|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Oops |
|
iemand al es gehoord van Infernal Method? Death metal band uit Sydney. Ze hebben nu een demootje uit en het klinkt totaal geil Als er iemand interesse heeft.... http://artists.mp3s.com/artists/331/infernal_method.html |
|
"het klikt totaal geil" jaja .... Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Ach laat ik ook eens iets noemen: Astaroth - Christenfiend Mordaeoth - Liederen Van Het Onterfde Land Odal - Traitor Odhinn - From A Splendourus Battle Odhinn - The North Brigade Odin’s Law - Battle Legion Of Wotan Odium - The Sad Realm Of The Stars Odroerir - Lasst Euch Sagen Aus Alten Tagen Orkrist - Reginae Mysterium Dodfodd - Forfall Undergang Och Dod Zijn niet allemaal erg onbekend (of wel?), maar heb zo maar even een willekeurig aantal albums van mijn lijst hier neergegooid. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Odhinn! Dat ben ik nou altijd nieuwsgierig naar geweest! Jammer genoeg heb ik het nooit gehoord... Enig idee of het nog ergens te krijgen is, juro? (van jou bv... ) Dear dirty delightful old drunken old days |
|
ik ken volgens mij ook een onbekende band (ik weet niet zeker of hij onbekend is maar ik had er nog nooit van gehoord) die band heet gorefest .. |
|
INTESTINAL DISGORGE !! De ziekste fakking grindcore op deze planeet Je haalt de moorden uit mijn wond |
|
verder nog: Dawn : atmospheric black (beetje dissection sfeer) Denak : ook zieke grind Je haalt de moorden uit mijn wond |
|
quote: Ik heb "the north bridage" maar betrap mij erzelf op dat ik 'em nooit luister. Heb je toevallig iets te ruilen daarvoor ? Ik, Wil Schuurman |
|
kent iemand Beherit? |
|
Noooooit van gehoord ( ) Voor de fans van vunzige satanische death metal, de split van SPAWN OF SATAN en BLOODSICK (review op vampire magazine) is geweldig ! Bij soulseller (WWW.SOULSELLERRECORDS.COM)is 'ie voor de vriendelijke prijs van 11 euro te koop! Bij SPAWN OF SATAN is JIM SADIST (JIM SATANIC HIER) de zanger (welbekend van de US cult band NUNSLAUGHTER!! Wat ben ik toch lief dat ik zoveel moeite voor jullie doe !! [Dit bericht is gewijzigd door Snagger op 23-01-2003 21:15] Ik, Wil Schuurman |
|
quote: The North Brigade is echt geeeen aanrader. Je kan me de bout hachelen! |
|
PAAAAAAAS JE BERICHT AAAAN !!! straks kom ik er nooit van af !! Ik, Wil Schuurman |
|
quote:Natuurlijk ken ik Beherit |
|
heb je'n halfuurtje? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
MORBLAST JOAAAAAAAAAA! , BUEEEEEH!!!! Trieste gast |
|
|
|
quote: U heeft mail! Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: |
|
OBSIDIAN!!! Ik was ondersteboven toen ik ze voor de eerste keer zag... overigens te bewonderen op www.obsidian.nu En vanavond te bewonderen in de Cave in Amsterdam, maar dit terzijde. "I'll try being nicer if you'll try being smarter. " |
|
even toevoegen aan het rijtje semi onbekende bands, zoals serenade en obsidian : Imbolc |
|
quote: Er staat toch duidelijk kliNkt maarja. |
|
Kennen jullie heel misschien ook de band MONASTERY???? komt uit noord drente en maakt heeeele goeie metal!!! |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |