|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
het is black metal, nu ja wel een nieuwe soort. Als je Rebel Extravaganza (satyricon) kent, dan zit je in de richting. Orgineel stamt het uit de begindagen van de blackmetal, maar de muzikant moest het gevang in (medekiller van mayhem-frontman) en is sindskort weer vrij en maakt weirde muziek Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
ah ok, ga morgen wel ff wat downen als't lukt , even luisteren (I like the name) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Nou, ik ken Holy terror, Omen, Onslaught en Hades maar de laatste is de enige waar ik ooit muziek van heb gehoord (1 of 2 mp3tjes) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik heb nog een leuke... Elliott Voor alle Muse en Radiohead fans. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Volgens mij is Dragbody niet al te bekend (ik hoor er niets over iig). Toch vind ik ze behoorlijk heersen... Kent iemand ze? Meningen? Dead things grow from deep inside... |
|
Blodarv heerst... Wat ik vooral interessant eraan vind is het gebruik van allerlei industrial-zaken en andere vage shit. Waar bands als Ulver, Dødheimsgard en Satyricon mijns inziens hopeloos falen en niet verder komen dan wat magere esthetieken en techno-geflirt, lukt het Blodarv wel om met een daadwerkelijk beangstigend stuk muziek te komen... tof! Aanrader... |
|
4 geweldige bands die allemaal helaas maar een cd uitgebracht hebben: INTERNAL DECAY - A FORGOTTEN DREAM Stijl: oude Dark Tranquillity met keyboards & flink getergde vocalen!!! DECAMERON - ...MY SHADOW Oude Gothenburg stijl: hele cd in een take opgenomen. Klinkt erg spontaan en geweldig -licht- improviserend strak op elkaar ingespeeld!!!! DECOLLATION - CURSED LANDS mcd Technische deathmetal; zeer origineel!!! Lijkt in de verte ietwat op oude Nocturnus maar dan veel meer thrash en zeeerrr eigenzinnig!!!!! RENAISSANCE - THE DEATH OF ART Uit Belgie: dit is de beste symfonische deathmetal plaat van het vorige decennium IMHO!! : Superavontuurlijk & virtuoos nummer van 40 minuten (echt goddelijk!!!) en de 'Archway' demo van 30 min. 70 minuten= absoluut waar voor je geld!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-01-2002 19:57] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dit ruk ik net van AudioGalaxy af: Azaghal Ik vind dit heerlijk. Snelle doch rauwe black metal. Iemand anders bekend met deze band? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Is dat van die CD met dat pistool op de voorkant? Heb ik wel eens naar gekeken, maar nog nooit gehoord. |
|
Klopt! Dat plaatje in de Displeased ofniet? Ik zag dat staan en werd nieuwsgierig. Vandaar dat ik het aan het downen was. Vette aanrader. Zeker voor jou, want als je Veles al goed vind I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Azaghal is goed (ik heb maar 1 nummer van ze, maar dat is wel goed... op 'Insights Of The Profane', da's een verzamelaar van Ma-Kahru distribution). |
|
quote: Azaghal is goed (ach ja, metal uit Finland is bijna altijd goed). Deathkult.... en Mustamaa zijn goede albums. The Nine Circles of Hell vindt ik persoonlijk wat minder. Die split met Beheaded Lamb ken ik niet. ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
Websites? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Weet ik veel? Websites en MP3 interesseren mij niet. Het gaat toch om de muziek? ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
Zekers, maar ik wou wel graag wat meer van die band afweten voordat ik in het wilde weg cd's ga bestellen. Is dat zo gek? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Heh, Nuclearbastard heeft het niet begrepen. Hier XNegative: http://www.geocities.com/SunsetStrip/Pit/3840/azaghal.html |
|
Op jou kan ik altijd rekenen heh. Ik denk dat ik mezelf officieel Dwaallicht groupie verklaar. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Nuclearbastard WIL het niet begrijpen. ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
--Unholy massacre-- ranzige band in de stijl van Sepultura-morbid visions maar dan veel eviler. En trouwens, Darkthrone wenst niet met enige politieke en of racistische groeperingen gelinkt te worden. Kortom, ze maken gewoon muziek en zijn niet racistisch. (Als ik ze mag geloven ) [Dit bericht is gewijzigd door Rectum Lobotomy op 16-01-2002 10:54] |
|
Azaghal... daar heb ik nog een demo van, Noituuden Torni geloof ik, vond 'm toen erg goed, maar ik heb er al een hele tijd niet meer naar geluisterd. Moet'm eens op CD zetten zodat ik'm in de auto kan luisteren. Ow, voor de mensen die geinteresseerd zijn in Blodarv heb ik de mailorderlijst van Stafa ff op Rajackar's FTP gezet, volgens mij zijn beide demo-CD's van Blodarv nog gewoon te krijgen. [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 16-01-2002 11:06] |
|
[quote]Op 16 januari 2002 11:02 schreef elessar het volgende: Azaghal... daar heb ik nog een demo van, Noituuden Torni geloof ik, vond 'm toen erg goed, maar ik heb er al een hele tijd niet meer naar geluisterd. Moet'm eens op CD zetten zodat ik'm in de auto kan luisteren. Die demo staat dus ook op de Deathkult MX.....cd, dus dan hoef je hem niet overtezetten op cd!! hehehe Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
[quote]Op 16 januari 2002 10:52 schreef Rectum Lobotomy het volgende: --Unholy massacre-- ranzige band in de stijl van Sepultura-morbid visions maar dan veel eviler. UNHOLY MASSACRE= En dan vooral "Si Vis Pacem Para Bellum + bonus" en natuurlijk "Brazilian Deathsquad Attack". AAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGHHHHHHHH Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
quote: Ah OK, ik heb alleen die demo, en ooit een keer Mustamaa (zijn net twee woorden Fins die ik weet, leuk is dat) gedownload. quote: ... heb je daar wat meer info over? [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 16-01-2002 11:38] |
|
quote: Nee sorry, dat is heel raar gegaan. ik ben een tijd geleden op hun zeer creppy site gekomen, heb een stuk of 4 nummers gedownload en nu weet ik de site URL niet meer en weet ook niet waar c.d.'s te krijgen zijn en of hoe de c.d.'s heten. Als iemand meer weet over deze band, BIECHT OP!!! |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |