|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee, naja, alleen die demo is wel gaaf. Verder de band die ik gister live zag, sanguinary, erg gave grunt en lekker opzwepend. Life doesn't get much better than this! |
|
Afgelopen jaar heb ik bij een CD-winkel in Heerlen misschien wel 100 CD's gekocht voor 1 euro per stuk, waaronder een van Toxic Shock. Dat album heet Between Good and Evil uit 1992 en is een van de beste death metal-CD's die ik heb. Is een Duitse band geloof ik, heb alleen geen idee of ze nog bestaan. |
|
Mercenary uit Denemarken (Nevermore meets In Flames) Silent stream of godless elegy (doom uit Tjechie) Jovink and the voederbietels |
|
Denial of God, tevens uit Denemarken.. Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Bruce Banner |
|
quote: Geintje zeker dat je er nog nooit eerder van had gehoord? Misschien heb ik 't wel hartstikke fout hoor, maar volgens mij was die band toen ze nog bij elkaar waren aardig bekend. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Chantellie, klopt, Gorefest was toenze nnog bestonden aardig bekend ja. Ik ken ook nog een par onbekende maar steengoede bands: Mytholic MurderingMonks |
|
paysage d'hiver (black uit zwitserland) Nord (erg goede black uit Canada) Nest (folk/darkambient uit finland, heel erg goed) |
|
Zyklon HEERSCHT |
|
Heb ik Edgercusher al genoemd? Agressieve götenburg-thrash uit Ieper. Zijn momenteel bezig met de opnames van hun tweede demo met Arjen van God Dethroned op drums. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:Ken je Myrkskog? Vette shit: Heet Fowesth |
|
quote:Onbekend Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Atrox, Zarathustra. Onbekende doch harstikke leuke bands! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Tsjuder! Vette melodische gothic metal met untrue darkwave invloeden. |
|
Sortsind Stirnagard Adorior Feindbild Mensch Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Agalloch Eternal gray Love lies bleeding Lunaris The provenance Shadow's fall Throneum I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Jaja... hahaha... beetje reclame maken voor de vriend :p |
|
Ik luister meestal naar black en death metal maar ik kwam laatst een heel leuk bandje tegen (werd gedraaid in Vera voor het Mastodon-concert) nl. Taken ! geweldige screamo. Heb meteen wat gedownload. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Snagger? |
|
heavy load brocas helm morgana lefay http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: Zweedse of Duitse Heavy Load ik neem aan de Zweedse die's bekendst. En terwijl je bezig bent doe dan ff verder he in het straatje: Witch Cross, Thunder Rider, Cloudy Land, Dreamweaver, Crush, Omen, Manilla Road (ok laatste twee zijn behoorlijk mainstream) Medieval Steel & Existence bijna vergeten wel dan meoten Lord Vader en Damascus Steel er ook maar bij [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 03-02-2003 23:31] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
ik bedoelde de zweedse inderdaad, op omen en manilla road na ken ik de rest nog niet, morgen meteen even bekijken http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote:Heb ik alle LP's van Die duitse H.L. LP heb ik nog niet, maar mp3s hoef ik neit hebbem op tape Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
-The Black Dahlia Murder (na 2 mcd's binnenkort debut op metal blade) -Creation If Crucifixion (weet niet hoe bekend zijn, maar deze lui verdienen meer aandavht! nieuwe lichting technische metal) -The Red Chord -Beyond The Sixth Seal (melodic Deathmetal met eigen geluid) |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |