IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Tearful Dawn e.a. De Pluu Winsum (gr) 12 maart 2005 Vorige pagina | Volgende pagina
A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 09-02-2005 18:53 by A. Wijzig reactieProfiel van A.Quote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2005 17:56 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
he vervuil dit topic niet zo!

Zegt mr. Slowchatter himself.....

Welcome to the Atrocity Exhibition

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 09-02-2005 18:54 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 9 februari 2005 18:52 schreef Chelman het volgende:
Euh....mijn post ging over Tearful Dawn. Waarom is het gemod?

omdat je vroeg wat er darvoor weggeedit was, en je flauwe Gheyful Dawn nu wel erg uigekauwd is. Kan je nog even wachten? Dan krijg je wat mp3's te horen, zodat je eens kan beoordelen wat je van de muziek vindt. Don't knock my band omdat je mij zo gay vindt, ok?

Tof, dank je.

Bruce Banner

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-02-2005 18:56 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2005 18:54 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Don't knock my band omdat je mij zo gay vindt, ok?

Tof, dank je.

Waar heb ik dan gepost dat Gheyful Dawn ghey is omdat jij erin zit?

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 09-02-2005 18:57 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 9 februari 2005 18:56 schreef Chelman het volgende:
Waar heb ik dan gepost dat Gheyful Dawn ghey is omdat jij erin zit?

ondanks dat ik zo'n botmongool ben ( (c) Jenje 2005) kan ik ook wel tussen de regels lezen. Als het niet om die reden is, is dat wel heel erg zielig, vind je zelf ook niet?

Bruce Banner

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-02-2005 18:59 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2005 18:57 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
ondanks dat ik zo'n botmongool ben ( (c) Jenje 2005) kan ik ook wel tussen de regels lezen. Als het niet om die reden is, is dat wel heel erg zielig, vind je zelf ook niet?

Blijkbaar kan je dus niet helemaal goed tussen de regels door lezen. Anders had je echte verwensingen van stangerijen kunnen onderscheiden. Hehe.

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 09-02-2005 19:01 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 9 februari 2005 18:59 schreef Chelman het volgende:
Blijkbaar kan je dus niet helemaal goed tussen de regels door lezen. Anders had je echte verwensingen van stangerijen kunnen onderscheiden. Hehe.

Welja, kan gebeuren. Ga je nog langskomen, of is Winsum te ver weg voor je? Kunnen we weer knuffelen, net zoals toen in Rotterdam

Bruce Banner

watery black
Usericon van watery black
Posted 09-02-2005 19:06 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

kijk maar uit chel, hijs alleen maar uit op blowjob-foto's

"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."

Aphrodite
Usericon van Aphrodite
Posted 09-02-2005 19:52 by Aphrodite Wijzig reactieProfiel van AphroditeQuote dit berichthttp://www.elexorien.com

................................................

[Dit bericht is gewijzigd door Aphrodite op 09-02-2005 19:54]

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-02-2005 20:25 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Dit topic gaat hard, er komen vast veel mensen. Ik verwacht Chelman ook, hij heeft een auto en is zo te zien aardig nieuwsgierig.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-02-2005 20:26 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik denk het niet.

15 maart ben ik jarig en ik ga de vrijdag ervoor, een weekje weg met het vrouwtje.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-02-2005 20:28 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2005 20:26 schreef Chelman het volgende:
Ik denk het niet.

15 maart ben ik jarig en ik ga de vrijdag ervoor, een weekje weg met het vrouwtje.
Ah, ik kan je het Groninger Landschap aanraden, met alle mooie borgjes, tuinen zoals in Uithuizermeeden (zo'n labyrinth annex heg) en kijk eens op de VVV-site wat al niet meer!
Kan je combineren met een bezoek aan de band van je favo kanker-Elf.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-02-2005 20:30 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2005 20:28 schreef Greycloak het volgende:
Ah, ik kan je het Groninger Landschap aanraden, met alle mooie borgjes, tuinen zoals in Uithuizermeeden (zo'n labyrinth annex heg) en kijk eens op de VVV-site wat al niet meer!
Kan je combineren met een bezoek aan de band van je favo kanker-Elf.

Klinkt aanlokkelijk. Helaas moet ik stellen dat momenteel Venetië en/of een weekje skiën iets hoger op ons lijstje staan.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-02-2005 20:31 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2005 20:30 schreef Chelman het volgende:
Klinkt aanlokkelijk. Helaas moet ik stellen dat momenteel Venetië en/of een weekje skiën iets hoger op ons lijstje staan.
Venetië stinkt. Letterlijk. Ooit geweest?

Skiën zou ik eerder aanraden.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-02-2005 20:33 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2005 20:31 schreef Greycloak het volgende:
Venetië stinkt. Letterlijk. Ooit geweest?

Skiën zou ik eerder aanraden.

Ik ben er wel eerder geweest, ja. Daarom wil ik er niet in de zomer naar toe. In maart is het nog niet zo warm en is het beter toeven.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-02-2005 20:36 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2005 20:33 schreef Chelman het volgende:
Ik ben er wel eerder geweest, ja. Daarom wil ik er niet in de zomer naar toe. In maart is het nog niet zo warm en is het beter toeven.
Hehehe, lijkt me duidelijk.

Maarem, er is vast wel iemand die een zooi foto's en een cd'tje maakt van het hele optreden. Vraag is, wil je die hebben?

(om maar even on-topic te gaan)

Odal
Usericon van Odal
Posted 09-02-2005 21:23 by Odal Wijzig reactieProfiel van OdalQuote dit berichthttp://www.hammerarts.cjb.net

nou ik heb dr zin in! ff mn heidevolk cdtje halen

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-02-2005 23:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2005 20:30 schreef Chelman het volgende:
Kom dan meteen een biertje drinken in het rustieke delfzijl

Gaan we humorloze homo's uitlachen

Aphrodite
Usericon van Aphrodite
Posted 10-02-2005 11:02 by Aphrodite Wijzig reactieProfiel van AphroditeQuote dit berichthttp://www.elexorien.com

quote:
Op 9 februari 2005 21:23 schreef Odal het volgende:
nou ik heb dr zin in! ff mn heidevolk cdtje halen
Wij ook! Ga je trouwens naar Arnhem, goudvishal of Winsum?

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-02-2005 11:10 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2005 23:02 schreef Jenje het volgende:
Kom dan meteen een biertje drinken in het rustieke delfzijl

Gaan we humorloze homo's uitlachen

Dat klinkt inderdaad zeer aantrekkelijk hehe. Neem ik mijn vrouwtje mee.

Anyway. Ik zit nu zoveel in Fryslan ik kan het eigenlijk niet maken om een keer langs te komen.

Ik zit volgende week MA, DI, DO en VR in L'waden. Laten we eens mailen.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 10-02-2005 23:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2005 11:10 schreef Chelman het volgende:
Dat klinkt inderdaad zeer aantrekkelijk hehe. Neem ik mijn vrouwtje mee.

Anyway. Ik zit nu zoveel in Fryslan ik kan het eigenlijk niet maken om een keer langs te komen.

Ik zit volgende week MA, DI, DO en VR in L'waden. Laten we eens mailen.
Mail maar eens, stuur ik je me 0900 .. euhm 06 ...

Aphrodite
Usericon van Aphrodite
Posted 11-02-2005 0:01 by Aphrodite Wijzig reactieProfiel van AphroditeQuote dit berichthttp://www.elexorien.com

Hey luitjes, dit is geen datingtopic

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 11-02-2005 0:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dit is niet het gaydatingtopic? staat wel in de titel he ..

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 11-02-2005 0:35 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 11 februari 2005 0:17 schreef Jenje het volgende:
Dit is niet het gaydatingtopic? staat wel in de titel he ..

waar dan?

(nee ik heb GEEN humor . )

Bruce Banner

blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 11-02-2005 10:56 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 11 februari 2005 0:35 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
waar dan?

(nee ik heb GEEN humor . )

Oh afgelopen woensdag had je het anders nog wel.

Lord Coma
Usericon van Lord Coma
Posted 11-02-2005 14:32 by Lord Coma Wijzig reactieProfiel van Lord ComaQuote dit berichthttp://www.toxocara.com

quote:
Op 9 februari 2005 18:54 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
omdat je vroeg wat er darvoor weggeedit was, en je flauwe Gheyful Dawn nu wel erg uigekauwd is. Kan je nog even wachten? Dan krijg je wat mp3's te horen, zodat je eens kan beoordelen wat je van de muziek vindt. Don't knock my band omdat je mij zo gay vindt, ok?

Tof, dank je.

Wat gay om als moderator kritiek op je eigen bandje weg te halen.

Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com