|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik heb zelf een Seymour Duncan in mn strat zitten waar ik erg tevreden over ben. Waar heb je de gitaar gekocht? Ben zelf op zoek naar een reserve strat voor een leuke prijs namelijk. Mag ook best een mexicaan zijn www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Ik ga zo eens kijken of ik mijn Jackson (zie signature ) in kan ruilen voor een Guitarport + Rifftracker. |
|
quote: suk6 heee!! en anders weet je me te vinden..... |
|
quote: Ze zullen me vast super weinig voor dat ding geven, maar goed, ik raak hem echt niet kwijt quote: Yeah! Bedankt voor je geduld Ding staat nu al 3 maanden te koop, ben hem dus nog niet kwijt. I give up, dan maar de makkelijke manier. |
|
quote: Ja, ik heb de Hotrails (SHR-1b) erin zitten. Ik gebruik hem het meeste voor de maiden-tribute waarin ik speel. Dus ik kan je uit ervaring zeggen dat ie daaraan wel besteed is . Je kunt er allerlei sounds mee maken. Heel erg bruut, maar dus ook wat meer open-rockend zoals de Maiden sound. Kwestie van goede afstelling: pre-amp, eq en zo. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Goed, mijn Jackson dus ingeruild voor een Guitarport en nog wat dingetjes. WAT EEN KRANKJORUM GAAF APPARAAT!!! Ik zal vanavond ff een paar MP3-tjes posten. |
|
quote: okay, ben benieuwd, heb nog niks aangeschaft nl. |
|
quote: POD XT Live kopen???? c.hultermans@home.nl |
|
quote: zie mail |
|
quote: hehe, ok ik hou m ff vast!!! |
|
quote: Iron Maiden gebruikt dacht ik ook Hotrails. Hmmm, het is wel heel verleidelijk. Iron Maiden heeft wel mijn voorkeur geluid. Maar ach de rest kan ik toch allemaal niet betalen. Ik zal toch maar eens goed om me heen kijken. De operatie is bij de Stand-by gratis omdat ik daar mijn gitaar heb gekocht. Heb jij trouwens wel al je andere elementen oorspronkelijk gehouden, of heb je ze allemaal vervangen? Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Goed, gisteravond gezopen met vrienden en dus geen mp3's gemaakt. Vanavond dan maar |
|
Vrienden? Jij? |
|
quote: Klopt, Dave Murray gebruikt ze in ieder geval ook. Ik heb verder de oorspronkelijke elementen behouden. Verder is de Maidensound behoorlijk basic, gewoon een kwestie van je oren gebruiken en uitproberen. Hoeft geen dure grap te zijn Om je een indruk te geven van de verschillende sounds die ik met dezelfde gitaar gebruik: Maiden-sound: http://www.uptheirons.nl/merchandise.htm voor wat mp3 fragmentjes en een video trailer van onze dvd. Eigen (meer metal) sound: http://www.thedustconnection.com/music.php (klik op de track Desert Sessions voor de strat) www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Zo, flink zitten klooien met die Guitarport. BIj deze een (niet geweldig afgemixte) sample: Sample.ogg |
|
quote:Wow ruig stuk! Gaaf man!! Best behoorlijk vet gitaargeluid ook hey. |
|
quote: Thnx kerel, heb zomaar maar wat zitten pielen, hehe, maar die guitarport is zooo leuk Tempo instellen, drumstijl kiezen en met een grote grijns op me bek lekker spelen Dit zijn trouwens allemaal standaard geluiden, heb er nog geen EQ/ compressor etc overheen gegooid. Alleen een noisegate en een galmpje. |
|
klinkt lekker! |
|
heb nog een sample maar mijn webspace is op :/ |
|
quote: Thhnx0rrr!! EDITHOER: andere webspace gevonden met nog plek, hehe Een ideetje voor een nummer van den metaalband: Gothenburg-dingetje Vind het rhythm geluid hier nog wat vetter, gedefiniëerder. De solo is een beetje brak, on the fly geímproviseerd. Maar goed, het is dan ook maar een schets en geen definitieve versie. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 06-05-2005 15:51] |
|
Snaax0rr@W#%@!#%WEQRFWFSADF hoe speelt je nieuwe dinges? |
|
Die guitarport heerscht in het kwadraat, echt de leukste en nuttigste gitaaraanschaf in lange tijd |
|
die drumshit eronder wordt ook gaaf gegenereerd zeg |
|
Ja, scheelt veel gemiereneuk. Erg handig als je snel wat op wilt nemen. Nadeel: ritmes zijn optimzed voor 4/4. Andere maten kan het progje wel aan, maar dan lopen de drums gewoon door (ergo: 4 3/4 maten worden "gedrumt" als 3 4/4 maten) Maar goed, je kan niet alles hebben. Aan de andere kant kan je wel add-on packs kopen met andere drumloops, dus wie weet komt er wel een Derek Roddy blast pack of een Gene Hoglan groove pack Enne: je kan die Guitarport ook gebruiken in "echte" multitrack recording progjes (Protools, Cubase VST, Cakewalk etc..). Als je het echt wilt kan je dan met bijv. Drums from hell superior zelf gave drumritmes proggen en daar overheen spelen met je guitarport. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |