|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: plaatje? Hatsjikidee! |
|
quote: .. |
|
Wat een hippe gitaar Hatsjikidee! |
|
quote: Als je hem hebt wel even foto's posten he Warrior is een vet model, van welke serie? WMRG etc But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Volgens mij de WRXT en ik zal zeker een foto posten! .. |
|
Frnk, we hebben overigens een promo opgenomen met voor de gitaren alleen de POD's en dat klonkt best aardig. Check www.cyphercore.com en dan de media section maar eens voor het resultaat van onze huisvlijt. Is geen cd productie maar als promo vond ik het zo al aardig klinken. But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
nou, ik zou best blij zijn als ik zo'n geluid zou kunnen voortbrengen met mn gitaartje... Binnenkort toch maar eens een nieuwe humbucker bestellen, want degene die er nu in zitten zijn veel te ongedefinieerd en te dof (en natuurlijk ligt het niet aan mij ). Als ik hem dan wat feller wil zetten, door met de treble te spelen, klinkt hij met dempen juist weer veels te schel... |
|
quote:'k Ga thuis es luisteren. |
|
quote: Wat heb je er nu inzitten? Van welk hout is je gitaar gemaakt? Ben zelf wel gecharmeerd van de Duncan Custom, die vind ik erg lekker klinken in combi met een Mahogany body. But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Je weet wel dat dat behalve aan je PU's ook aan de kwaliteit van je gitaar, versterker, effecten, instellingen, plectrum, gitarist etc kan liggen |
|
+ 1: Dat telt uiteraard ook erg mee. But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: ja, dat sowieso, maar totdat ik nog steeds een kut geluid krijg goede apparatuur, weiger ik aan mezelf te twijfelen Nee, maar ik ben sowieso al niet zo gecharmeerd meer van die standaard bc rich elementen. Die gitaar van mij is volgens mij van chesswood, en de elementen heten geloof ik bdsm pickups van bc rich. die plectrums die ik gebruik vind ik ook wel fijn. Weet ff niet meer welk merk dat is, maar ze zijn altijd in van die vrolijke kleurtjes, en de standaard plectrums. Ik heb nu die paarse met die spitse punt, ipv de wat afgeronde. [Dit bericht is gewijzigd door Bintmeister op 05-01-2005 15:27] |
|
Ik bedoel te zeggen: verwacht niet teveel van een PU-upgrade als je op bijv. een brak versterkertje blijft spelen. Tussen een Yoko CD-speler en versterker zet je ook geen Siltech interlink van 4000 euro. Nou, het kan wel maar je hoort het verschil toch niet |
|
klopt als een tiet. Ik doe dan ook aan gradueel upgraden |
|
Zou je dan niet eerst een betere amp kopen? Als je dan over een tijd een nieuwe brug PU in je gitaar zet kan je daar gelijk van genieten ipv pas als je een fatsoenlijke amp hebt |
|
heheh, dat zit hem meer in het geld. 70 vs vele malen meer. en de basversterker van mijn vriendin doet het best aardig |
|
quote: Best cool voor een promo! Je hoort idd wel duidelijk dat digitale/modelinggeluid van die pod, niet echt super... maar toch erg netjes gedaan. Wel agressief en duidelijk allemaal. En donders vette muziek btw! |
|
quote: Heb de gain van mijn Powerball altijd op 1/3 staan en ook altijd op kanaal 3. Extra "bottom" erin en blazen maar, geeft een goed laag en strak geluid. Binnenkort gaan we ook opnemen. Ben wel benieuwd hoe de Engl dan klinkt. |
|
quote: Thanxxx De nummers voor de cd's blazen die van de promo weg overigens. Kan niet wachten om op te gaan nemen. But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Wat dan? Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Als reactie op de POD. Ik heb dus die tonelab en die klinkt echt boven verwachtingen na wat getweak (en dat gaat makkelijk met dat ding). Klik onderst. link maar es en dan als het plaatje is geladen klik je "hören", vooral die 1e 2 samples zijn cool (directe opnames). Maar het kan wel een stukje beter nog... http://www.planetguitar.net/tests/vox_tonelab_se/vox_tonelabse.html En direct in mn poweramp over de 4x12 ook te gek hoor! [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 06-01-2005 12:00] |
|
Ik denk dat ik mijn POD met floorboard in ga ruilen voor een paar losse pedaaltjes.. Een goede galm, delay en overdrive om te beginnen, zoiets.. Ik overweeg dit aan te gaan schaffen: * Electro Harmonics Holy Grail reverb * Line6 Echo Park/ dm4 delay * Line6 Crunchtone/ Radial Tonebone hot british/ Fulltone Fulldrive/ Visualsound VJH1 overdrive En een Whammy en een Zvex FuzzFactory En en en en..... zucht.. Iemand interesse in een PODII met groot floorboard en Line6 draagtas? |
|
heheh, als je daar nou een paar maandjes eerder mee kwam floorboard en tas zou ik evt. wel kunnen gebruiken. Al is dat Behringerfloorboard toch wel stukke goedkoper... |
|
Ik verkoop het niet los. Sorry |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |