|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Cool! Op dat terein daar beneden zeg maar dus? |
|
Ziet er weer ok uit. Verleden jaar was het ook gaaf. Inclusief leuke en minder boeiende bands. |
|
Ik hoef in ieder geval niet meer na te denken over wat ik die dag ga doen! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Ben er |
|
Hey!! Gaaf!! Hoogstwaarschijnlijk bij Arnhem rules hehe |
|
Ik vind de line-up wel tegenvallen dit jaar. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Joa idd.. maar ach feestje |
|
quote: De line-up is nog niet kompleet, dus wie weet.... Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Tja het andere alternatief voor mij is het bezoeken van de scouting markt alwaar allerlei gezellige spelletjes worden gedaan zoals spijkerpoepen. |
|
Argh Jezus toffe line-up man. Daar ben ik zeker wel. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Dan ga ik daar een lekkere Heineken bier met jou drinken. Lekker, Heineken! |
|
quote:De Visskom heeft geen Heineken. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Dommelsch D.O.M.I.N.A.T.O.R.! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Vet! Denk dat ik me dit maal hier ga bezatten op koninginnedag! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Aaaah, ik weet al wat ik ga doen Koninginnedag Vorig jaar was erg gaaf, dit jaar waarschijnlijk weer. |
|
Ik ben zeker aanwezig daar, Finntroll |
|
Finntroll echt een OVERKILL aan finntroll de laatste tijd.. damn [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 03-02-2005 22:15] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Dat scheelt, hoef ik niet helemaal naar Groningen toe waarbij er naast Finntroll ook wat blekkie bandjes spelen.. |
|
Ja, ik weet ook zeker wat ik deze koninginnedag weer ga doen Vorig jaar was een erg geslaagd feestje, en dit jaar gaat dat weer worden! @FRNK: Natuurlijk heerst Arnhem! FREEZE |
|
quote: Izegrim valt uit, dus misschien dat ze er nog een knaller voor in de plaats kunnen zetten. |
|
mooi kansloos festivalletje None of us are saints - Albert Fish |
|
quote:Izegrim was juist een van de bands waar ik wel nieuwschierig naar was. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Murk! |
|
Hey gaaf Naglfar! Nou vorig jaar was het erg gezellig dus ik ben dit jaar zeker weer van de partij! [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 22-03-2005 17:45] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Murk? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Volgende pagina |