IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Goeie doch onbekende bands Vorige pagina | Volgende pagina
filosofem
Usericon van filosofem
Posted 27-05-2004 15:38 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Ik wil 't wel hard

kinglei
Usericon van kinglei
Posted 27-05-2004 15:39 by kinglei Wijzig reactieProfiel van kingleiQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2004 15:38 schreef filosofem het volgende:
Ik wil 't wel hard

Ik bedoelde de musick

[Dit bericht is gewijzigd door kinglei op 27-05-2004 15:39]

if you don't like the topic don't reply.. just let it die

broeinest
Eerste klas bitch!
Usericon van broeinest
Posted 27-05-2004 16:27 by broeinest Wijzig reactieProfiel van broeinestQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Voor de mensen die het nog niet kennen. Benighted is een vette band. Mp3's op hun site te beluisteren
http://www.staybrutal.com

invictis
Usericon van invictis
Posted 27-05-2004 16:28 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

www.memorial.nl.nu

[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 27-05-2004 16:28]

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 28-05-2004 21:54 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2004 22:56 schreef knovelaer het volgende:
Ik zou het niet weten, voorlopig staat er verder niets van op het forum en ik ken het ook pas een paar maandjes.
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=3112

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 08-06-2004 20:50 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2004 21:54 schreef tharos het volgende:
echt helemaal onbekend zijn ze niet maar voor de mensen die ze nog niet niet kenne.
hatesphere

voor wat mp3tjes http://www.hatesphere.com/media.htm

Ik ben zojuist tegen een band aangelopen, Urkraft genaamd. Ook uit Denemarken en heel erg vergelijkbaar met HateSphere.

Ze hebben nu 1 album uit: Eternal Cosmic Slaughter.

URL van hun website: http://www.urkraft.dk

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 08-02-2005 16:46 by Spuitpoep Wijzig reactieProfiel van SpuitpoepQuote dit bericht

Urkraft is super

kent er nog iemand de aziatische groep Chthonic? ze spelen black

:p

Legion of Satan
Usericon van Legion of Satan
Posted 08-02-2005 22:48 by Legion of Satan Wijzig reactieProfiel van Legion of SatanQuote dit bericht

Cenotaph met het album Pseudo Verminal Cadaverium.
Ik plaats hem, want niemand schijnt ze echt gekennen.
Het gaat om de Turkse Cenotaph, niet agressief, maar goed gitaarwerk.

Mr.Nobody
Usericon van Mr.Nobody
Posted 09-02-2005 15:03 by Mr.Nobody Wijzig reactieProfiel van Mr.NobodyQuote dit bericht

Beetje late reactie, maar ik las net dat iemand Human Racist van RoE een goede plaat vond... Persoonlijk vind ik deze schijf absoluut niet het luisteren waard.
Als men toch benieuwd is naar de band kan ik beter Of Blackest Magick... aanraden (die zit, naar mijn mening, beter in elkaar)
(mocht de persoon waar ik op doelde deze cd niet hebben kan je um altijd nog van me krijgen)

invictis
Usericon van invictis
Posted 09-02-2005 17:39 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

Wintersun, in het straatje van Children of Bodom en soort crossbreed van Viking metal maar dan toch anders soort van, CoB vindt ik persoonlijk ruk maar Wintersun beukt toch lekkerder op een vage manier, beukt gewoon meer uhm ja idd uhr ...
check maar gewoon een keer, lastig uit te leggen

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 09-02-2005 17:40 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

is niet echt onbekend toch? Die zijn iig goed gepromoot door Nuclear Blast

Bruce Banner

invictis
Usericon van invictis
Posted 09-02-2005 17:43 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2005 17:40 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
is niet echt onbekend toch? Die zijn iig goed gepromoot door Nuclear Blast

ja god weet ik veel, krijg het ook net voor mijn waffel gemikt van iemand en zag dat er geen topic over was en ik had nooit van ze gehoord mossel

invictis
Usericon van invictis
Posted 09-02-2005 17:43 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

dus niet zo goed gepromoot dus fweh

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 09-02-2005 17:44 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Kennen jullie Dimmu Borgir?

Vet underground, yo.

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 09-02-2005 17:44 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

true

Bruce Banner

invictis
Usericon van invictis
Posted 09-02-2005 17:45 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2005 17:44 schreef BurZum het volgende:
Kennen jullie Dimmu Borgir?

Vet underground, yo.

hmmz oude mossels pesten ja? ...

invictis
Usericon van invictis
Posted 09-02-2005 17:45 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

en toch blijft Watain een aftreksel van Necrophobic ...

Mr.Nobody
Usericon van Mr.Nobody
Posted 10-02-2005 12:29 by Mr.Nobody Wijzig reactieProfiel van Mr.NobodyQuote dit bericht

Iemand trouwens ooit gehoord van The Project Hate MCMXCIX?? Vet strakke band (vind ik tenminste)

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 10-02-2005 12:35 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2005 17:45 schreef invictis het volgende:
en toch blijft Watain een aftreksel van Necrophobic ...

en toch blijf jij stront in je oren hebben...

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

invictis
Usericon van invictis
Posted 10-02-2005 13:51 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2005 12:35 schreef irritante klootzak het volgende:
en toch blijf jij stront in je oren hebben...

uhm vindt jij van niet dan dat het op elkaar lijkt?

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-02-2005 14:30 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Kent iemand Odium? Kan er niks over vinden hier met de zoek-optie.

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 11-02-2005 14:41 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2005 14:30 schreef Mark het volgende:
Kent iemand Odium? Kan er niks over vinden hier met de zoek-optie.
Noorse blackmetal in de stijl van Limbonic Art, op Nocturnal Art Productions uitgebracht. hebben 1 cd getiteld: The sad realm of the stars
Best een lekker plaatje

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 11-02-2005 14:42 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Odium's existence began in the year of 1994 with only three members; Demariel, Charon Martyras and Secthdamon. Drummer Eek joined the band in 1995.

After some months of rehearsals, Odium entered a studio to record a six-track promo tape. The band got offers from several minor labels and ended up signing with French Velvet Music. Later in 1995 the band hooked up with keyboardist Bastadon, and the line-up was complete.

In December 1996 Odium entered studio Stovner to record their debut 'The Sad Realm of the Stars'. Due to serious delays in the studio, the recording wasn't actually finished before springtime 1998. NAP later bought the rights for the album and Odium was released for their contract with Velvet.
If the album actually had been put out in 1996 when it was first recorded, Odium probably would have made a stronger impact in the scene. Odium has been very much in the shadows, much due to not having a fully dedicated line-up. Though, the band has never given up.
Today, the line-up is seriously reduced, but they made a recording in 2001 of one new track, which shows a more aggressive approach of the band. This track was recorded for a local compilation CD. NAP hope to be able to feature it on a possible upcoming NAP compilation in the future as well.

Info van www.metalmania.net

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Mark
Usericon van Mark
Posted 11-02-2005 14:43 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Die CD is namelijk via Nuclear Blast mailorder te verkrijgen voor 3 pleuro. Leek me toch niet duur.

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Mark
Usericon van Mark
Posted 11-02-2005 14:44 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Klinkt goed Toch maar es kijken dan of er een leuk pakket te bestellen valt.

Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com