|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote: Dat is een pod alleen dan op de grond? Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
De POD-XT maar dan de floorboard-versie ja. Ik heb hem al uitgebreid uitgeprobeerd, fijn apparaat!! |
|
quote: Lijkt mij een stuk handiger dan een POD. Maar als je deze technologie wilt, waarom zou je dan niet direct een spider of vetta nemen? Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: * Deze technologie zit niet in de spider * De Vetta kost slechts 2000 euro * Dit ding is makkelijk mee te nemen, een versterker niet Zo |
|
quote: Ja maar als je alleen dit meeneemt heb je nog geen geluid. Dan moet de 4x12 ook weer mee. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Hoezo, je kan hem toch gewoon op "een aanwezige versterker" aansluiten Er zit trouwens ook een rec/DI-out op waarmee je hem evt. direct op een mengtafel aan kan sluiten. |
|
quote: Eigenlijk is het dus gewoon een multi-pedaal.... Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Niet eigenlijk, dat is precies wat het is. |
|
quote: Ok. Ja das wel chill. Een multi-effectenpedaal met de beste kwaliteit. Ik heb een Digitech RP50 Maar hoe duur is zo'n ding? Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
479 pleuro bij Fietbek. |
|
quote: Das niet niks. Ik zit aan die spiders te denken. Daar heb je alles in één. Misschien wel mindere kwaliteit maar wel leuk voor thuis. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Ik vond op een forum een nummer dat speciaal is geschreven voor DIME!!! Met medewerking van Chris Brooks en Robbert Hanenberg (die Robbert behoort tot 1 van de grote van Nederland!!! IMO) http://www.undergrounduniverse.com/bands/471/farewell.dimebag.mp3 1e solo van Robbert 2e solo van Chris RIP DIME!!! [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 25-12-2004 13:42] |
|
quote: briljant. |
|
quote: Mee eens. Erg mooi nummer! Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Ik ben aan een nieuw nummertje bezig: http://www.gridlock.nu/Mixdown.mp3 Meer heb ik nog niet. Vanmiddag opgenomen. |
|
He ik zoek een Carvin DC 400 maar kan deze axe NERGENS vinden kent iemand van jullie misschien een winkel in NL die carvin gitaren erkoopt? |
|
quote: Met wat heb je het opgenomen. En is het drumstel een computer? Geinig solo stukkie. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Boss dr5 drumcomputer. Solo heb ik 2x in gespeeld en dan tweestemmig. 1ste stem helemaal naar links gepanned en de andere helemaal naar rechts gepanned. Opgenomen met een POD2.0 en Adobe Audition 1.5 (vroeger cooledit). |
|
quote: Het klinkt in ieder geval super cool. En het is zeker allemaal erg mooi opgenomen. Die pod dingen zijn blijkbaar heel geld wel waard. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: http://www.offthewallsound.nl/ Zij wel |
|
quote: shreddie, hij jij misschien een aantal tips voor het afstellen van de POD2.0? Ik heb er sindskort ook een, maar ik krijg hem naar mijn mening nog niet echt lekker ingestelt. Nou ben ik ook een complete no-no wat mixen e.d. betreft, dus dat helpt ook niet veel Mijn manual setting heeft bijvoorbeeld veel minder 'power'/'volume' dan de presets, ook al staan de distortion en volume boost en de presence aan... |
|
Bedoel je dat je eigen preset qua outputvolume zachter is dan de fabrieks-presets? Al naar je channel volume gekeken |
|
quote: Oeh lekker man!!! Cool sfeertje leg je ook neer met die solo!! (beetje nevermore, en dat heerscht ook hehe) Benieuwd naar het eindresultaat. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |