|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:een vlek met snaren wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Ik hoef hem niet te hebben, maar de gemiddelde zaagfout (lees -- extreem puntgitaar) vind ik stukken lelijker.. |
|
Mee eens, niet echt mijn smaak maar valt nog mee. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: LOL |
|
quote: had ik er bij gezegd dat dit Dimebag z'n laatste ideeen waren? Bruce Banner |
|
quote: Ik vind het allemaal niks. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Die 1e en de laatste vind ik toch echt wel wat hebben... |
|
quote: Vast wel...maar enkel de onderste is voor mij aantrekkelijk. Al die anderen hebben zo'n punt bovenaan die in je pens steekt What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Hehe, ja die vorm... 't Lijkt wel wat maar ik wil echt nooit zo'n gitaar hebben. Heb zelf gewoon een "standaard" Maverick met een wat normalere vorm. Wel zo handig. |
|
quote: Foto? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Ik pak m'n cam wel even... |
|
Check What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
't Wou niet echt, maar had 'm laatst al eens geschoten: http://www.geocities.com/descriptionofentries/PIC00232.JPG |
|
op ware grote? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
(Inmiddels aangepast) [Dit bericht is gewijzigd door Embodiment of Fire op 01-02-2005 16:23] |
|
Speel zelf op een jackson king V2(usa) enige jammere met V vormen je kan nie lekker op de bank oefenen, de gitaar moet je zo'n beetje tussen je benen klemmen.Maar kep nog n'n gibson les paul daar kan ik de buren ook mee treiteren |
|
quote: Ik klem m'n gitaar altijd tussen m'n benen, speelt een stuk fijner vind ik zelf dan dat je hem op je been legt. |
|
Gewoon staan! Als ik zit, ben ik niet snel. En dan heb ik niet eens een puntig gitaar. |
|
Een setje 0.11 op mijn Tele gezet. Wat een muur van geluid komt er nu uit dat apparaat!! |
|
Ik heb de metalzone mt-2 van boss van judge paul even mogen lenen. Ik dacht, dat alle distortion pedaaltjes klote waren, maar dit pedaal is geweldig, zeg! |
|
De Line6 übermetal al gehoord? |
|
Vet, neem ik aan. Is dat ook gewoon zo'n simpel uitziend pedaaltje? Wat deze nl wel is. |
|
Ja zeker! HIj staat hier ergens in de topic.. Maar om je de moeite van het zoeken te besparen: http://www.line6.com/tonecore/uberMetal.html Zit zelfs een noisegate op, en 3 verschillende distortions. En al die lol voor slechts 99 pleuro! |
|
metal-pulverize-insane. Hehehe. En dan ook nog eens über. Het ziet er erg fout uit, maar als het goed klinkt, what the hell. Ik heb jarenlang een orgelbuizenversterker van farfisa gebruikt. Zag er een beetje raar uit, maar klonk prima. Ik gebruik de scheur van m'n marshall valvestate 100v 8100. Op zich vet zat, maar die metal zone doet me twijfelen. Al hoorde ik van judge paul, dat het pedaal ruim duurder is als 99 pleuro. En de nieuwe, nog betere uitgave is nog veel duurder. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |