|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Pfff, anders laat je die "grapjes" achterwege en ga je even ontopic. Gun een band ook eens een optreden zeg... What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
@ Chelman: Ondanks dat het ongetwijfeld ontzettend gay is in jouw optiek om mijn eigen bandje te verdedigen, moet ik toch opmerken dat je verschrikkelijk kinderachtig reageert en nu al meer dan 8 pagina's aan het stoken bent in het topic over een optreden van een band die je nog nooit hebt horen spelen, laat staan dat je ze überhaupt kent. Hieruit maak ik voor de zoveelste keer op dat je dit puur baseert op het feit dat ik erin speel, en je totdat je ons een keer hebt zien en horen spelen slechts met (humor)loze argumenten kan smijten. Zielig. Ronduit zielig. [edit: geadresseerd aan Chel, Rutan was me net voor] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 17-02-2005 15:19] Bruce Banner |
|
Je conclusie is verkeerd. Het gestook is enkel gebasseerd op het feit dat je zo heerlijk hapt (zoals altijd). Net een uitgehongerde piranha hehe. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Kom tenminste een keer met een fatsoenlijk argument [typo] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 17-02-2005 15:22] Bruce Banner |
|
Lain, maak je niet zo druk man. Geintje moet kunnen. Ik ga jullie in ieder geval wel bekijken / beluisteren in de Goudvishal [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 17-02-2005 15:31] |
|
quote: emt of zonder emmer stront? Tof dat je komt, trouwens Bruce Banner |
|
quote:Daarmee is 't nog steeds niet ontopic, Chellie! Je pest maar een eind weg in de daarvoor bestemde onzintopics zoals de flamecage of 't lultopic, maar hou het hier een beetje op orde. Hoeft Lain ook niet meer offtopic te gaan door te happen I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Goed plan! Suck my piss |
|
update: PMF komt dus wel, [Dit bericht is gewijzigd door JanDeKlein op 20-02-2005 15:35] |
|
Line-Up local heroes: 21.00 – 21.20 = Davy Jones 21.30 – 22.05 = Cyclone 22.15 – 22.35 = Dusk 22.45 – 23.20 = Destroi! 23.35 – 00.05 = Gordon Shumway Project 00.15 – 00.45 = Tearful Dawn 01.00 – 02.00 = ION Bruce Banner |
|
welke heroes? |
|
Ik denk dat ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang moet wachten voordat ik aan het bier kan. dan maar blowen |
|
quote: De trein gaat tenminste nog. |
|
Wát een kuttijd Lain. Crisis. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Dat dan weer wel. |
|
Line-Up local heroes: 21.00 – 21.20 = Davy Jones 21.30 – 22.05 = Cyclone 22.15 – 22.35 = Dusk 22.45 – 23.20 = Destroi! 23.35 – 00.05 = Gordon Shumway Project 00.15 – 00.45 = Tearful Dawn 01.00 – 02.00 = ION wel fair blijven he |
|
quote:Ja, je hebt gelijk! GSP rocks! |
|
quote: Bruce Banner |
|
quote: Argh, inderdaad best een kuttijd, en ook maar een half uurtje. Hopen dat het niet uitloopt. Euh, ik weet nog niet of ik ga, aangezien Marduk niet doorgaat ga ik de dag ervoor ook al naar Arnhem 8) For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: Maandag maar vast even oefenen? |
|
ja moet maar he aangezien we eerst al onze nummers met alleen bas drums en zang gaan oefenen omdat Martin naar een cursus moet. |
|
De uiteindelijke poster (gay of niet boeit ff niet ) yay! Bruce Banner |
|
yay! Ghey! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Vandalisme, echt weer iets voor negers. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |