|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Jenje op 10-01-2002 12:57] Dit slaat nergens op. |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Jenje op 10-01-2002 12:57] Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
. |
|
aborted(belgie)death/grindcore |
|
*dubbelpost* [Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 10-01-2002 13:18] |
|
quote: quote: quote: |
|
Funeris Nocturnum of Nokturnal Mortum Niet echt bijzonder, maar best te luisteren... kent iemand die ? so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man... |
|
quote:Dat zijn gemoddereeerde berichten. Reageer nou eens normaal, dat kon je zelf toch ook lezen! |
|
quote: TNX! |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 19-01-2003 18:03] |
|
quote: VOLLBLUTIDIOT!!! Trieste gast |
|
agathodaimon windir We`re not dead we`ve never lived |
|
WAUW! Check deze bands eens uit! -Gorgoroth -Judas Iscariot -Setherial -Enthroned ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
quote: euh dit topic heet: Goeie doch onbekende bands..... Suck my piss |
|
quote: Ach, doe Mir en Mar de groeten van me, haha. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Wanneer je ze eens live ziet, en je komt Frank, de drummer tegen, doe hem dan eens vele groeten van mij. Ze zijn inderdaad wel goed Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ik had niet veel tijd en kwam ook de FTP niet op, dus nog niet gehoord. Maar het weekend is in zicht. Ik zal kijken of ik iets van Blodarv kan uploaden, kent iemand dat? |
|
quote: Ziek.. Ik zag dat er gemoderate was maar het was kut.. ik lees namelijk liever berichten, nog zo ziek/incorrect/kwetsend/ofwatdanook, dan dat ik nooit meer weet wat er gestaan heeft.. maar dat is het hele idee van moderaten he.. laat ze er dan teminste bijzetten wat de reden van moderation was |
|
quote:Hier kan ik mij idd ook zo aan ergeren. |
|
goed, weer wat (redelijk) onbekende bands tegengekomen die erg goed zijn. ik ben benieuwd: wargasm F.U.C.T. Grievance Buttplug (roosendaalse band waar wat vrienden inzitten. spelen originel metalcore of zoiets, best goed!) |
|
deze was ik nog vergeten waren erg goedmaar helaas uit elkaar. blessed death wrath holy terror omen (weer bij elkaar) onslaught (deze band zal toch wel iemand kennen?) hades (weer bij elkaar, USA) |
|
Ik zit op het moment te luisteren naar Aborym - Fire walk with us. Ik ben benieuwd of jullie dit kennen en wat jullie hiervan vinden. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: ik ken ze, en vind ze goed. echter, "kali yuga bizar" is beter dan "fire walk with us". probeer die ook maar eens! ken je trouwens niks van de bands die ik heb vermeld?? |
|
thorns is zo'n goede band, maar wie kent die? Er zijn weinig betere Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |