|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik wil 't wel hard |
|
Voor de mensen die het nog niet kennen. Benighted is een vette band. Mp3's op hun site te beluisteren http://www.staybrutal.com |
|
Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=3112 I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Ik ben zojuist tegen een band aangelopen, Urkraft genaamd. Ook uit Denemarken en heel erg vergelijkbaar met HateSphere. Ze hebben nu 1 album uit: Eternal Cosmic Slaughter. URL van hun website: http://www.urkraft.dk Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Urkraft is super kent er nog iemand de aziatische groep Chthonic? ze spelen black :p |
|
Cenotaph met het album Pseudo Verminal Cadaverium. Ik plaats hem, want niemand schijnt ze echt gekennen. Het gaat om de Turkse Cenotaph, niet agressief, maar goed gitaarwerk. |
|
Beetje late reactie, maar ik las net dat iemand Human Racist van RoE een goede plaat vond... Persoonlijk vind ik deze schijf absoluut niet het luisteren waard. Als men toch benieuwd is naar de band kan ik beter Of Blackest Magick... aanraden (die zit, naar mijn mening, beter in elkaar) (mocht de persoon waar ik op doelde deze cd niet hebben kan je um altijd nog van me krijgen) |
|
Wintersun, in het straatje van Children of Bodom en soort crossbreed van Viking metal maar dan toch anders soort van, CoB vindt ik persoonlijk ruk maar Wintersun beukt toch lekkerder op een vage manier, beukt gewoon meer uhm ja idd uhr ... check maar gewoon een keer, lastig uit te leggen Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
is niet echt onbekend toch? Die zijn iig goed gepromoot door Nuclear Blast Bruce Banner |
|
quote: ja god weet ik veel, krijg het ook net voor mijn waffel gemikt van iemand en zag dat er geen topic over was en ik had nooit van ze gehoord mossel Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
dus niet zo goed gepromoot dus fweh Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Kennen jullie Dimmu Borgir? Vet underground, yo. |
|
true Bruce Banner |
|
quote: hmmz oude mossels pesten ja? ... Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
en toch blijft Watain een aftreksel van Necrophobic ... Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Iemand trouwens ooit gehoord van The Project Hate MCMXCIX?? Vet strakke band (vind ik tenminste) |
|
quote: en toch blijf jij stront in je oren hebben... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: uhm vindt jij van niet dan dat het op elkaar lijkt? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Kent iemand Odium? Kan er niks over vinden hier met de zoek-optie. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Noorse blackmetal in de stijl van Limbonic Art, op Nocturnal Art Productions uitgebracht. hebben 1 cd getiteld: The sad realm of the stars Best een lekker plaatje Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Odium's existence began in the year of 1994 with only three members; Demariel, Charon Martyras and Secthdamon. Drummer Eek joined the band in 1995. After some months of rehearsals, Odium entered a studio to record a six-track promo tape. The band got offers from several minor labels and ended up signing with French Velvet Music. Later in 1995 the band hooked up with keyboardist Bastadon, and the line-up was complete. In December 1996 Odium entered studio Stovner to record their debut 'The Sad Realm of the Stars'. Due to serious delays in the studio, the recording wasn't actually finished before springtime 1998. NAP later bought the rights for the album and Odium was released for their contract with Velvet. If the album actually had been put out in 1996 when it was first recorded, Odium probably would have made a stronger impact in the scene. Odium has been very much in the shadows, much due to not having a fully dedicated line-up. Though, the band has never given up. Today, the line-up is seriously reduced, but they made a recording in 2001 of one new track, which shows a more aggressive approach of the band. This track was recorded for a local compilation CD. NAP hope to be able to feature it on a possible upcoming NAP compilation in the future as well. Info van www.metalmania.net Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Die CD is namelijk via Nuclear Blast mailorder te verkrijgen voor 3 pleuro. Leek me toch niet duur. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Klinkt goed Toch maar es kijken dan of er een leuk pakket te bestellen valt. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |