|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: hehe, herkenbaar!!! daarom heb ik ook een POD XT LIVE gekocht!!! alles in 1... |
|
Beetje 'simpele' Kelly 7 string custom kwam geloof ik op z'n goedkoopst op iets van 3500,00 dollar uit ex verzendkosten. en dan had ik nog niet eens heel gek gedaan met de onderdelen But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Ik heb mijn POD 1 keer meegnomen naar een repetitie, maar hoe leuk ie ook is thuis en met opnemen, hij kan in oefenhoksituatie niet tippen aan mijn normale stack. Ik sleep me dus liever krom hehe. |
|
Gebruik mijn Pod uitsluitend thuis ism een oude buizen 'koffer' versterker en dat klinkt top. In de oefenruimte heb ik toch liever mijn Engl halfstack, dan maar sjouwen inderdaad But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Bij die POD XT live kun je bepalen, hoe je 'm aan een versterker/combo koppelt (via de send/return of aan de gitaarinput... Je kunt dan nog wat extra eq. eraan toevoegen!!! Dat schilt enorm in je sound!!! Maar m'n echte stack blijft altijd beter klinken ja.... [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 09-01-2005 16:16] |
|
Op zo'n pod2 zit ook zo'n AIR-schakelaar, voor direct en amp. Ik heb hem eigenlijk altijd maar op direct staan, want als ik hem op amp zet, klinkt hij heel anders en minder?!>! |
|
@ violent God: mijn ouwe westone-schrotbak: van mn strat heb ik geen foto maar die ziet er zowiezo standaard uit. is wel omgebouwd, zitten jackson elementen in, (2 humbuckers) geeft echt een lekker vet geluidje [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 09-01-2005 18:42] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Zeg snaack, wat voor kelly is het? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Ik dacht dat die modeling-dingen enkel goed klonken op een box en dat je ze niet voor een versterker (of toch zeker geen pre-amp) kon hangen ? Of kan je de amp-modeling uitschakelen en via de send/return gaan ofzo ? In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote: Hij ziet er toch best mooi uit. Leuk gitaartje wel... Speelt ie lekker? Speel je in een bandje? Zo nee, waarom niet? Zo ja, welke? [Dit bericht is gewijzigd door Violent God op 09-01-2005 20:43] |
|
quote: Een KE3, een Jap dus.. Ik heb er zelf die Seymour Duncans ingezet. Ik maak binnenkort wel ff wat foto's van dat ding. |
|
Hmmz, hoe kunnen jullie zo'n pod in de oefenruimte gebruiken? Ik heb een pod 2.0 maar ik kan hem niet via de effectloop op mijn versterker aansluiten, en ik heb liever een clean en een lead kanaal uit mijn versterker dan alleen maar een lead uit mijn pod via mijn versterker... En ik heb hem ook aangesloten op de 8-knaals behringer versterker die er staat van 2*250 watt, maar ik ben maar net te horen boven de drummer uit, en als ik de pod of de behringer harder probeer te zetten gaat het gruwellendig piepen allemaal... Is er trouwens ook ergens een goed opnameprogramma gratis te krijgen op internet ofzo? Met meerdere sporen natuurlijk. Kan op download.com niet echt iets vinden. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Zijn hier eigenlijk ook nog gitaarspelers die zo slecht zijn dat ze hoogstwaarschijnlijk nooit de slaapkamer uitkomen. Dat ze weten van zichzelf dat ze niet gauw op een podium of in een studio terecht komen. Want als ik zo hoor wat iedereen koopt aan apparatuur heb ik iets van Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Die apparatuur wordt juist gekocht om te verhullen dat we niet kunnen spelen What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Speak for yourself |
|
quote: Ik ben geen egoist What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Rutan op 11-01-2005 14:02] What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Hieronder een filmpke van de grote gitaarkoning van NL, "Boudewijn de Koning" http://members.lycos.nl/mrpressure/clinic_g&l.wmv onaards!!!!! |
|
quote: Haha wou em net plaatsen Maar geweldig goed weer idd!!! |
|
Yesss Boudewijn rocks ik heb geloof ik nog 2 filmpjes maar boudewijn moet ze editten misschien dat hij ze binnenkort post. PS ik had de digicam van men pa mee moeten nemen man dan had ik pas echt een goeie opname kunnen maken.. (kon nu namelijk niet inzoomen op zen vingers of enigzins maar iets inzoomen haha) Ik had alleen een canon ixus digicam bij me en die zijn niet echt super voor filmpjes maarja beter iets dan niets [Dit bericht is gewijzigd door Rythm3 op 11-01-2005 15:31] |
|
quote: Man ik kreeg hier al de spreekwoordelijke paal van.. thanx for filming dude! |
|
haha tering jij reageerde snel, kreeg niet eens de kans om te editten geen thanks man vind het zeer cool dat meer mensen deze genie in actie kunnen zien |
|
quote: |
|
hej mensen ik heb ff twee vraagjes, ik speel nu 2 jaar gitaar en ik wil nu een distortion pendaal aanschaven, maar ik heb echt geen flauw idee welke. Ook zoek ik een pendaal waar een beetje een funky/regea geluid uitkomt |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |