IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Wie gaat er Zaterdag naar Amsterdam? Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-10-2004 10:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

zo links is deze regering anders niet hoor ...


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 01-10-2004 10:34 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Alsof de minister- en topambtenaarsalarissen zo zwaar op de kas drukken op een geheel van 16 miljoen poppetjes.
Bovendien denken al die protesteerders alleen maar aan nu. Nu verdienen ze iets minder, nu is het allemaal iets moeilijker. De plannen zijn echter strategisch van aard en denken verder. Heel leuk hoor, als de SP aan de macht komt en als een ware Robin Hood alle arme schaapjes een paar centjes in hun knuistjes drukt, maar voor de staatskas is het een ramp. Er wordt nu bezuinigd zodat men in de toekomst ook nog enige vorm van sociaal stelsel heeft. Het beperken van topsalarissen leidt zowieso alleen maar tot een exodus van hoogopgeleiden naar een betrer plaats. Vrij rampzalig voor een kenniseconomie waar Nederland zo prat op gaat.


Life doesn't get much better than this!


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 01-10-2004 10:36 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 1 oktober 2004 10:33 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Ik wilde gaan maar ach waarom zou ik mijn energie gaan verspillen aan een linkse kutregering die toch niet kan nadenken en überhaupt niet eerlijk gekozen is. Kanker op.


Links????????????????


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 01-10-2004 10:36 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 1 oktober 2004 10:34 schreef Jenje het volgende:
zo links is deze regering anders niet hoor ...


Voor iemand die in legeruniformpjes op tv voorbij marcheert is alles links van rechts links natuurlijk


Life doesn't get much better than this!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-10-2004 10:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik denk dat de enorme bezuinigingen op gebied van onderwijs erger zijn voor de kenniseconomie. Nederland is de laatste jaren flink aan het dalen in aanzien wat betreft onderwijs en kennis. Dus dat argument van je klopt niet.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 01-10-2004 10:36 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2004 10:36 schreef H-K het volgende:
Voor iemand die in legeruniformpjes op tv voorbij marcheert is alles links van rechts links natuurlijk




Kankerlul


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-10-2004 10:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2004 10:36 schreef H-K het volgende:
Voor iemand die in legeruniformpjes op tv voorbij marcheert is alles links van rechts links natuurlijk
Tja als alleen de terugkeer van de SDAP rechts genoeg zou zijn, dan hoeft het van mij niet.

Beetje rechts is niks mis mee, jammer alleen dat het milieu dara weer de dupe van word.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 01-10-2004 10:38 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

Ik vind dat we tot een revolutie moeten komen wie doet er mee


Kankerlul


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-10-2004 10:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2004 10:38 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Ik vind dat we tot een revolutie moeten komen wie doet er mee
Ik denk dat MGO nog slaapt ...
WAKKER WORDEN! HITLER IS DOOD!


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 01-10-2004 10:38 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2004 10:38 schreef Jenje het volgende:
Ik denk dat MGO nog slaapt ...
WAKKER WORDEN! HITLER IS DOOD!


HAAAALOO wie heeft het over hitler dan


Kankerlul


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-10-2004 10:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 01-10-2004 10:40 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2004 10:39 schreef Jenje het volgende:
Ik


oh nou ja dan slaap ik niet hoor
goed ik trek me weer terug uit dit topic want dit wordt een vlammenoorlog en dat vind ik niet leuk


Kankerlul


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 01-10-2004 10:40 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 1 oktober 2004 10:36 schreef MetalgirlOphelia het volgende:



Je bracht het leuk

Het betoog van die afa knakker was al titaal ontkracht voor die zijn mond ook maar opendeed. Zelfs de presentatoren leken hem maar een overdreven zeurder te vinden


Life doesn't get much better than this!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-10-2004 10:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2004 10:33 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Ik wilde gaan maar ach waarom zou ik mijn energie gaan verspillen aan een linkse kutregering die toch niet kan nadenken en überhaupt niet eerlijk gekozen is. Kanker op.


Met zo;n opmerking lok je dat ook uit MGO. Deze regering is alles behalve links ...

Nog geen Kolchoz gezien hier ...


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 01-10-2004 10:41 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 1 oktober 2004 10:40 schreef H-K het volgende:
Je bracht het leuk

Het betoog van die afa knakker was al titaal ontkracht voor die zijn mond ook maar opendeed. Zelfs de presentatoren leken hem maar een overdreven zeurder te vinden
Welk programma was dat ?


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 01-10-2004 10:41 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2004 10:40 schreef H-K het volgende:
Je bracht het leuk

Het betoog van die afa knakker was al titaal ontkracht voor die zijn mond ook maar opendeed. Zelfs de presentatoren leken hem maar een overdreven zeurder te vinden


haha ik vond het wel grappig, ze hebben warempel 3/4 van mijn betoog eruit geknipt. I wonder why Misschien omdat ik iets aan te merken had over de kale kop van de interviewer


Kankerlul


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 01-10-2004 10:42 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2004 10:41 schreef Jenje het volgende:
Met zo;n opmerking lok je dat ook uit MGO. Deze regering is alles behalve links ...

Nog geen Kolchoz gezien hier ...


Ik vind het wel links. Vrijheid van meningsuiting! Democratie! Als deze regering zo rechts is, waarom zijn alle allochtonen nog niet gedeporteerd dan?


Kankerlul


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 01-10-2004 10:43 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

goed even voor de duidelijkheid, dat was een grappige opmerking en we mogen niet slowchatten anders wordtie dichtgegooid


Kankerlul


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 01-10-2004 10:44 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 1 oktober 2004 10:42 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Ik vind het wel links. Vrijheid van meningsuiting! Democratie! Als deze regering zo rechts is, waarom zijn alle allochtonen nog niet gedeporteerd dan?


Waarom zou dat moeten dan?

edit: Ik ben weer te serieus en ga op een grappige opmerking in

[Dit bericht is gewijzigd door Jebes op 01-10-2004 10:45]


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-10-2004 10:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2004 10:42 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Ik vind het wel links. Vrijheid van meningsuiting! Democratie! Als deze regering zo rechts is, waarom zijn alle allochtonen nog niet gedeporteerd dan?
Omdat de nederlandse vrachtwagenchaufeur te duur is om die arme tamilletjes te deporteren.

Misschien dat die leegstaande kolenmijnen in Limburg nu van pas kunnen komen?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-10-2004 10:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2004 10:44 schreef Jebes het volgende:
Waarom zou dat moeten dan?
Vrijheid van menigsuiting? Lijkt me nogal logisch he Stalinnnetje


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 01-10-2004 10:46 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 1 oktober 2004 10:41 schreef Paul het volgende:
Welk programma was dat ?


http://www.rtl.nl/(/actueel/editienl/)/components/actueel/editienl/2004/week40/0409286.xml

Maar nu weer allemaal ontopic en de protesteerders laten inzien dat ze stom bezig zijn


Life doesn't get much better than this!


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 01-10-2004 10:46 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2004 10:44 schreef Jebes het volgende:
Waarom zou dat moeten dan?

edit: Ik ben weer te serieus en ga op een grappige opmerking in


hahaha
Jenje : tja.. van mij hoeft het niet.. ik ben het niet eens met die regering van nu, that's all. Wat ik met mijn zinnetje wilde zeggen (Wat ik nou precies van de regering vind daargelaten) ik vraag me af of het wel zin heeft om te gaan demonstreren. Demonstreren pakt zowieso niet zoveel uit leer de ervaring. Misschien als het wat grootser wordt aangepakt dat het dan zou werken, hoe dat dan zou moten gebeuren mag God weten. Daarom ga ik er niet heen. De burger wordt altijd de dupe van plannen van de regering, en omdat de regering grote fouten heeft gemaakt is het geld nu op, jammer voor ons maar dat geld moet terugkomen. En wat ik dus ook wilde zeggen: burgers kunnen zeggen wat ze willen maar wat ze willen gebeurt uiteindelijk toch niet, kijk eens naar de verkiezingen toen de man van nederland destijds doogeschoten werd. Iedereen stemde massaal op die partij uit protest, maar wat is er van dat regeerakkoord terecht gekomen, niets. Ik vind het dus een beetje nutteloos allemaal.

[Dit bericht is gewijzigd door MetalgirlOphelia op 01-10-2004 10:49]


Kankerlul


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-10-2004 10:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Och stom bezig .. het is lang gelden dat mensen hun onvrede geuit hebben. Misschien dat dit leid tot hogere opkomsten bij verkiezingen en tot een regering die een betere reflectie is van de maatschappij ..


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 01-10-2004 10:50 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2004 10:47 schreef Jenje het volgende:
Och stom bezig .. het is lang gelden dat mensen hun onvrede geuit hebben. Misschien dat dit leid tot hogere opkomsten bij verkiezingen en tot een regering die een betere reflectie is van de maatschappij ..


Dat is dan ook wel weer zo. Ik weet het niet, ik heb er een hard hoofd in, maar mocht er iets uitkomen, dan krijgen ze allemaal een biertje


Kankerlul


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen