![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:hoe lang nu nog voordat jij een leven hebt ontwikkeld? ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
msn slet ![]() en het is dat je de stekker van internet weer hebt gevonden anders zou je haast zeggen dat JIJ wel een leven had ![]() [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 04-08-2003 1:15] Je moeder. ![]() |
|
Knet iemand van jullie Lemur Voice ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Magog ![]() ![]() |
|
Letsel evil asakku . . . . . . . . . ? ![]() |
|
quote: letsel is toch allang dood en begraven? misschien kan heer schaambaard dat toelichten als hij weer ge-unbanned is... wel lekkere demo btw MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html ![]() |
|
another life karaboudjan o the circle I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
grafzooi We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
outcome ook lekker NP: outcome - never in a million years wel erg blije muziek ... lijkt op unicorn van dan swanö .. dit is ook van dan... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
De band Eriad'or brengt melodieuze doom metal. Op hun website vind je alle nodige info om nader kennis te maken, inclusief foto's en MP3's! Check het uit... Live the ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Horncrowned(zeer goede Black Metal) Impious Havoc(precies Craft) Infinited Hate(Death Metal met Sinister members) Mutiilation(Goede Death Metal band) [Dit bericht is gewijzigd door Faust op 15-04-2004 18:43] ![]() |
|
nou, ik heb er weer eentje ontdekt. Arsis, een uitstekende melodieuze death/black metalband met invloeden van de latere Carcass, In Flames en vooral veel double bass werk: http://www.worshipdepraved.com no text supplied ![]() |
|
pêisse noire ![]() Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
Fiedeldaptel ![]() ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
NunSlaughter is wel lekker zo af en toe. Misschien niet heel bekend maar toch... ![]() |
|
Ik zeg Tearful Dawn ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Wat mij betreft helemaal geen onbekende band... ON TOPIC!!! Oh, wacht... Ja, nog wel een onbekende band ![]() Het heerst iig wel ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:ik vind NunSlaughter een van de beter bekende death-black metal bands die ik ken hoor ![]() moderators zijn je vrienden, vertrouw ze! ![]() |
|
quote: Ik bedoelde ook onbekend, aangezien het topic over onbekende bands ging. Een foutje dus! ![]() ![]() |
|
quote:ah, ik dacht al ![]() en hoeveel ik ook post, me aantal posts in me profiel blijft onder de 50 staan ![]() [Dit bericht is gewijzigd door nattedroom op 09-05-2004 4:32] moderators zijn je vrienden, vertrouw ze! ![]() |
|
quote: Probeer meer zinnige ... dan houd je het langer uit op dit forum ![]() ![]() |
|
quote:kijk naar een aantal vorige posts van me mongool ![]() ik heb me beklaag op dit moment al 2 ikeer gedaan in de mailbox van helmet, dus... best triest dat ik geen mail terugkrijg ![]() [Dit bericht is gewijzigd door nattedroom op 09-05-2004 4:35] moderators zijn je vrienden, vertrouw ze! ![]() |
|
quote: Ik ben nu A Celebration Of Guilt aan een luisterbeurt aan het onderwerpen. HEERSCH! ![]() Het is by the way IMHO wel een tikkeltje heavier dan dat de omschrijving "invloeden van latere Carcass en In Flames" in eerste instantie doet vermoeden. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
![]() |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |