|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Elke weg die leidt tot een pijnvolle, langzame dood is een juiste |
|
ergo; als ze maar dood gaat. Sieluge kankahgoffik. |
|
Jongens jullie ontroeren mij tot tranen aan toe. Ik hou van jullie! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Waarom zou je dat allemaal IN GODSNAAM willen... bwaaaaargh... er is hier in NL meer dan genoeg te doen hoor. Wat een verspilling van tijd, kennis en geld dit. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
En ontwikkelingswerk is gay. Zo! |
|
quote: Ontwikkelingswerk.....dat heeft toch iets met ICT te maken? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Wilders wil het geld voor ontwikkelinghulp halveren. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: Ah, dat zijn de geliefde populistische uitspraken. |
|
quote:Desalnietemin waardevolle uitspraken! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: ja de halve % van het BBP gaat het verschil maken! |
|
quote:Krijg graftyfus en sterf aan je kruis |
|
quote: Sterf hoer en mail mij! |
|
quote:urgh? Heeft ik daon gij slampamper met een paarse tarzan in je aars |
|
quote: Ga toch een drol pijpen, rectaal misbruikte chromosoom aberratie! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
HUH? Wat is een drol? |
|
hmmmz... waar is toch die flamecage? |
|
quote: Tube goffik make up. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1437414 KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: En goffik kendie-bar |
|
aha .. dan heb ik zojuist een kingsize Mars doorgespoeld ... |
|
My my, wat is het hier gezellig! |
|
Want Shit? |
|
Ik vind ons trouwens niet echt aardig. Komt er eens een keer een totaal humorloze doos die geen scherts van een serieuze opmerking onderscheiden kan op dit forum aan.....wij zouden er lang plezier aan kunnen beleven......wat doen we? We pesten haar gelijk weg. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hey ho ... ik heb haar juist vriendelijk begroet! |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |