|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Lain had me wel ff mogen waarschuwen dat Jenje er nu ook bij speelde |
|
Zo, de eerste opnames zitten erop. De drums staan er nu op, nu de rest!! |
|
quote:Jullie gaan playbacken op de 12e? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Nee ik kan Live heel slecht drummen daarom heb ik het gister opgenomen. Die drumopnamen zetten we op CD en spelen we live af. Met de rest wel live. Het voordeel daarvan is, dat ik voor het optreden al aan het bier kan |
|
Ik hoop dat je een grap maakt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Tsja wat moet ik daar nou op zeggen???????????????????????? |
|
haha!goed plan joris!ga ik ook doen! |
|
quote: Jezus, hoe gay |
|
quote:En hoe goedgelovig kunnen sommige mensen toch zijn....zucht.....dat is pas gay [Dit bericht is gewijzigd door Aphrodite op 09-02-2005 17:32] |
|
quote: Ja, zet er dan de juiste smile bij, dan weet ik of ik het serieus moet nemen... [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 09-02-2005 17:32] |
|
quote: Jay, pas op!!! @ Burzum: ====> Bruce Banner |
|
BURZUM???? Hoe dom moet je zijn om jezelf zo te noemen of die kutband te steunen??? Laat me raden, je bent 15 jaar en vroeger zwaar mishandeld of onderdrukt door je ouders |
|
quote: Gevaarlijk! En mijn geboortedatum staat in mijn profiel. Kansloze kankermongool. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 09-02-2005 17:47] |
|
jongens toch Bruce Banner |
|
quote: Ja, wat nou? Zou niet de eerste band zijn die live met opgenomen rommel speelt. |
|
quote:wij iig niet! Bruce Banner |
|
Nou dat is dan duidelijk. Nouja, ik zie jullie misschien wel bij Heidevolk. Kan ik het zelf beoordelen. Is incest onkel ook een bandlid? |
|
quote: je bedoelt onkel N. Nee dat is hij niet. we zien je 11 maart wel!! Bruce Banner |
|
[bollocks] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 09-02-2005 17:57] |
|
he vervuil dit topic niet zo! Bruce Banner |
|
[bollocks] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 09-02-2005 17:57] |
|
[bollocks] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 09-02-2005 18:33] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
[bollocks] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil Naleanor op 09-02-2005 18:39] |
|
Euh....mijn post ging over Tearful Dawn. Waarom is het gemod? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |