![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Paint... Echt iets voor negers ![]() ![]() |
|
van de site van De Pluu: PS: Nog voor de LOCAL HEROES aan speelt ook de band RECOIL. Ze zullen een optreden verzorgen van 20.15 uur tot 20.45 uur. Bruce Banner ![]() |
|
*grinnik* ![]() |
|
quote:WFC. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
WFC? Wisconsin Fried Chicked? Bruce Banner ![]() |
|
quote:Who cares. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Waar staat die C voor dan? Suck my piss ![]() |
|
Cares. Denk ik. Je bedoelde de F, die staat natuurlijk voor Fucking. Tja, mij maakt het ook niet zoveel uit. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 05-03-2005 12:04] ![]() |
|
Nu weet ik het ook niet meer ![]() Suck my piss ![]() |
|
quote:10 punten voor Schaep. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Tonight!! ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote:veel succes !!! zal vast en zeker gaaf worden! ![]() ![]() ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: yeah! ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Nou ik zal ook eens kijken of winsum ook bruisend nachtleven heeft ![]() ![]() |
|
Beuk ze suf, Joris. ![]() ![]() |
|
Succes daarzo! Kom ook es in Zwolle spelen, kan ik het tenminste van begint tot eind mee maken. ![]() |
|
quote: Nou regel maar wat leuks ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: *Kijkt naar angel of death, eerlijk ruilen? Ikke Led Astray, jij Tearful Dawn? ![]() ![]() |
|
Superavond! ![]() ![]() Pil hoefde niet naar huis ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Vertel.. veel publiek? Enthousiast publiek, alles goed gegaan etc? ![]() |
|
Vet ruig man. ![]() |
|
Hoeveel potjes glijmiddel zijn er doorheen gegaan? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Ik had 2 mee, maar ik heb je moeten missen ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Oversized Sukkel ![]() Enorme heerschpartij daar! Iedereen uit z'n dak. Vond het wel lullig voor ION, die daarna voor een gedecimeerd publiek hun muziek ten gehore mochten brengen. (laatste trein enzo...) Bruce Banner ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |