|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
(offtopic) Die webmessenger werkt niet echt lekker kan me de hele tijd niet aanmelden. |
|
Volgende keer ben ik er wel. Kwam wat tussen. Lol@ kadaverkbak Suck my piss |
|
Was een te vet optreden, dank voor Dryads , hebben nog even staan hakken met zijn drieen (Michiel hakt niet en Tom was al pleite) feestje was top. Tot woensdag greetz GSP |
|
Wou jullie nog ff complimenteren. Feitjes: -Heb nog steeds last van m'n nek -Heb bijna nooit last van m'n nek na headbangen -Eigenlijk alleen maar naar te hevig headbangen -Te hevig headbangen is indicatie dat de muziek heerschend is -Heb maar bij 1 band geheadbanged Oftewel... ga snel nog es optreden Met onze zwaardjes en schildjes (en latexpakjes aan); Zullen wij strijden en vechten (en gillend ten onder gaan) |
|
quote: Verkeerde volgorde jochie..eerst het introductie topic natuurlijk!! Ik zal je alvast een eindje op weg helpen: kijk onder de best bewaarde geheime knop op heel ZM: "Zoeken" Succes! [Dit bericht is gewijzigd door 7th Fallen Angel op 14-03-2005 23:38] |
|
quote: tuurlijk niet, je hebt een band gezien, je googelt op die naam, komt uit bij dit topic op zm, dan meld je je aan en post je hier iets in dit topic. Niet iedereen is zo levenloos als wij dat ze op forum gaan zitten enkel om tijd te vullen. [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 14-03-2005 23:59] |
|
quote: Jezus man... "een bang" hahahahahahahaha (nee hoor, geen ethanol in het bloed) p.s. 'muggenzifterijen' behoort tot mijn hobbies |
|
quote: Hahahahahahahahahaha (ook aan de C2H5OH) ja man, inderdaad: "een bang" Hahahahaha "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Grrr je weet hoe ik er savonds bij lig als ik inet toch? typfouten zijn onvermijdbaar dan |
|
quote: @ MichelGSP: Wij hebben ook flink de neger uit staan hangen bij jullie Tot woensdag! Bruce Banner |
|
quote: yupz.. dat heb ik dan ook maar gedaan enzow... w00t w00t Met onze zwaardjes en schildjes (en latexpakjes aan); Zullen wij strijden en vechten (en gillend ten onder gaan) |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina |