|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Haha, goed punt inderdaad. |
|
quote:Ik heb het wel over jou hoor, Schaep |
|
quote: Ssst, niet zo hard! Ik begreep het al wel hoor. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 15-02-2005 15:05] |
|
quote: Jij kwam 11 maart toch ook naar de Goudvishal? Kun je 'em dan toch meenemen? Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote: Hij moet natuurlijk wel mee kunnen zingen! |
|
Lol ik ben GSP niet. Ass ga ergus in een hoekje herkauwen! Daarnaast wat de hell is metal? Niet met je mond vol praten aub. 2 + 2 = 5 |
|
Doe eens lief? |
|
miauw? 2 + 2 = 5 |
|
|
|
!! (ff quoten) Suck my piss |
|
Totaal aantal posts: 4172?!?! omg, ik hoop niet dat het allemaal quotes zijn :x 2 + 2 = 5 |
|
Jezus, ik was veel lekkerder op mijn beeldscherm thuis. quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_user.php?id=35 [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 15-02-2005 16:31] |
|
|
|
Oei, ik hoop niet dat mr Lainedil dit als bandoutfit in gedachten had voor iedereen... [Dit bericht is gewijzigd door Aphrodite op 15-02-2005 16:50] |
|
Goed idee! Bring on the snippers! On topic lui Bruce Banner |
|
Goh, zit die troll nu alwéér in dit topic te leuren om aandacht? Hij komt toch niet, vort! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Jij gaat er vast heen om weer wat kindjes te lokken of nie ... |
|
quote:Tuurlijk, ik moet je toch iets om te roddelen geven schat? Anders ga je je zo vervelen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Wees gerust, ik heb genoeg om handen om me te vermaken. Ik denk dat je jezelf een te grote mate van interesantheid toedicht. |
|
12 maart verwacht ik rond middernacht wat bewolking, hier en daar een bui, en een graadje of 7. bek houwe!!! [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 15-02-2005 18:20] Bruce Banner |
|
quote:Sure, daarom heb je het ook nooit over mij op ZM, ofwel? Lach me rot om je, werkelijk waar. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Sorry. Ik ben er niet bij. Tis dat ik met het vrouwtje op reis ga, anders had ik liever naar een drogende bak met cement gekeken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Goh, ga je nu de grote stoere mod uithangen. Wat een mooie schijnvertoning Lain, je overtreft jezelf! |
|
quote: Euhm .. ik heb het idd zelden over jou .... Kennelijk droom je daar alleen van. Helaas voor je ben ik ouder dan 12 ... mag niet van je klupje hoor! |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |