IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Rijkeluiskinderen / rijkelui Vorige pagina | Volgende pagina
CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 08-11-2004 20:30 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 8 november 2004 20:29 schreef Greycloak het volgende:
Een saxofonist uit Amsterdam misschien?


Die's niet mooi...


Bloodied by the thorns beside the leaves


Orion
Usericon van Orion
Posted 08-11-2004 20:31 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2004 20:29 schreef Greycloak het volgende:
Bedoel ik? Hallo? Natassja zei het één en ander, maar ja, Friezen en nuances...
Oh ja, Groningers = Nederlanders. Wij zijn een provincie van, dus als je wilt generaliseren...


who the fuck is natassja?


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 08-11-2004 20:31 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 8 november 2004 20:30 schreef Orion het volgende:
snap totaal niet wat dit er ermee te maken heeft?


Nee? Jammer ende helaasch. Ik wel! HA!


Bloodied by the thorns beside the leaves


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-11-2004 20:32 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2004 20:30 schreef Orion het volgende:
snap totaal niet wat dit er ermee te maken heeft?
Daar ben je een Fries voor. Dat heeft iets met "snappen" te maken maar dat snap je vast niet.

Die zwerver had een rijkeluiskind kunnen zijn, en volgens Natassja zijn mensen zonder geld niets. Volg je het al een beetje?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-11-2004 20:32 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2004 19:50 schreef natassja het volgende:
ik ben idd zeer gelukkig maar met een beetje meer geld zou ik nog gelukkiger zijn

geldzorgen zijn de ergste want zonder geld ben je niks


Kijk Orion, hierboven! Maak je ogen eens schoon joh!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Orion
Usericon van Orion
Posted 08-11-2004 20:33 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht



Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-11-2004 20:39 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2004 19:50 schreef natassja het volgende:
ik ben idd zeer gelukkig maar met een beetje meer geld zou ik nog gelukkiger zijn

geldzorgen zijn de ergste want zonder geld ben je niks




natuurlijk, ik zou ook best wel 100.000 euro per maand willen verdienen. Maar de vraag is, moet je anderen die dit wel hebben misgunnen? Ik vind van niet.


natassja
Usericon van natassja
Posted 08-11-2004 22:14 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2004 20:32 schreef Greycloak het volgende:
Daar ben je een Fries voor. Dat heeft iets met "snappen" te maken maar dat snap je vast niet.

Die zwerver had een rijkeluiskind kunnen zijn, en volgens Natassja zijn mensen zonder geld niets. Volg je het al een beetje?


ik bedoel niet dat mensen zonder geld minderwaardig zijn
ik had mischien moeten zeggen: zonder geld kun je erg weinig


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 08-11-2004 22:18 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2004 22:14 schreef natassja het volgende:
ik bedoel niet dat mensen zonder geld minderwaardig zijn
ik had mischien moeten zeggen: zonder geld kun je erg weinig
Oh. Jij weer. Fijn-fijn.


Zonder geld kan je erg weinig, maar dat is m.b.t. de wereld van vandaag.
Zijn best plaatsen waar je zonder geld gelukkig kan zijn, en ook heeft niet iedereen die nood aan geld die jij misschien hebt (Hindoes enzo).


"Obras son amores y no buenas razones"


natassja
Usericon van natassja
Posted 08-11-2004 22:22 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

ja maar ik leef in nederland
ik heb geld nodig want zonder geld kan ik niet overleven
en ook al zou ik ergens willen gaan wonen waar ik geen geld nodig zou hebben, heb ik eerst geld nodig om daar te komen


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 08-11-2004 23:12 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2004 1:15 schreef Mutilator het volgende:Op zich allemaal weinig mis mee want, nogmaals, je kan mazzel hierin hebben, maar de kans is groot dat ze ook leiding geven over mensen die van-uit- een lagere economische klasse komen; hebben zij, omdat ze zelf nooit van onderaan de ladder hebben hoeven beginnen en dus geen prestatie hebben geleverd uit zichzelf daarvandaan hogerop te komen en dus niet weten hoe dat is, wel recht van spreken over deze groep mensen en de wetgeving waar deze klasse mee te maken heeft/gaat hebben?



[Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 08-11-2004 23:12]


F*ck hippies


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-11-2004 23:38 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Laten we voor de duidelijkheid geluk onderverdelen in sociaal geluk, persoonlijk geluk en materieel geluk.

materieel geluk is toch redelijk belangrijk en geld is hierin een belangrijk middel om het te verkrijgen, maar is niet genoeg om gelukkig te zijn.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


DEEP-SHIT
Usericon van DEEP-SHIT
Posted 09-11-2004 15:11 by DEEP-SHIT Wijzig reactieProfiel van DEEP-SHITQuote dit bericht

Rijkeluiskinderen/straatkinderen,afhankelijk van de marinade smaken ze allemaal goed


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-11-2004 15:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

straatkinderen spartelen minder tgen in de pan ...

rijkeluiskinderen hebben wat meer vleis aon de bott'n


DEEP-SHIT
Usericon van DEEP-SHIT
Posted 09-11-2004 16:00 by DEEP-SHIT Wijzig reactieProfiel van DEEP-SHITQuote dit bericht

Dus....uiuuuuh...de vetter de better.
Kijk uit voor die dure drogisterij-marinades,daar wordt het vlees niet beter van.


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 09-11-2004 22:27 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2004 22:18 schreef Malekith het volgende:
Oh. Jij weer. Fijn-fijn.


Zonder geld kan je erg weinig, maar dat is m.b.t. de wereld van vandaag.
Zijn best plaatsen waar je zonder geld gelukkig kan zijn, en ook heeft niet iedereen die nood aan geld die jij misschien hebt (Hindoes enzo).



Op welke PLANEET wonen die Hindoes van jou dan?

@ Jenje, welnee. Eerst kop erafhakken en dan houden zowel arme als rijke kinderen op met spartelen.

[Dit bericht is gewijzigd door Jezebel op 09-11-2004 22:28]



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-11-2004 16:04 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 8 november 2004 23:12 schreef Manifest het volgende:Op 6 november 2004 1:15 schreef Mutilator het volgende:
Op zich allemaal weinig mis mee want, nogmaals, je kan mazzel hierin hebben, maar de kans is groot dat ze ook leiding geven over mensen die van-uit- een lagere economische klasse komen; hebben zij, omdat ze zelf nooit van onderaan de ladder hebben hoeven beginnen en dus geen prestatie hebben geleverd uit zichzelf daarvandaan hogerop te komen en dus niet weten hoe dat is, wel recht van spreken over deze groep mensen en de wetgeving waar deze klasse mee te maken heeft/gaat hebben?





[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-11-2004 16:04]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Satanic Majestic
Usericon van Satanic Majestic
Posted 01-12-2004 19:55 by Satanic Majestic Wijzig reactieProfiel van Satanic MajesticQuote dit bericht

voordat jullie die rijkeluiskinderen opeten,zorgen jullie er dan wel even voor dat ze het losgeld ervoor bij mij gedumpt hebben?


Tring!
Usericon van Tring!
Posted 07-12-2004 11:10 by Tring! Wijzig reactieProfiel van Tring!Quote dit bericht

quote:
Op 6 november 2004 1:15 schreef Mutilator het volgende:
Quote uit de Quote:

"Rich kids in opmars

Steeds meer rijke Nederlanders hevelen hun vermogen over naar hun kinderen. Dat blijkt uit de Quote 500, editie 2004, die vanaf 5 november in de winkel ligt. Om successierechten bij de verdeling van de erfenis te drukken, kiezen veel vermogende ondernemers ervoor om nog voor hun overlijden hun aandelenbezit onder hun kroost te verspreiden. Om die reden debuteren dit jaar zeven dertigers in de lijst van de 500 rijkste Nederlanders: de drie kinderen van reistycoon John Fentener van Vlissingen (nr. 7), de twee dochters van bouwmagnaat Dik Wessels (nr. 15) en de zoon van hotellier Giovanni van Eijl (nr. 131)."

Wat vind men van deze groep kinderen die met de gouden paplepel zijn grootgebracht en door de rijke paps riant in het economische zadel geholpen worden nu ook al jong voor het levend vermogend worden?

Je kan mazzel hebben en dus zijn in die kringen nooit geldzorgen.

Deze groep zal om de riante start vrij waarschijnlijk een hooggeplaatste functie kunnen -gaan- bekleden en dus over anderen kunnen gaan beslissen.

Op zich allemaal weinig mis mee want, nogmaals, je kan mazzel hierin hebben, maar de kans is groot dat ze ook leiding geven over mensen die van-uit- een lagere economische klasse komen; hebben zij, omdat ze zelf nooit van onderaan de ladder hebben hoeven beginnen en dus geen prestatie hebben geleverd uit zichzelf daarvandaan hogerop te komen en dus niet weten hoe dat is, wel recht van spreken over deze groep mensen en de wetgeving waar deze klasse mee te maken heeft/gaat hebben?
En dat kan dus het arbeidsklimaat doen stagneren. Want de meeste hebben geen enkele vorm van daadkracht.


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 07-12-2004 11:27 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Vind je?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-12-2004 16:51 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2004 11:10 schreef Tring! het volgende:
En dat kan dus het arbeidsklimaat doen stagneren. Want de meeste hebben geen enkele vorm van daadkracht.


Inderdaad. Want zeven dertigers die via het geld van de ouders in de Quote 500 zijn binnengekomen en waarvan sommige ook nog eens familie van elkaar zijn (we praten dus over 5 bedrijven) gaan wezenlijk de economie van een heel land beïnvloeden.

En hoe weet je dat ze geen daadkracht hebben? Heb je onderzoek gedaan naar hun daadkracht? Welke aanknopingspunten heb je om je bewering te staven?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-12-2004 17:36 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 december 2004 16:51 schreef Chelman het volgende:
Inderdaad. Want zeven dertigers die via het geld van de ouders in de Quote 500 zijn binnengekomen en waarvan sommige ook nog eens familie van elkaar zijn (we praten dus over 5 bedrijven) gaan wezenlijk de economie van een heel land beïnvloeden.


Heet dit topic Quote kinderen? Nee het topic heet Rijkeluiskinderen. Het gaat dus om een íets grotere groep Herr Chelmann


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-12-2004 17:40 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2004 17:36 schreef Mutilator het volgende:
Heet dit topic Quote kinderen? Nee het topic heet Rijkeluiskinderen. Het gaat dus om een íets grotere groep Herr Chelmann


En? Is het arbeidsklimaat gestagneerd de laatste eeuwen? Want rijkeluiskinderen zijn geen nieuw verschijnsel....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-12-2004 18:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nee, we irriteren er ons al eeuwen kapot aan ...

Het type: ik wil nie werken, pappie geeft wel centjes


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-12-2004 18:16 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2004 18:11 schreef Jenje het volgende:
Nee, we irriteren er ons al eeuwen kapot aan ...

Het type: ik wil nie werken, pappie geeft wel centjes


Waarom men zich daaraan zou irriteren is mij niet geheel duidelijk. Wat kan het mij schelen dat iemand geld van de familie krijgt? Word ik daar beter of slecht van? Nee. Als men van gemeenschapsgeld zit te teren is het een andere zaak aangezien ik daar aan mee moet betalen.

Ik kan het niet anders verklaren dan met afgunst. Niet eens jaloezie maar afgunst.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen