|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:hoe lang nu nog voordat jij een leven hebt ontwikkeld? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
msn slet en het is dat je de stekker van internet weer hebt gevonden anders zou je haast zeggen dat JIJ wel een leven had [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 04-08-2003 1:15] Je moeder. |
|
Knet iemand van jullie Lemur Voice Hoi Marcel nooit de status gekregen die ze verdienden. Maar zeer heerschennnnddd |
|
Magog |
|
Letsel evil asakku . . . . . . . . . ? |
|
quote: letsel is toch allang dood en begraven? misschien kan heer schaambaard dat toelichten als hij weer ge-unbanned is... wel lekkere demo btw MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
another life karaboudjan o the circle I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
grafzooi We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
outcome ook lekker NP: outcome - never in a million years wel erg blije muziek ... lijkt op unicorn van dan swanö .. dit is ook van dan... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
De band Eriad'or brengt melodieuze doom metal. Op hun website vind je alle nodige info om nader kennis te maken, inclusief foto's en MP3's! Check het uit... Live the life! |
|
|
|
Horncrowned(zeer goede Black Metal) Impious Havoc(precies Craft) Infinited Hate(Death Metal met Sinister members) Mutiilation(Goede Death Metal band) [Dit bericht is gewijzigd door Faust op 15-04-2004 18:43] |
|
nou, ik heb er weer eentje ontdekt. Arsis, een uitstekende melodieuze death/black metalband met invloeden van de latere Carcass, In Flames en vooral veel double bass werk: http://www.worshipdepraved.com no text supplied |
|
pêisse noire Cd is uitgebracht in een oplage van 10 stuks... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Fiedeldaptel ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
NunSlaughter is wel lekker zo af en toe. Misschien niet heel bekend maar toch... |
|
Ik zeg Tearful Dawn Bruce Banner |
|
quote: Wat mij betreft helemaal geen onbekende band... ON TOPIC!!! Oh, wacht... Ja, nog wel een onbekende band Het heerst iig wel |
|
quote:ik vind NunSlaughter een van de beter bekende death-black metal bands die ik ken hoor moderators zijn je vrienden, vertrouw ze! |
|
quote: Ik bedoelde ook onbekend, aangezien het topic over onbekende bands ging. Een foutje dus! |
|
quote:ah, ik dacht al en hoeveel ik ook post, me aantal posts in me profiel blijft onder de 50 staan [Dit bericht is gewijzigd door nattedroom op 09-05-2004 4:32] moderators zijn je vrienden, vertrouw ze! |
|
quote: Probeer meer zinnige ... dan houd je het langer uit op dit forum |
|
quote:kijk naar een aantal vorige posts van me mongool ik heb me beklaag op dit moment al 2 ikeer gedaan in de mailbox van helmet, dus... best triest dat ik geen mail terugkrijg [Dit bericht is gewijzigd door nattedroom op 09-05-2004 4:35] moderators zijn je vrienden, vertrouw ze! |
|
quote: Ik ben nu A Celebration Of Guilt aan een luisterbeurt aan het onderwerpen. HEERSCH! Het is by the way IMHO wel een tikkeltje heavier dan dat de omschrijving "invloeden van latere Carcass en In Flames" in eerste instantie doet vermoeden. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |