|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
"Living in the dark" rules! Typisch Duitse speed metal. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
naar Acid: Zeker! Persoonlijk vind ik G.O.E. wel beter, maar het debut is zeer zeker goed te pruimen! [Dit bericht is gewijzigd door High Voltage op 24-10-2005 14:28] heavy metal is the law |
|
quote: les legions noires / the black legions zu spät.. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 24-10-2005 14:28] Je moeder. |
|
HELP! wie kent deze? DEMORIEL GRIMTHORN HOLMGANG REGNUM SATANS VIND SUPREMACY SVARTALFAR THE ONE VEDERVÄRDIG signature |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Die demonummers klinken beter dan het fulllength materiaal op "Urfaust" (Hoewel dat eigenlijk ook een demo is). "Evil War" vind ik het beste SVEST nummer, samen met The Alpha Wolf's Anger. |
|
die komen er wel!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
met die pentagram door die flag maak je ook geen vrienden Suck my piss |
|
quote: die roze broek zal dat nog es extra aansterken. Withered. Gister los nummer van gedownload en klinkt wel interressant. |
|
quote:Wa's dit voor een kneuzenband? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ja...misschien is een optreden tijdens de gay parade wat..jezus wat een stel flikkers zeg Fuck the world and fuck you |
|
quote: Neenee, "geestelijk gehandicapten" Kneuzen is discrimatie. |
|
quote:Hoe kom je erbij dat ik Jostiband schreef Ik noem ze toch echt kneuzenband. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
wie kent Moevot? demo's worden aan Porscheprijzen verkocht! signature |
|
quote: Geintje. Maargoed. Philosopher. Iemand ooit van gehoord? klinkt wel vet nl. |
|
quote: Ook al LLN. Een jaar of tien geleden besloot een kerel om in zijn slaapkamer reuze enge ambient te maken en nu is het erg cult allemaal, aangezien er mensen zijn die schijnen te geloven dat al die Black Legions leden in een kasteel in een bos wonen enzo. Gigantisch gehypede rotzooi, zoals alle LLN. Alleen oude Mutiilation en Vlad Tepes zijn de moeite waard. |
|
quote:Ik zal t vd week nog eens rustig beluisteren maar tot nu toe vind ik die link van jou waardeloze rotzooi en de Urfaust CD best ok. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Dat jij geen smaak hebt en je jezelf afrukt op op kansloze Duitse eenmansprojectjes en Futhark 14 was al langer bekend |
|
quote:Klabautamann bestaat uit twee lui. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: quote: Nee, dan deze gasten: |
|
dubbel [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 30-10-2005 21:58] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: waar is de bas ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
wie kent Black Mass? US black-death signature |
|
quote:Bedoel je de niet meer bestaande NL-Philosopher? http://www.daholygoat.com/philosopher/ |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |