IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Rijkeluiskinderen / rijkelui Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-12-2004 9:51 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2004 9:05 schreef attila_de_hun het volgende:
als je dat is gelukt, wil je dan het geheim met mij delen? Ik zou dat ook wel willen maar het is slechts een theoretische kreet. Iedereen is afhankelijk van anderen en vooral in Nederland (jammer genoeg)


Ik heb nergens iets geroepen over afhankelijkheid en dingen wel of niet als einzelganger doen. Ik ga mijn gemoedstoestand echter niet laten afhangen van de hoeveelheid geld die een Fentener van Vlissingen of Brenninkmeijer heeft. Om het shcerper te stellen: De hoeveelheid geld dat mensen met wie ik NIKS mee te maken heb beïnvloedt mijn gemoedstoestand niet.

Een gezonde dosis van 'ik wil het ook' is er eentje die je motiveert om iets in die richting te ondernemen. Hetzij d.m.v. carriere hetzij door middel van ondernemen etc.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 08-12-2004 9:57]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


natassja
Usericon van natassja
Posted 08-12-2004 20:17 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2004 22:09 schreef Greycloak het volgende:
Condooms op? Pil uitgwerkt? Morning After pil duurder dan een kind?


ik had een spiraal bijdehandje

maar ik spaar wel voor mijn kind al is het geen 100 euro in de maand

oja en ik gebruik geen drugs


Mistress-666-
Usericon van Mistress-666-
Posted 14-12-2004 15:38 by Mistress-666- Wijzig reactieProfiel van Mistress-666-Quote dit bericht

Ik wil ook rijke ouders! Kan ik ze nog ruilen? Aan de andere kant, het heeft zo zijn voordelen om niet alles al te hebben. Je leert hard werken (waar je nog veel aan hebt in je leven want dat moet je toch, voor alles wat je wilt bereiken), je leert omgaan met beperkingen en tegenslagen, je leert creatief met geld om te gaan zodat je toch zoveel mogelijk kan doen. Dat zijn dingen die ik inmiddels al eigen gemaakt heb die ik niet had willen missen. Ik ken een meisje die heeft heel veel geluk qua financiën maar is niks gewend.

Die heeft nog nooit een bijbaantje gehad en is net begonnen met werken (na MBO) dat valt haar nogal tegen. Op haar komt bijna iedere eis die het bedrijf stelt over als onredelijk (is niet zo hoor). Als ik mocht kiezen dan liever mijn leven, niet perfect, niet heel rijk maar wel zo dat ik nooit honger heb en de levenslessen voor het oprapen liggen


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-12-2004 15:41 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

En dat leer je niet wanneer je rijke ouders hebt?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-12-2004 15:46 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2004 15:41 schreef Misanthrope het volgende:
En dat leer je niet wanneer je rijke ouders hebt?


Het heeft geen nut om met haar te praten:

quote:
Op 14 december 2004 15:15 schreef Mistress-666- het volgende:
Wie heeft er leuke gothic kleding (maat 36/S) te koop? Ik ben pas na eind januari weer rijk. Dus voor dan pas.



Een goffik doos dus.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 14-12-2004 15:49 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2004 15:38 schreef Mistress-666- het volgende:
Ik wil ook rijke ouders! Kan ik ze nog ruilen? Aan de andere kant, het heeft zo zijn voordelen om niet alles al te hebben. Je leert hard werken (waar je nog veel aan hebt in je leven want dat moet je toch, voor alles wat je wilt bereiken), je leert omgaan met beperkingen en tegenslagen, je leert creatief met geld om te gaan zodat je toch zoveel mogelijk kan doen.

Dit moet je eens vertellen in Somalië.


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 14-12-2004 15:54 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

Alsof geld zo belangrijk is voor een gelukkig leven? Okay; het zal er best aan bijdragen, maar zolang je gelukkig bent, hoef je heus niet rijk te zijn. En dus hoef je ook niet rijk te zijn om je gelukkig te voelen.


Bloodied by the thorns beside the leaves


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-12-2004 15:56 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2004 15:54 schreef CurseOfDeath het volgende:
Alsof geld zo belangrijk is voor een gelukkig leven? Okay; het zal er best aan bijdragen, maar zolang je gelukkig bent, hoef je heus niet rijk te zijn. En dus hoef je ook niet rijk te zijn om je gelukkig te voelen.
Wat een leuke feelgoodhippie ben je toch.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 14-12-2004 15:59 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 14 december 2004 15:56 schreef Misanthrope het volgende:
Wat een leuke feelgoodhippie ben je toch.


Leuk he.


Bloodied by the thorns beside the leaves


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-12-2004 16:00 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2004 15:59 schreef CurseOfDeath het volgende:
Leuk he.
Nee, ik heb daar een teringhekel aan.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 14-12-2004 16:01 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 14 december 2004 16:00 schreef Misanthrope het volgende:
Nee, ik heb daar een teringhekel aan.


Hihihi. Vind jou ook lief!


Bloodied by the thorns beside the leaves


el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 14-12-2004 21:30 by el mariachi Wijzig reactieProfiel van el mariachiQuote dit bericht

Nee geld maakt niet gelukkig , maar het verbreed je keuzemogelijkheden aanzienlijk.
Ik wil gewoon veel geld, ben ik heel eerlijk in, dus zou ik best rijke ouders willen hebben.
Hoef nou financieel niet zo aan te kloten. Ik vind er persoonlijk geen reet aan om elke keer maar weer af te wachten of ik de rekeningen kan betalen. Fuckin'shite kwil gewoon veel geld, maakt me misschien niet super gelukkig maar het zou een aantal zaken wel makkelijker maken, en zou ik dus minder stress hebben...


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 14-12-2004 21:32 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Mensen willen veel geld, "en dus" rijke ouders.

Hier klopt iets niet....


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mistress-666-
Usericon van Mistress-666-
Posted 14-12-2004 23:26 by Mistress-666- Wijzig reactieProfiel van Mistress-666-Quote dit bericht

Pff... Jullie zitten elkaar dus de hele dag af te zeiken?! Gezellig. Stelletje zuurpruimen. En dan zeggen ze dat gothics depressief zijn. Als je gothic-is-wel-leuk/gothic-is-niet-leuk discussies wil gaan voeren moet je niet bij mij zijn. Jouw mening over gothics in niet erg interresant (je mening over ander dingen trouwens ook niet echt, laten we vooral blijven generaliseren). Ik vind dat politiek correcte gedoe toch niet leuk.

'Dat moet je eens in Somalië zeggen'

Vieze betweter. Alsof ik niet mag zeiken omdat hun het nog erger hebben. Mag ik toch lekker zelf weten? En ze hebben er echt geen last van als ik hier ga zitten zeiken hoor. Dat horen ze toch niet vanaf zo ver.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 14-12-2004 23:28 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

"Discussies zijn leuk."


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 14-12-2004 23:29 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

@ Mistress 666
Zeg, zit jij wel in het goeie topic?

[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 14-12-2004 23:29]


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-12-2004 23:29 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2004 23:26 schreef Mistress-666- het volgende:
Pff... Jullie zitten elkaar dus de hele dag af te zeiken?! Gezellig. Stelletje zuurpruimen. En dan zeggen ze dat gothics depressief zijn. Als je gothic-is-wel-leuk/gothic-is-niet-leuk discussies wil gaan voeren moet je niet bij mij zijn. Jouw mening over gothics in niet erg interresant (je mening over ander dingen trouwens ook niet echt, laten we vooral blijven generaliseren). Ik vind dat politiek correcte gedoe toch niet leuk.

'Dat moet je eens in Somalië zeggen'

Vieze betweter. Alsof ik niet mag zeiken omdat hun het nog erger hebben. Mag ik toch lekker zelf weten? En ze hebben er echt geen last van als ik hier ga zitten zeiken hoor. Dat horen ze toch niet vanaf zo ver.

ga je ons nou lopen afzeiken?

edit: en in Somalië verstaan ze geen Nederlands.

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 14-12-2004 23:29]


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 14-12-2004 23:32 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2004 23:29 schreef ghoulliette het volgende:


edit: en in Somalië verstaan ze geen Nederlands.

Misschien wel als ze 'rijk' zijn


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Mistress-666-
Usericon van Mistress-666-
Posted 15-12-2004 0:25 by Mistress-666- Wijzig reactieProfiel van Mistress-666-Quote dit bericht

Ons afzeiken? O jij bent zo'n wij-gevoel type? Grappig.
En ja ik hou van discussies, maar niet over gothic-is-wel-leuk/gothic-is-niet-leuk. Aangezien ik (nog) niemand iets aangedaan heb hoef ik me niet te verontschuldigen voor de keuzes die ik maak. Verder is die discussie met mij al een keer of 30 gevoerd en begin ik hem dus best wel uit te kotsen.

Als ze in Somalië geen Nederlands spreken mag ik helemaal wel zeuren want zelfs als ze het dan wel zouden horen kunnen ze het niet verstaan en dan nog is het nog maar de vraag of ze zich eraan zouden ergeren. Ergeren kost energie en energie wil je niet verspillen als je honger hebt. En ja, dat is oneerlijk. En ik heb geen zin om daar met al die ge-'goodguy badgede'personen over in discussie te gaan als je dat echt vind; Get you're lame ass over there and DO someting about it. Dat gelul altijd.

Het is niet moeilijk om politiek correct te denken en nee, dat maakt je geen beter mens. Het gaat nml. niet om wat je zegt en denkt maar om wat je DOET. En de meeste politiek correctelingen die ik ken houden het bij de gedachten. Nou, veroordeel mij dan maar om mijn gedachten. Mijn acties zijn er wel.


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 15-12-2004 0:42 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2004 23:26 schreef Mistress-666- het volgende:
Vieze betweter.

Ga toch lekker weg stom wijf!
JE STINKT

[Dit bericht is gewijzigd door Sneeuwwitje op 15-12-2004 0:49]


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 15-12-2004 0:52 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Haha, vet schattig.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 15-12-2004 0:52]


Mistress-666-
Usericon van Mistress-666-
Posted 15-12-2004 1:26 by Mistress-666- Wijzig reactieProfiel van Mistress-666-Quote dit bericht

*Not Impressed*


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-12-2004 6:14 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2004 0:25 schreef Mistress-666- het volgende:
Aangezien ik (nog) niemand iets aangedaan heb hoef ik me niet te verontschuldigen voor de keuzes die ik maak.

Hou er dan eens mee op.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-12-2004 6:17 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

En ik ben wel benieuwd naar jouw acties! hahah.
Wat heb je zoal gedaan wat je een beter mens maakt?


el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 15-12-2004 12:18 by el mariachi Wijzig reactieProfiel van el mariachiQuote dit bericht

Daarom zijn alle fanatici politiek correct, die DOEN tenminste iets.....

En bovendien is dat wat goed is een erg subjectief gegeven.

en idd wat heb je zoal gedaan dat je jezelf bombardeert tot action girl #1?


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen