|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:*kuch* Ik moet ze maar weer eens zien want in het begin stelde het echt niks voor. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
|
|
Totaal onbekende edoch zeer vermakelijke, al dan niet opgeheven, metalbands top-10 (print dit uit en hang 'em boven je bed): 1. Morbid Saint (Mexico) 2. Incubus (Mexico) 3. Mutilated (Frankrijk) 4. Necrophile (Japan) 5. Transgressor (Japan) 6. Sad Legend (Zuid-Korea) 7. Sinoath (Italie) 8. Dream Death (VS - later hebben enkele leden Penance opgericht) 9. Havoc Mass (VS) 10. Iron Warrior (Canada - eerste one-man black metal project? Niet helemaal, want Matricide was eerder maar lang niet zo professioneel (qua package)) Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
Dat Sad Legend is inderdaad verdomd zo slecht nog niet. Aparte (cleane) vocals. Niet dat ik het ooit luister trouwens. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Aversion ( http://www.asice.net/~aversion ) None of us are saints - Albert Fish |
|
Melissa, http://listen.to/melissa Maken lijpe, goeie muziek [Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 29-07-2003 20:54] zo kan ie wel weer |
|
quote: Ken jij ze persoonlijk? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Waarom doet die verrekte kloten server het nou niet? Endstille is VET! Dat moet gewoon gehoord worden. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Zijn dit die kerels die als een iets zwaardere versie van Possessed klinken? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
F.U.C.T. Een kruising tussen Voivod en de oude (dus hardcore) C.O.C. Hebben helaas maar een cd uitgebracht (en twee schitterende demo's). bestaan al alng niet meer. |
|
kent iemand in battle?ik weet niet of ze zo heel onbekend zijn...ik heb vandaag een cd van hun gekocht en die is egt bruut!beetje naglfar en setherial-achtig |
|
quote: Jawel. Best wel een goeie band. Heb nog een album van ze op tape ergens. Volgens mij heet dat album ook "In Battle" Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Mag ik u vriendelijk verzoeken om een beetje op uw spelling en interpunctie te letten? Het leest over het algemeen een beetje storend. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Morbid Saint als een zwaardere Possessed? Hm, ik vind het meer een kruising tussen Sadus ten tijde van Illusions en Nuclear Assault. Grappig (alleen voor thrashfanaten/veteranen) is dat het nummer Damian zowat hetzelfde klinkt als No Beliefs van Num Skull (ook dat is een ondergewaardeerde top-band). Ik vraag me af of Morbid Saint ook op CD is uitgebracht.. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
thy primordial, supergoede band weet ook niet of iemand ze al genoemd heeft boeit ook niet mag best 2 keer genoemd worden |
|
Azmodan no text supplied |
|
Bolthorn Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Ene "mario"beweert een exemplaar in zijn cd-collectie te hebben dus mogelijk wel. http://www.mariosmetalmania.com/mycdcollection.html#M |
|
quote: man man man jatter... |
|
quote:die is net zo onbekend als de legendaries brute hardcore films van karnivoors moeder. |
|
sterf brandbom Je moeder. |
|
Hmmm, 'Salvation' van Funeral Mist is een vette aanrader voor hen die van black metal houden, op Norma Evangelium Diaboli records uitgebracht, moet te vinden zijn bij wat mailorders uiteraard. Ontzettend gemeen en giftig, een moddervet stuk zweedse black metal (de mini 'Devilry' is al gaaf, en deze is nog veeeeel beter), ongelofelijk wat een bruut voortrazende CD, dit vernietigt alles. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 04-08-2003 0:59] |
|
ik heb de lp enkele weken geleden binnen gekregen en ben er ook erg over te spreken. alleen de vocalen waren even wennen vooral op de eerste schijf (cd versie is toch ook dubbel cd) Je moeder. |
|
De release is ook als dubbel LP uitgebracht ja het gaat hier namelijk om 65 minuten gruwelijk verzengende black metal . Ik vind de vocalen echt helemaal te gek, erg bezeten, prachtig artwork ook EN gave teksten (zie signature bv.), godverrrrrredommen door dit soort bands blijf ik naar black metal luisteren. RAH!!! |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |