|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: omdat je vroeg wat er darvoor weggeedit was, en je flauwe Gheyful Dawn nu wel erg uigekauwd is. Kan je nog even wachten? Dan krijg je wat mp3's te horen, zodat je eens kan beoordelen wat je van de muziek vindt. Don't knock my band omdat je mij zo gay vindt, ok? Tof, dank je. Bruce Banner |
|
quote: Waar heb ik dan gepost dat Gheyful Dawn ghey is omdat jij erin zit? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: ondanks dat ik zo'n botmongool ben ( (c) Jenje 2005) kan ik ook wel tussen de regels lezen. Als het niet om die reden is, is dat wel heel erg zielig, vind je zelf ook niet? Bruce Banner |
|
quote: Blijkbaar kan je dus niet helemaal goed tussen de regels door lezen. Anders had je echte verwensingen van stangerijen kunnen onderscheiden. Hehe. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Welja, kan gebeuren. Ga je nog langskomen, of is Winsum te ver weg voor je? Kunnen we weer knuffelen, net zoals toen in Rotterdam Bruce Banner |
|
kijk maar uit chel, hijs alleen maar uit op blowjob-foto's "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
................................................ [Dit bericht is gewijzigd door Aphrodite op 09-02-2005 19:54] |
|
Dit topic gaat hard, er komen vast veel mensen. Ik verwacht Chelman ook, hij heeft een auto en is zo te zien aardig nieuwsgierig. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik denk het niet. 15 maart ben ik jarig en ik ga de vrijdag ervoor, een weekje weg met het vrouwtje. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Ah, ik kan je het Groninger Landschap aanraden, met alle mooie borgjes, tuinen zoals in Uithuizermeeden (zo'n labyrinth annex heg) en kijk eens op de VVV-site wat al niet meer! Kan je combineren met een bezoek aan de band van je favo kanker-Elf. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Klinkt aanlokkelijk. Helaas moet ik stellen dat momenteel Venetië en/of een weekje skiën iets hoger op ons lijstje staan. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Venetië stinkt. Letterlijk. Ooit geweest? Skiën zou ik eerder aanraden. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik ben er wel eerder geweest, ja. Daarom wil ik er niet in de zomer naar toe. In maart is het nog niet zo warm en is het beter toeven. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Hehehe, lijkt me duidelijk. Maarem, er is vast wel iemand die een zooi foto's en een cd'tje maakt van het hele optreden. Vraag is, wil je die hebben? (om maar even on-topic te gaan) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
nou ik heb dr zin in! ff mn heidevolk cdtje halen |
|
quote:Kom dan meteen een biertje drinken in het rustieke delfzijl Gaan we humorloze homo's uitlachen |
|
quote:Wij ook! Ga je trouwens naar Arnhem, goudvishal of Winsum? |
|
quote: Dat klinkt inderdaad zeer aantrekkelijk hehe. Neem ik mijn vrouwtje mee. Anyway. Ik zit nu zoveel in Fryslan ik kan het eigenlijk niet maken om een keer langs te komen. Ik zit volgende week MA, DI, DO en VR in L'waden. Laten we eens mailen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Mail maar eens, stuur ik je me 0900 .. euhm 06 ... |
|
Hey luitjes, dit is geen datingtopic |
|
Dit is niet het gaydatingtopic? staat wel in de titel he .. |
|
quote: waar dan? (nee ik heb GEEN humor . ) Bruce Banner |
|
quote: Oh afgelopen woensdag had je het anders nog wel. |
|
quote: Wat gay om als moderator kritiek op je eigen bandje weg te halen. |