![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: who the fuck is natassja? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: Nee? Jammer ende helaasch. Ik wel! HA! ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
quote:Daar ben je een Fries voor. Dat heeft iets met "snappen" te maken maar dat snap je vast niet. Die zwerver had een rijkeluiskind kunnen zijn, en volgens Natassja zijn mensen zonder geld niets. Volg je het al een beetje? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:Kijk Orion, hierboven! Maak je ogen eens schoon joh! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: natuurlijk, ik zou ook best wel 100.000 euro per maand willen verdienen. Maar de vraag is, moet je anderen die dit wel hebben misgunnen? Ik vind van niet. ![]() |
|
quote: ik bedoel niet dat mensen zonder geld minderwaardig zijn ik had mischien moeten zeggen: zonder geld kun je erg weinig ![]() |
|
quote:Oh. Jij weer. Fijn-fijn. Zonder geld kan je erg weinig, maar dat is m.b.t. de wereld van vandaag. Zijn best plaatsen waar je zonder geld gelukkig kan zijn, en ook heeft niet iedereen die nood aan geld die jij misschien hebt (Hindoes enzo). "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
ja maar ik leef in nederland ik heb geld nodig want zonder geld kan ik niet overleven en ook al zou ik ergens willen gaan wonen waar ik geen geld nodig zou hebben, heb ik eerst geld nodig om daar te komen ![]() |
|
quote: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 08-11-2004 23:12] F*ck hippies ![]() |
|
Laten we voor de duidelijkheid geluk onderverdelen in sociaal geluk, persoonlijk geluk en materieel geluk. materieel geluk is toch redelijk belangrijk en geld is hierin een belangrijk middel om het te verkrijgen, maar is niet genoeg om gelukkig te zijn. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Rijkeluiskinderen/straatkinderen,afhankelijk van de marinade smaken ze allemaal goed ![]() ![]() |
|
straatkinderen spartelen minder tgen in de pan ... rijkeluiskinderen hebben wat meer vleis aon de bott'n ![]() |
|
Dus....uiuuuuh...de vetter de better. Kijk uit voor die dure drogisterij-marinades,daar wordt het vlees niet beter van. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Op welke PLANEET wonen die Hindoes van jou dan? @ Jenje, welnee. Eerst kop erafhakken en dan houden zowel arme als rijke kinderen op met spartelen. [Dit bericht is gewijzigd door Jezebel op 09-11-2004 22:28] ![]() |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-11-2004 16:04] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
voordat jullie die rijkeluiskinderen opeten,zorgen jullie er dan wel even voor dat ze het losgeld ervoor bij mij gedumpt hebben? ![]() ![]() |
|
quote:En dat kan dus het arbeidsklimaat doen stagneren. Want de meeste hebben geen enkele vorm van daadkracht. ![]() |
|
Vind je? ![]() ![]() |
|
quote: Inderdaad. Want zeven dertigers die via het geld van de ouders in de Quote 500 zijn binnengekomen en waarvan sommige ook nog eens familie van elkaar zijn (we praten dus over 5 bedrijven) gaan wezenlijk de economie van een heel land beïnvloeden. ![]() En hoe weet je dat ze geen daadkracht hebben? Heb je onderzoek gedaan naar hun daadkracht? Welke aanknopingspunten heb je om je bewering te staven? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Heet dit topic Quote kinderen? Nee het topic heet Rijkeluiskinderen. Het gaat dus om een íets grotere groep Herr Chelmann ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: En? Is het arbeidsklimaat gestagneerd de laatste eeuwen? Want rijkeluiskinderen zijn geen nieuw verschijnsel.... ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Nee, we irriteren er ons al eeuwen kapot aan ... Het type: ik wil nie werken, pappie geeft wel centjes ![]() |
|
quote: Waarom men zich daaraan zou irriteren is mij niet geheel duidelijk. Wat kan het mij schelen dat iemand geld van de familie krijgt? Word ik daar beter of slecht van? Nee. Als men van gemeenschapsgeld zit te teren is het een andere zaak aangezien ik daar aan mee moet betalen. Ik kan het niet anders verklaren dan met afgunst. Niet eens jaloezie maar afgunst. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |