-2004 10:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Relletjes schoppen is ook wel weer leuk


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 01-10-2004 10:59 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2004 10:47 schreef Jenje het volgende:
Och stom bezig .. het is lang gelden dat mensen hun onvrede geuit hebben. Misschien dat dit leid tot hogere opkomsten bij verkiezingen en tot een regering die een betere reflectie is van de maatschappij ..


ja voor de zoveelste keer he, het is weer FNV propaganda tot en met. Het merendeel van NL is gewoon nog steeds voor de plannen, alleen die linkse rakkers hebben altijd zo'n grote mond. Het lijkt meteen of geheel NL tegen de plannen is. Laat ze maar lekker protesteren, helpen zal het ze niet


"This one is older than shit, heavier than time!"


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 01-10-2004 11:00 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2004 10:58 schreef Jenje het volgende:
Relletjes schoppen is ook wel weer leuk


haha nou ik zit liever op de bank met een kop thee


Kankerlul


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 01-10-2004 11:06 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 1 oktober 2004 10:59 schreef 0Tolerence het volgende:
ja voor de zoveelste keer he, het is weer FNV propaganda tot en met. Het merendeel van NL is gewoon nog steeds voor de plannen, alleen die linkse rakkers hebben altijd zo'n grote mond. Het lijkt meteen of geheel NL tegen de plannen is. Laat ze maar lekker protesteren, helpen zal het ze niet


Klopt, al komen er 500000 mensen.. nog steeds 15,5 miljoen mensen die het blijkbaar niet genoeg interesseert
(Als men dan toch kort door de bocht redeneert.. kan ik het ook )


Life doesn't get much better than this!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-10-2004 11:26 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2004 11:00 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
haha nou ik zit liever op de bank met een kop thee

Ja dat zal ze leren!



helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 01-10-2004 11:29 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Ik ga ook aanwezig zijn! Eindelijk is er een keer tijd om een signaal te geven aan een regering die alle vragen wegwuift en met hun botte kop gewoon doorgaat met dit land de puinhoop in werken.


I'm not being rude. You're just insignificant.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 01-10-2004 11:33 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2004 11:29 schreef helmet het volgende:
Ik ga ook aanwezig zijn! Eindelijk is er een keer tijd om een signaal te geven aan een regering die alle vragen wegwuift en met hun botte kop gewoon doorgaat met dit land de puinhoop in werken.


Geef mij is ff concreet aan waar en hoe er puinhopen gecreerd worden. Ik heb het idee dat de FNV zijn werk weer goed gedaan heeft


"This one is older than shit, heavier than time!"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-10-2004 11:34 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2004 11:29 schreef helmet het volgende:
Ik ga ook aanwezig zijn! Eindelijk is er een keer tijd om een signaal te geven aan een regering die alle vragen wegwuift en met hun botte kop gewoon doorgaat met dit land de puinhoop in werken.


Ik twijfel nog want de regering trekt er zich niks van aan.
En de regering is gekozen door het volk (en volgens mij weet iedereen wat het CDA en de VVD willen) dus laat ze maar hun gang gaan. Ze krijgen hun klappen wel bij de volgende verkiezingen.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 01-10-2004 11:35 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 1 oktober 2004 11:33 schreef 0Tolerence het volgende:
Geef mij is ff concreet aan waar en hoe er puinhopen gecreerd worden.
Teruglopende koopkracht. Achterblijvende economische groei. Hoge werkloosheidscijfers.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-10-2004 11:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

En wat zou de regering daar tegen kunnen doen dan zonder dat we vreselijk in de schulkden komen?


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 01-10-2004 11:39 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 1 oktober 2004 11:37 schreef Jenje het volgende:
En wat zou de regering daar tegen kunnen doen dan zonder dat we vreselijk in de schulkden komen?
Nu investeren in het vlottrekken van de economie en in betere tijden niet zo belachelijk veel uitgeven als ten tijde van Paars.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-10-2004 11:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2004 11:39 schreef helmet het volgende:
Nu investeren in het vlottrekken van de economie en in betere tijden niet zo belachelijk veel uitgeven als ten tijde van Paars.
Nu investeren .. ok .. waar haal jij dat geld vandaan?


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen