|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Paint... Echt iets voor negers |
|
van de site van De Pluu: PS: Nog voor de LOCAL HEROES aan speelt ook de band RECOIL. Ze zullen een optreden verzorgen van 20.15 uur tot 20.45 uur. Bruce Banner |
|
*grinnik* |
|
quote:WFC. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
WFC? Wisconsin Fried Chicked? Bruce Banner |
|
quote:Who cares. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Waar staat die C voor dan? Suck my piss |
|
Cares. Denk ik. Je bedoelde de F, die staat natuurlijk voor Fucking. Tja, mij maakt het ook niet zoveel uit. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 05-03-2005 12:04] |
|
Nu weet ik het ook niet meer Suck my piss |
|
quote:10 punten voor Schaep. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Tonight!! Bruce Banner |
|
quote:veel succes !!! zal vast en zeker gaaf worden! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: yeah! Bruce Banner |
|
Nou ik zal ook eens kijken of winsum ook bruisend nachtleven heeft |
|
Beuk ze suf, Joris. |
|
Succes daarzo! Kom ook es in Zwolle spelen, kan ik het tenminste van begint tot eind mee maken. |
|
quote: Nou regel maar wat leuks |
|
quote: *Kijkt naar angel of death, eerlijk ruilen? Ikke Led Astray, jij Tearful Dawn? |
|
Superavond! Pil hoefde niet naar huis En het was een feest! Bruce Banner |
|
Vertel.. veel publiek? Enthousiast publiek, alles goed gegaan etc? |
|
Vet ruig man. |
|
Hoeveel potjes glijmiddel zijn er doorheen gegaan? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik had 2 mee, maar ik heb je moeten missen |
|
quote: Oversized Sukkel Enorme heerschpartij daar! Iedereen uit z'n dak. Vond het wel lullig voor ION, die daarna voor een gedecimeerd publiek hun muziek ten gehore mochten brengen. (laatste trein enzo...) Bruce Banner |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |