IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Rijkeluiskinderen / rijkelui Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-12-2004 18:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Natuurlijk is het afgunst, wie wil er nu niet de hele dag shoppen zonder zorgen te maken over de rekening .. dat irriteert juist ..

Vooral als men wat moeite heeft om de rekeningen te betalen is het wrang om te zien dat er van die jetsetters zijn die niets anders doen dan teren op de faam van pappie en mammie en die geld over de balk smijten.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-12-2004 18:21 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Het zal wel. Het is voor mij een vreemde emotie. Ik gun namelijk iedereen van harte wat ze wel hebben zolang er geen criminele/gewelddadige activiteiten aan ten grondslag liggen. Ik gun ook iedereen het lijden voor zover ze dat aan hun eigen falen/onwil/onkunde te danken hebben.

Ik ga me niet verantwoordelijk stellen voor andermans succes of falen. En ik ga al zeker MIJN geluk niet laten afhangen van andermans (on)geluk.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 07-12-2004 18:21]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-12-2004 18:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heeft niets verantwoorden te maken maar meer met het: '" Ik zou dat ook wel willen, of een deel daarvan"-gevoel


Wat reageer je trouwens fel .. zelf soms bezitter van trustfund?


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 07-12-2004 18:50 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 7 december 2004 18:48 schreef Jenje het volgende:
Heeft niets verantwoorden te maken maar meer met het: '" Ik zou dat ook wel willen, of een deel daarvan"-gevoel

Ik krijg altijd de indruk dat het meer te maken heeft met "dat mogen zij niet hebben, daar hebben ze geen recht op"-gevoel.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-12-2004 18:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nee, want ik wil het hebben

Ach, zie het als een verlangen om rijk te zijn, wat ik als drijfveer heb om beter werk e.d. te vinden ...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-12-2004 18:53 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2004 18:52 schreef Jenje het volgende:
Nee, want ik wil het hebben

Ach, zie het als een verlangen om rijk te zijn, wat ik als drijfveer heb om beter werk e.d. te vinden ...


Dat is geen afgunst.

Afgunst is wat M. net schetste en dat is een walgelijke emotie.

Er is niks mis met een gezonde dosis van: 'ik wil het ook'.


Een trustfund zegt nog niet zoveel. Iedereen kan een trustfund hebben....de vraag is: hoeveel zit er in?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-12-2004 18:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2004 18:53 schreef Chelman het volgende:
Een trustfund zegt nog niet zoveel. Iedereen kan een trustfund hebben....de vraag is: hoeveel zit er in?
de vraag is: hoeveel zit er in?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-12-2004 18:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

en voor ons de belangrijkste vraag: Wanneer komt het vrij en hoe laat begint dan het feest?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-12-2004 18:57 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2004 18:54 schreef Jenje het volgende:
de vraag is: hoeveel zit er in?


Dat ga ik je niet vertellen.


Ik weet wel dat zodra ik een familie heb, ik ook een trustfund ga opzetten. Al stop je daar 100 euro per maand in dan heb je wanneer je kinderen 18 zijn genoeg geld inzitten om met gemak hun studie te bekostigen en hun zonder enige moeite een mooi bedrag te kunnen schenken.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


natassja
Usericon van natassja
Posted 07-12-2004 20:05 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

moet je wel elke maand 100 euro overhebben


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 07-12-2004 20:06 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2004 20:05 schreef natassja het volgende:
moet je wel elke maand 100 euro overhebben
Moet je zuinig leven en je geld niet aan onzinnige dingen uitgeven.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 07-12-2004 20:28 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

Geen drugs meer voor tassja!


"Obras son amores y no buenas razones"


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-12-2004 20:30 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2004 20:06 schreef Misanthrope het volgende:
Moet je zuinig leven en je geld niet aan onzinnige dingen uitgeven.
Of pas kinderen aanschaffen zodra je er geld voor hebt.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 07-12-2004 20:31 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

Geen kinders voor Greycloak!




"Obras son amores y no buenas razones"


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-12-2004 20:33 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2004 20:31 schreef Malekith het volgende:
Geen kinders voor Greycloak!





What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


natassja
Usericon van natassja
Posted 07-12-2004 21:18 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2004 20:30 schreef Greycloak het volgende:
Of pas kinderen aanschaffen zodra je er geld voor hebt.




tja je kan niet altijd kiezen wanneer je kinderen krijgt he
en nee abortus is voor mij geen optie geweest


natassja
Usericon van natassja
Posted 07-12-2004 21:19 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2004 20:06 schreef Misanthrope het volgende:
Moet je zuinig leven en je geld niet aan onzinnige dingen uitgeven.


ik wou dat ik geld had voor onzinnige dingen

of bedoel je internet?


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-12-2004 22:09 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2004 21:18 schreef natassja het volgende:
tja je kan niet altijd kiezen wanneer je kinderen krijgt he
en nee abortus is voor mij geen optie geweest
Condooms op? Pil uitgwerkt? Morning After pil duurder dan een kind?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 07-12-2004 22:09 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2004 21:19 schreef natassja het volgende:
ik wou dat ik geld had voor onzinnige dingen

of bedoel je internet?
quote:
Op 7 december 2004 20:28 schreef Malekith het volgende:
Geen drugs meer voor tassja!


"Obras son amores y no buenas razones"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-12-2004 0:15 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2004 20:05 schreef natassja het volgende:
moet je wel elke maand 100 euro overhebben


met 50 kom je ook een heel eind.

edit:

met 50 euro per maand en een gemiddeld rendement van 5% (laag voor een langlopend fonds) kom je toch al gauw aan ruim 17.000 euro wanneer het kind 18 is. En zelfs met 30 euro per maand kom je aan ruim 10.000 euro....

Regeren is vooruitzien.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 08-12-2004 0:21]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-12-2004 2:31 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 december 2004 18:50 schreef M. het volgende:
Ik krijg altijd de indruk dat het meer te maken heeft met "dat mogen zij niet hebben, daar hebben ze geen recht op"-gevoel.


Dan heb je de strekking van dit topic niet goed gelezen/begrepen.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-12-2004 8:51 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2004 18:18 schreef Jenje het volgende:
Natuurlijk is het afgunst, wie wil er nu niet de hele dag shoppen zonder zorgen te maken over de rekening .. dat irriteert juist ..

Vooral als men wat moeite heeft om de rekeningen te betalen is het wrang om te zien dat er van die jetsetters zijn die niets anders doen dan teren op de faam van pappie en mammie en die geld over de balk smijten.


Ik zelf kan er niet wakker van liggen. mensen moeten eens wat minder naar anderen kijken (ook naar "parasieten") en gewoon hun eigen ding doen.
Ik denk dat mensen die constant naar anderen kijken, wat ze wel niet hebben, waarom ze hn positie hebben etc etc, de meest ongelukkige mensen zijn en nooit gelukkig kunnen worden aangezien er altijd wel iemand rondloopt die iest meer heeft of via een rare weg op een bepaalde positie is terecht gekomen. je daar druk overmaken is puur verspilling van energie . die energie kun je beter steken in het ontwikkelen van jezelf


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-12-2004 8:53 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2004 18:53 schreef Chelman het volgende:

Er is niks mis met een gezonde dosis van: 'ik wil het ook'.



definieer "gezond" aub.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 08-12-2004 9:02]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-12-2004 9:05 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2004 18:21 schreef Chelman het volgende:

En ik ga al zeker MIJN geluk niet laten afhangen van andermans (on)geluk.


als je dat is gelukt, wil je dan het geheim met mij delen? Ik zou dat ook wel willen maar het is slechts een theoretische kreet. Iedereen is afhankelijk van anderen en vooral in Nederland (jammer genoeg)


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-12-2004 9:09 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2004 18:18 schreef Jenje het volgende:
Natuurlijk is het afgunst, wie wil er nu niet de hele dag shoppen zonder zorgen te maken over de rekening .. dat irriteert juist ..

Vooral als men wat moeite heeft om de rekeningen te betalen is het wrang om te zien dat er van die jetsetters zijn die niets anders doen dan teren op de faam van pappie en mammie en die geld over de balk smijten.


U kiddin' right


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen