|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
....te veel ...... [Dit bericht is gewijzigd door Katablaster op 13-03-2005 14:32] |
|
quote: |
|
ION gemist (nou en...) maar was wel weer ok. Lain, je moet je zwangeresje toch eens leren "bewegen" gozer... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Zeg, wat is er mis met mijn beweeglijkheid?! Graag wat opbouwende kritiek |
|
Nou Gerald... Kom op jongen... |
|
quote: Wat vond je er verder van; Grey?Ik wilde je nog bellen, maar toen lag je al te neuken ofzo... ["wel ok" ?? Heb ik je niet genoeg bier gegeven? ] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 14-03-2005 7:34] Bruce Banner |
|
quote:Nou, je hoeft ook weer niet als een Anneke van De Catering te huppelen, maar ik raad je aan eens naar een concert van Lacuna Coil te gaan. @ Lain; je zou mn bier dokken eik0l... Eén bier. Poepoepoe. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ze waren iets zuiniger met de gratis drankjes dan verwacht... Pech gehad. en aangezien mijn negatief kapitaal minstens 4 keer zo groot is als het jouwe, snap je nu ongeveer dat je beter niet kan gaan klagen over een paar biertjes... Nog steeds geen uitgebreid commentaar van jouw kant, btw... Bruce Banner |
|
quote:...moet je ook horen wat allemaal ok is dan? Dacht dat je meer had aan tips hoe het beter kan, maar goed... Zal alles ff oplepelen dan. - Zang is ok - Je mimiek is ok - Je beweeglijkheid is ok - Waar blijven de solo's? - Joris is immens strak - Joris is retesnel - Joris mag blijven - Liza mag ook wat meer bewegen - Liza mag zo nu en dan loopjes doen (op de bas, je weet wel, "riedeltjes" tussendoor) - Liza is verder strak zat - Inae of hoe spel je het moet nog ff verzinnen wat ze verder op het podium doet behalve goed zingen, er lekker uitzien en water drinken - Grimbert speelt lekker keyboard - Grimbert is goed bezig qua bewegen - Grimbert, dat ringmail shirtje... Kan nét - Jullie hebben een 2e gitarist nodig - De nummers zijn lekker opgebouwd - De nummers zijn gevarieerd genoeg ten opzichte van elkaar - De nummers bevatten een leuk niveau Zo. Nu bier. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Cheers, maar ik hoefde iid niet alleen maar positieve dingen te horen. Opbouwende kritiek is extreem welkom. Verbiering desch Geeraeldsch zal 'dra plaatsvinden Bruce Banner |
|
Tearful Dawn - Winsum, 12 maart (Nameless Shadow heeft alle foto's!! ) Let eens op dat bord dat aan de muur hangt Bruce Banner |
|
quote:Hey homo, niet alleen de eerste 2 dingen lezen en dan aannemen dat de rest ook "ok" is! Er staan ook dingen tussen die beter ende andersch kunnen... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: hey zaadnaad, wil je bier of niet? Bruce Banner |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Maar ben ik de enige die mag blijven want dan word het wel erg saai. [Dit bericht is gewijzigd door blastmaster op 14-03-2005 11:05] |
|
Was een erg gaaf optreden, was wel flink druk maar ik mocht tenminste naar binnen (grmbl). Optreden was wel gaaf, geluid kon beter maar verder klonk het wel gaaf. Wel warm daaro, maar ja, dat hoort erbij. Trein terug was ook lachen, en verder nog even nagepraat in de Ster, dussehm, geslaagd avondje NP: Rhapsody - Symphony Of Enchanted Lands For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: en je hoefde niet naar huis omdat het uitverkocht was Was jij zo handig om Grimbert z'n stekkers eruit te trekken? Of was dat toch Nima? Bruce Banner |
|
Het siert je wel weer dat je ook in het optreden topic een foto post waar aleen jij duidelijk opstaat. |
|
quote: Het siert jou dat je niet begrijpt dat ik niet weet of de rest van de band hun kop wel of niet op een "gezellig" forum als ZM willen zien. Bruce Banner |
|
quote: Eh, volgens mij was ik dat, ik had hem immers plotseling in mijn hand Overigens ben ik vrijdag ook niet naar huis gegaan hoor, we zijn wat gaan drinken in de stad, en zaterdag nog even wezen shoppen. Tsja, iets beter dan niks zullen we maar zeggen. NP: Rhapsody - Symphony Of Enchanted Lands For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: LOL ik had dat helemaal niet door man! Fijn trouwens dat je hele weekend niet verneukt was Bruce Banner |
|
quote: Het zou me toch triest zijn als je ergens optreed en vervolgens het er moeilijk mee hebt dat er ergens fotos verschijnen van dat optreden. Ga dan gewoon niet optreden ofzo... |
|
quote: *zucht* Waarom moest ik nou weer op jou reageren Bruce Banner |
|
quote: Het mag wel hoor alleen als ik niet zo dom kijk zoals ik eigenlijk bijna altijd kijk als ik zit te drummen. Dussss |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |