|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Is zelden hetzelfde als nooit bij jou? Verklaart een hoop. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Is goed. Zorg jij voor het bier? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: deal Bruce Banner |
|
quote: Ik heb idd niets beters te doen. Ey Chellie .. heb jij het cement .. ik heb het water |
|
quote:Kijk maar eens rond bij www.cement.nl misschien dat ze daar nog een interessant forum voor jullie hebben waar je jezelf lekker kunt uitleven i.v.p. in ons topic en wellicht wordt je er ook nog wat wijzer van, hoelang die bak b.v. moet drogen enzo... |
|
"ons topic" |
|
|
|
jesus wat een gezeik! |
|
Hey Scheap!? Jij gras eten in Winsum? Suck my piss |
|
Jenje is een vervelend mannetje, maar de server kan hem niet bannen omdat hij daar te dik voor is. quote: Maar natuurlijk, eet je mee? |
|
goh hier word dan weer niet op gereageerd misschien is het wel waar??? |
|
nu niet meer gay? Bruce Banner |
|
Hehe, nu is hij gewoon lelijk. |
|
en ghey KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Schaep heeft zeker model gestaan ... brrr Maar wat zijn die andere bands voor meuk? |
|
punk/rock/blues? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Oh en Proton Motive Force komt dus niet... Meer bier voor ons 2 + 2 = 5 |
|
quote: Ah jammer, ik wilde nou net een figuur zijn gitaar met een pincet zien bewerken.. Die andere bands produceren inderdaad punk, metal-achtige klanken, rock, en ik geloof zelfs blues... Bruce Banner |
|
Kennen ze in Winsum ook Bonomel? |
|
Jammer dat Groningen voor mij een beetje de andere kant van het land is... Had dit wel willen zien! It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote:Ik weet niet om welke band(s) het je gaat maar Tearful Dawn speelt vrijdag 11 maart ook in de Goudvishal te Arnhem |
|
quote:da's nou jammer KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ga je mee? dan kunnen we poep gooien op de leden van Tearful Dawn |
|
Lain, check jij nog eventjes wat een pakje snaren kost (Dean Markley)? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |