|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
En als nou de kritiek op een band is dat er een gaye gitarist in zit .. dan mag dat niet? Ga dan eens heeeeeeeel veel topics over bands uitpluizen .. elke keer als daar gay geroepen wordt moet je hem weghalen volgens jouw redenatie. |
|
|
|
quote: dan is dat gebaseerd op foutieve informatie. quote: te veel werk je bent een kutmod of je bent het niet, natuurlijk. Bruce Banner |
|
je doet je rep eer aan! |
|
quote: I doe het dan ook niet voor mijn reputatie, Jan. Ik heb belangrijkere dingen om over na te denken. Zaken die een grotere rol in mijn leven spelen dan jullie oneindige commentaar op alles en iedereen. Welke handdoek ik ga gebruiken bijvoorbeeld, of welke schoen ik als eerste aantrek. Je weet wel, de zaken die er wel toe doen. Welterusten Bruce Banner |
|
Anders ga ff in discussie met die troll ofzo? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nicht nochmal! Habe schon eine ganze Menge Scheiße gelesen! Bruce Banner |
|
quote:Het is toch al duidelijk dat die Knaep alleen maar post om te zieken of jou nog niet? Bij dezen dan! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ff for the record... Een gitarist in een rode broek..is dat gay? want dan kon het wle eens gezellig worden in Winsum |
|
Welke gitarist??! |
|
vraag ronald maar, die begrijpt ws meteen wat bedoeld wordt Dryads rules btw |
|
oh dank u |
|
quote: Michel, van GSP (Da's de band die het oefenhok voor ons aan bezweet) Bruce Banner |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 12-02-2005 21:34] Bruce Banner |
|
Gaaf! |
|
dacht ik! |
|
Whaha! Zo cool! |
|
ROFL gekke wauz! Ghey-fest Winsum, like I care Just find the volume and blast it 2 + 2 = 5 |
|
Voor de mensen die komen en die met de trein gaan zijn hier 2 vertrektijden: 0:45 uur (Winsum - Groningen) 1:36 uur (Winsum - Groningen) (aangezien Tearful Dawn pas laat begint, precieze tijd is nog niet bekend) |
|
TD is gaaf! Denk ik... What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
TD is gaaf ja. Denken doe je maar ergus anders. of huur er iemand voor in! (Idee van de dag) Ik zie ze woensdag wel, kan ik voor je checken :X Pills E says: BUTTONS! [Dit bericht is gewijzigd door Simple op 15-02-2005 3:54] 2 + 2 = 5 |
|
quote: Ehm... wie ben jij dan? Bruce Banner |
|
Ik moet met die rooie broek homo samen spelen. alleen dan doe ik de egophone 2 + 2 = 5 |
|
Jeetje, GSP op ZM, dat is niet erg metal. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |