![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Mee eens.. Ook ik spreek wel eens een walging uit over rijkeluiskinderen, die alles maar in de schoot geworpen krijgen etc. Maar laat ik nou ff niet schijnheilig gaan lopen doen, ik verdien nu m'n eigen geld. Genoeg ook, maar daar heb ik voor moeten studeren en voor moeten knokken. Hoe heb ik kunnen studeren? Door 5 jaar lang achter de kassa bij de C1000 te zitten, en door een beetje hulp van m'n ouders. Maar zou ik het niet geweldig hebben gevonden wanneer m'n ouders m'n volledige studie betaald zouden hebben (en het liefst ook nog m'n kleding en het stappen), en ik niet elke donderdagavond en zaterdag moest werken? Tuurlijk wel! Het is meer dat ik achteraf wel vaak zie dat mensen die er zelf voor hebben moeten knokken, ook meer waarderen wat ze hebben. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Je hebt gelijk. Hoe heviger je het met elkaar oneens bent, hoe leuker de discussie ![]() quote: Inhoudsloos maar leuk ![]() Ik had geen zin inhoudelijk op de discussie in te gaan. quote: De aversie die ik ervaar tegen veel van jouw standpunten sterken mij in mijn overtuiging ![]() ![]() |
|
quote: Ik zou zeggen: bezoek Maroc.nl eens. Daar kun jij jezelf vast helemaal uitleven. ![]() ![]() |
|
ik kan het niet hebben dat sommige het zo makkelijk hebben. het zal allemaal al wel gezegd zijn wat ik nu ga typen, maar goed, ik zeg het lekker nog een keer. Ik zelf zit nogal krap qua geld en mijn ouders moeten ook knokken voor elke cemnt. Als ik dan kijk naar anderen die alles van hun ouders krijgen, kleding, huur, auto, zelf hun sigaretten, dan denk ik, leer je kinderen eens om zelf voor hun geld te werken! Dat is toch niet meer dan normaal! ik heb zelf twee bijbaantjes en ik kom nog niet rond, en zij hoeven er helemaal niets voor te doen. dan ben ik maar jaloers, nou en? ![]() schoppen aas in je hol klootzak! ![]() |
|
quote:Dat jouw jaloezie rete irritant is, omdat je blijkbaar wel kunt internetten, tot de rijkste 5% op de wereld behoort, je jaloezie niet gerechtvaardigd is enz. Ofwel, houd even gauw je bek met dit soort onzin. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
kijk, jij bekijkt t zo, het gaat er hier niet om dat er ergens op de wereld mensen omkomen van de honger en op straat moeten leven. Dat is het punt helemaal niet. het gaat heel ergens anders over hier en nee, ik hou mn bek niet schoppen aas in je hol klootzak! ![]() |
|
quote: Breng jij dan trouw al je centjes naar Afrika? Nee dus bek houden ... [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 08-11-2004 15:51] ![]() |
|
quote: Ga je nog een punt maken of blijf je loos lullen? ![]() |
|
quote:maak je neit zo druk, het is pas maandag ![]() |
|
quote: ik denk dat ik dan maar voor het laatste ga schoppen aas in je hol klootzak! ![]() |
|
quote: maak je niet zo druk.. het is pas maandag. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote:Ik zeik er dan ook niet over dat het zo ´oneerlijk´ verdeelt is. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: ik ben idd zeer gelukkig maar met een beetje meer geld zou ik nog gelukkiger zijn geldzorgen zijn de ergste want zonder geld ben je niks ![]() |
|
quote:Klopt, zwervers zijn niets. ![]() Scherp opgemerkt. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Heb laatst anders een erg mooie zwerver gezien in Groningen. Vraag me trouwens af of het een zwerver was. Misschien meer een straatmuzikant. ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
quote: Of misschien was het toch de directeur van een groot bedrijf in z'n vrijetijdskloffie... spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
quote: ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Groningers zijn niks bedoel je ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: ![]() quote: Hey! Geen kwaad woord over Groningers ja? ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
quote:Een saxofonist uit Amsterdam misschien? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:Bedoel ik? Hallo? Natassja zei het één en ander, maar ja, Friezen en nuances... Oh ja, Groningers = Nederlanders. Wij zijn een provincie van, dus als je wilt generaliseren... [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 08-11-2004 20:31] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: snap totaal niet wat dit er ermee te maken heeft? [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 08-11-2004 20:31] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |