|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Iets voor Lain: Adgar signature |
|
quote: Ik ken de band niet, maar hoe kom je in godsnaam bij zo'n onprettig in het gehoor liggende bandnaam? |
|
Had je liever 'tearful dawn' geheten ? Ik ga btw ooit nog een keer Treeful dawn oprichten [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 21-08-2005 21:24] |
|
Ze zijn misschien niet allemaal echt onbekend, maar zeker aanraders voor degenen die ze niet kennen! Elite - Kampen Endless Dismal Moan - Endless Dismal Moan Grimfaug - Blood upon the face of creation Heiden - Potomkum Pozemskeho Soumraku Morrigu - Blood shall be spilled Riger - Gjallar Stiny Plaménu - Zelezo Krváci Svartahrid - As the sunlight flickers Slavland - Zapomniane Kurhany Koldbrann - Nekrotisk Inkvisition Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote:Dat bepaal ik zelf wel oke? Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Dacht ik van de mensen nou es wat "cultuur" bij te brengen Ook niet te versmaden (althans volgens mezelve ): Svartsyn - Destruction of men Sykdom - Intet Liv Unearthly Trance - Season of sceance, science of silence Undercroft - Evilusion Garmenhord - Langsch Boschgheckweel ende Tronckghecraeck Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: garmenhord is zeker lang niet slecht Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: dat ligt maar net aan waar je de klemtoon legt. Als je het goed doet (en niet kwijlt) rolt het heerlijk van den tong Elle-ex-orr-ey-enn 10x hardop zeggen! Bruce Banner |
|
Ja, zou Laindildo niet makkelijker zijn? |
|
quote: wat mankeert jou? dan is het nog altijd LainEdildo, anders ligt het zo onprettig in het gehoor Bruce Banner |
|
quote: Niets hoor |
|
quote: Is terrorist raymond hier al voorbij gekomen? Bruce Banner |
|
Geloof het niet, bij deze |
|
Astrofaes - black uit Oekraïne. vette boel, zeer goed bevonden, veel sfeer en tempo! signature |
|
Kan iemand mij iets meer zeggen over de groep Surturs Lohe? signature |
|
quote: Duitse folk black metal band Zie: http://www.metal-archives.com/band.php?id=6836 Ik heb zelf de twee full-lengths "Wo Einst Elfen Tanzten" en "Vor Walvaters Thron" wel eens gedownload en die klonken zeker niet slecht. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Helaas is Mentation bijvoorbeeld nog erg onbekend...Nederlandse band in het straatje van bijvoorbeeld Detonation, Dissection en In Flames...Misschien zijn ze nog niet zo goed als genoemde bands, maar hun demo klinkt zeker lekker !! Fuck the world and fuck you |
|
quote: dank u vond ik ook niet slecht BTW signature |
|
Ah en vergeet ik nog om Shattered Dreams tevermelden, erg zware en meeslepende Doom metal, compleet met viool, en een brute grunt....deze band wordt de nieuwe doom sensatie van nederland, Officium Triste mag wel uit gaan kijken hehehehe. Fuck the world and fuck you |
|
Ik heb dat split EPtje. Volgens mij alles behalve bijzonder want ik heb 'm slechts eens gedraaid. Ik heb t dus over Sulthurs Lore. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 20-09-2005 20:56] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Agalloch Waag eens een dansje! |
|
quote: Groot gelijk wat betreft het goede, maar zijn die nog (echt) onbekend dan? |
|
quote: Link? |
|
Decrepit Birth!!!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |