|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Hey ho..............er! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
|
|
en wederom is dit een metalfan verantwoord topic lachen voor de mensen die willen overstappen omdat metalfan niet serieus genoeg meer is |
|
Wij zijn het welkomscomite Flikker op en krijg terminale platjes |
|
quote:Nondeju ja... laatste poging: on topic!!! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Right... Whats in a name? Ik had ook een heel blije naam kunnen nemen. Maar aangezien ik altijd namen en wachtwoorden vergeet (heb je zowat voor iedere site nodig) heb ik altijd vanaf m'n 15de dezelfde overal. Anywayz, ik wilde dus alleen zeggen dat het geen zin heeft om allerlei mooie theoriën te verzinnen als je niet van plan bent er wat mee te gaan doen. Ik ken wel een paar van die 'goffiks' die dat zo'n beetje als levensinvulling hebben, filosoferen over vanalles, maar er nooit wat meedoen, en nou met een uitkering thuis verder zitten te filosoferen over wat ze allemaal nog gaan doen. Zo'n leven wilde ik jullie besparen. Maar zullen we dan nu een beetje normaal gaan doen want ik ga toch niet weg. |
|
Zo'n leven wilde jij ons besparen?? Hehehe.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: ONTOPIC Ben je nu rijk of niet? |
|
Hmz... valt mee. Gewoon stufi en een bijbaantje. Hoop het wel ooit te worden. En jij? |
|
wat is er mis met rijkeluiskinderen beter dan arme bosnegers of zeggen jullie steel van de rijke en geef het aan de arme |
|
quote: Wat een ontzettend sterke vergelijking, asshole. |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 17-12-2004 15:49] |
|
quote:Ze jankt ... nee dus ... |
|
-- [Dit bericht is gemodereerd door Paul op 17-12-2004 14:02] |
|
|
|
|
... Op zich allemaal weinig mis mee want, nogmaals, je kan mazzel hierin hebben, maar de kans is groot dat ze ook leiding geven over mensen die van-uit- een lagere economische klasse komen; hebben zij, omdat ze zelf nooit van onderaan de ladder hebben hoeven beginnen en dus geen prestatie hebben geleverd uit zichzelf daarvandaan hogerop te komen en dus niet weten hoe dat is, wel recht van spreken over deze groep mensen en de wetgeving waar deze klasse mee te maken heeft/gaat hebben? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Misschien wel, aangezien er niemand uit die "lagere klasse" dan is om het beter te doen. Kunt moeilijk aan positivieve discriminatie gaan doen. En is het van belang om zulke dingen te weten om leiding te kunnen geven? |
|
quote: Dat is nog maar de vraag; vaak gaat het toch meer om 'who you know' ipv 'what you know'; het -elite-kringetje blijft dus besloten. quote: Lijkt me wel; net zoals een politicus begrijpt in welke positie de groep mensen zitten over wie hij wetgeving uitschrijft. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-03-2005 9:31] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Nou, nou, elitekringetje, zaken doen is voor 90% gebaseerd op "netwerken". "Rijkeluiskinderen" (walgelijk woord, btw) hebben soms het voordeel van het netwerk van pappie/ mammie gebruik te kunnen maken/ erin geïntroduceerd te kunnen worden. Als ik voor mezelf zou beginnen, besteed ik ook liever werk uit aan vriendjes waarvan ik weet dat ze iets kunnen waar ik geld mee kan verdienen dan dat ik tig bedrijven zou benaderen, tig keer om de tafel zou moeten gaan zitten, offertes vergelijken, etc. Kwestie van gunnen.. Als ik vriendje A een opdracht gun, gunt hij mij volgende keer een opdracht. Een win-win situatie dus. Ook lijkt het me niet meer dan logisch in zo'n situatie iemand in dienst te nemen die ik ken én waarvan ik weet dat hij zijn vak verstaat, dan dat ik een selectieprocedure opstart om een geschikt iemand te vinden. Dus. |
|
quote: Lul toch niet zo dom man, zak hooi There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Rijk vind ik niet erg, verwend gedrag wel. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |