|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ben jij een apporterende, pijpende gitaarversterker? |
|
Mijn versterker is hopeloos verouderd, begrijp ik. Oud Vuil. |
|
quote: hoezo apporterend? en gitaarversterker? nah, ik "versterk" wel eens wat anders maar geen gitaren... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote:Je moet wel een beetje mee met de tijd gaan. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 29-01-2005 23:05] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: ja ach maar t lijkt me niet echt makkelijk hoor.... stel je voor, sta je daar op t podium met je lul in een versterker..... erg charmant ja. ik wil wel eens horen hoe je gitaar speelt als je gepijpt word. (en NEE ik kom t niet uitproberen ) "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Dat wordt dan de gitaar wat hoger omhangen. Oud Vuil. |
|
quote: "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Grappig, ik ook. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: tsja eej maak een tapeje als je t uitprobeert okee? "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
|
|
Leuk heh, die monsters van Conklin Je bent offtopic trouwens, want dat is een bas! |
|
quote: pff het blijft een houte plank met snaren |
|
Op dat ding zou ik nou nooit behoorlijk kunnen spelen. Niet dat ik dat op een vijf-snarige bas wel kan maar das weer een heel ander verhaal Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Of gewoon een V-vorm gitaar hebben What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Inderdaad, hoe kom je nou bij de bovenste snaar? Dat is toch onmogelijk bij zo'n dikke hals? |
|
Ik geloof niet dat je hiermee je snelheid op kan voeren. 't Vereist in ieder geval wel een compleet andere speelstijl... |
|
quote: Goth, wat ben jij aan het vissen zeg, bah... Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Getver What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: BAH Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
"Ja we wilden een kruising maken tussen een mockingbird en een warlock...dat kwam eruit" Dat moet het wel geweest zijn What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Ze wilden gewoon een echte 16 jarige Gothic gitaar. Het is gewoon een lelijk stom ding. Maar ja ik hou ook alleen maar van strats, Les Pauls en super strats ( normale dan ). Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Een mooie BC Rich of Jackson vind ik ook geweldig. Maar deze wancreatie..."houtfantasie met snaren" lijkt me de beste verwoording. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Toch zit er ook iets van een iceman in. Het is echt een stuk wrakhout ofzo. Misschien gemaakt door een jutter. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Ik vind hem eigenlijk niet eens zo lelijk... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |