IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Rijkeluiskinderen / rijkelui Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-11-2004 14:56 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2004 10:04 schreef natassja het volgende:
hahahaha was dat maar waar

maar goed van geld kan meer geld gemaakt worden
de mensen met rijke ouders hebben geluk wij arme sloebers pech


Natuurlijk niet. Er zijn genoeg gelukkige "arme" mensen en diepongelukkige rijken.

Geluk is een "state-of-mind" (ja, een gruwelijk hippie-achtige uitspraak maar deze ene keer toch terecht) die slechts voor een bepaald deel door centen wordt beïnvloed.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 08-11-2004 15:03 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2004 3:13 schreef ghoulliette het volgende:
rijkevlooiskinderen, was ik er maar eentje, maakte alles net iets makkelijker en zou ik me iets meer kunnen toeleggen op de dingend die ik leuk vind en of goed kan ipv 2 dagen per week bij de hema hersencellen af te stoten om vervolgens daarvan mijn huur te betalen...


Mee eens.. Ook ik spreek wel eens een walging uit over rijkeluiskinderen, die alles maar in de schoot geworpen krijgen etc.
Maar laat ik nou ff niet schijnheilig gaan lopen doen, ik verdien nu m'n eigen geld. Genoeg ook, maar daar heb ik voor moeten studeren en voor moeten knokken. Hoe heb ik kunnen studeren? Door 5 jaar lang achter de kassa bij de C1000 te zitten, en door een beetje hulp van m'n ouders.
Maar zou ik het niet geweldig hebben gevonden wanneer m'n ouders m'n volledige studie betaald zouden hebben (en het liefst ook nog m'n kleding en het stappen), en ik niet elke donderdagavond en zaterdag moest werken?
Tuurlijk wel!
Het is meer dat ik achteraf wel vaak zie dat mensen die er zelf voor hebben moeten knokken, ook meer waarderen wat ze hebben.


..."Hate can only create more hate"...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-11-2004 15:04 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2004 23:53 schreef Mutilator het volgende:
Jaja moet ff tegenwicht geven anders is iedereen het zo met elkaar eens; dat discussieert wat moeilijk hehehe


Je hebt gelijk.

Hoe heviger je het met elkaar oneens bent, hoe leuker de discussie

quote:

Name-calling blijft trouwens inhoudsloos


Inhoudsloos maar leuk

Ik had geen zin inhoudelijk op de discussie in te gaan.

quote:
Waarom doe je dat dan?


De aversie die ik ervaar tegen veel van jouw standpunten sterken mij in mijn overtuiging


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-11-2004 15:14 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2004 15:04 schreef Snaack het volgende:
Je hebt gelijk.

Hoe heviger je het met elkaar oneens bent, hoe leuker de discussie


De aversie die ik ervaar tegen veel van jouw standpunten sterken mij in mijn overtuiging


Ik zou zeggen: bezoek Maroc.nl eens. Daar kun jij jezelf vast helemaal uitleven.


granko
ik sti(n)k
Usericon van granko
Posted 08-11-2004 15:34 by granko Wijzig reactieProfiel van grankoQuote dit bericht

ik kan het niet hebben dat sommige het zo makkelijk hebben. het zal allemaal al wel gezegd zijn wat ik nu ga typen, maar goed, ik zeg het lekker nog een keer. Ik zelf zit nogal krap qua geld en mijn ouders moeten ook knokken voor elke cemnt. Als ik dan kijk naar anderen die alles van hun ouders krijgen, kleding, huur, auto, zelf hun sigaretten, dan denk ik, leer je kinderen eens om zelf voor hun geld te werken! Dat is toch niet meer dan normaal! ik heb zelf twee bijbaantjes en ik kom nog niet rond, en zij hoeven er helemaal niets voor te doen.

dan ben ik maar jaloers, nou en?


schoppen aas in je hol klootzak!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-11-2004 15:36 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2004 15:34 schreef granko het volgende:
ik kan het niet hebben dat sommige het zo makkelijk hebben. het zal allemaal al wel gezegd zijn wat ik nu ga typen, maar goed, ik zeg het lekker nog een keer. Ik zelf zit nogal krap qua geld en mijn ouders moeten ook knokken voor elke cemnt. Als ik dan kijk naar anderen die alles van hun ouders krijgen, kleding, huur, auto, zelf hun sigaretten, dan denk ik, leer je kinderen eens om zelf voor hun geld te werken! Dat is toch niet meer dan normaal! ik heb zelf twee bijbaantjes en ik kom nog niet rond, en zij hoeven er helemaal niets voor te doen.

dan ben ik maar jaloers, nou en?
Dat jouw jaloezie rete irritant is, omdat je blijkbaar wel kunt internetten, tot de rijkste 5% op de wereld behoort, je jaloezie niet gerechtvaardigd is enz. Ofwel, houd even gauw je bek met dit soort onzin.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


granko
ik sti(n)k
Usericon van granko
Posted 08-11-2004 15:45 by granko Wijzig reactieProfiel van grankoQuote dit bericht

kijk, jij bekijkt t zo, het gaat er hier niet om dat er ergens op de wereld mensen omkomen van de honger en op straat moeten leven. Dat is het punt helemaal niet.
het gaat heel ergens anders over hier

en nee, ik hou mn bek niet


schoppen aas in je hol klootzak!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-11-2004 15:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2004 15:36 schreef Misanthrope het volgende:
Dat jouw jaloezie rete irritant is, omdat je blijkbaar wel kunt internetten, tot de rijkste 5% op de wereld behoort, je jaloezie niet gerechtvaardigd is enz. Ofwel, houd even gauw je bek met dit soort onzin.

Breng jij dan trouw al je centjes naar Afrika?

Nee dus bek houden ...

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 08-11-2004 15:51]


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-11-2004 15:51 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2004 15:45 schreef granko het volgende:
kijk, jij bekijkt t zo, het gaat er hier niet om dat er ergens op de wereld mensen omkomen van de honger en op straat moeten leven. Dat is het punt helemaal niet.
het gaat heel ergens anders over hier

en nee, ik hou mn bek niet

Ga je nog een punt maken of blijf je loos lullen?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-11-2004 15:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2004 15:51 schreef ghoulliette het volgende:
Ga je nog een punt maken of blijf je loos lullen?
maak je neit zo druk, het is pas maandag


granko
ik sti(n)k
Usericon van granko
Posted 08-11-2004 15:55 by granko Wijzig reactieProfiel van grankoQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2004 15:51 schreef ghoulliette het volgende:
Ga je nog een punt maken of blijf je loos lullen?


ik denk dat ik dan maar voor het laatste ga


schoppen aas in je hol klootzak!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-11-2004 16:00 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2004 15:51 schreef Jenje het volgende:
Breng jij dan trouw al je centjes naar Afrika?

Nee dus bek houden ...


maak je niet zo druk..

het is pas maandag.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-11-2004 16:01 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2004 15:53 schreef Jenje het volgende:
maak je neit zo druk, het is pas maandag



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-11-2004 16:08 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2004 15:51 schreef Jenje het volgende:
Breng jij dan trouw al je centjes naar Afrika?

Nee dus bek houden ...
Ik zeik er dan ook niet over dat het zo ´oneerlijk´ verdeelt is.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


natassja
Usericon van natassja
Posted 08-11-2004 19:50 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2004 14:56 schreef attila_de_hun het volgende:
Natuurlijk niet. Er zijn genoeg gelukkige "arme" mensen en diepongelukkige rijken.

Geluk is een "state-of-mind" (ja, een gruwelijk hippie-achtige uitspraak maar deze ene keer toch terecht) die slechts voor een bepaald deel door centen wordt beïnvloed.


ik ben idd zeer gelukkig maar met een beetje meer geld zou ik nog gelukkiger zijn

geldzorgen zijn de ergste want zonder geld ben je niks



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-11-2004 19:51 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2004 19:50 schreef natassja het volgende:
ik ben idd zeer gelukkig maar met een beetje meer geld zou ik nog gelukkiger zijn

geldzorgen zijn de ergste want zonder geld ben je niks


Klopt, zwervers zijn niets.
Scherp opgemerkt.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 08-11-2004 20:06 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 8 november 2004 19:51 schreef Greycloak het volgende:
Klopt, zwervers zijn niets.
Scherp opgemerkt.


Heb laatst anders een erg mooie zwerver gezien in Groningen. Vraag me trouwens af of het een zwerver was. Misschien meer een straatmuzikant.


Bloodied by the thorns beside the leaves


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 08-11-2004 20:18 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2004 20:06 schreef CurseOfDeath het volgende:
Heb laatst anders een erg mooie zwerver gezien in Groningen. Vraag me trouwens af of het een zwerver was. Misschien meer een straatmuzikant.


Of misschien was het toch de directeur van een groot bedrijf in z'n vrijetijdskloffie...


spelfout weggehaald...


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 08-11-2004 20:19 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 8 november 2004 20:18 schreef varanus het volgende:
Of misschien was het toch de directeur van een groot bedrijf in z'n vrijetijdskloffie...




Bloodied by the thorns beside the leaves


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 08-11-2004 20:22 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2004 20:19 schreef CurseOfDeath het volgende:





spelfout weggehaald...


Orion
Usericon van Orion
Posted 08-11-2004 20:23 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2004 19:51 schreef Greycloak het volgende:
Klopt, zwervers zijn niets.
Scherp opgemerkt.


Groningers zijn niks bedoel je


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 08-11-2004 20:25 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 8 november 2004 20:22 schreef varanus het volgende:





quote:
Op 8 november 2004 20:23 schreef Orion het volgende:
Groningers zijn niks bedoel je


Hey! Geen kwaad woord over Groningers ja?


Bloodied by the thorns beside the leaves


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-11-2004 20:29 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2004 20:06 schreef CurseOfDeath het volgende:
Heb laatst anders een erg mooie zwerver gezien in Groningen. Vraag me trouwens af of het een zwerver was. Misschien meer een straatmuzikant.
Een saxofonist uit Amsterdam misschien?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-11-2004 20:29 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2004 20:23 schreef Orion het volgende:
Groningers zijn niks bedoel je
Bedoel ik? Hallo? Natassja zei het één en ander, maar ja, Friezen en nuances...
Oh ja, Groningers = Nederlanders. Wij zijn een provincie van, dus als je wilt generaliseren...

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 08-11-2004 20:31]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Orion
Usericon van Orion
Posted 08-11-2004 20:30 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2004 20:06 schreef CurseOfDeath het volgende:
Heb laatst anders een erg mooie zwerver gezien in Groningen.


snap totaal niet wat dit er ermee te maken heeft?

[Dit bericht is gewijzigd door Orion op 08-11-2004 20:31]


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen