|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Despised Icon, dát is nou death metal! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Check Ramallah dan. Of Barcode Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Sheer Terror beatch! |
|
Hoe je het ook wendt of keert hardcore is het niet. Hardcore is een totaal ander soort muziek. De muziek die jij hier aandraagt is meer verwant aan metal (death of andersoorts). Vat dit niet persoonlijk op maar ik wordt echt doodziek van al die bandjes die hardcore genoemd worden terwijl de echte hardcore ondergeneeuwt raakt. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
eens kijken als het maar geen schreeuwlelijke zanger heeft zoals Caliban en consoorten wat haat ik dat geschruwel signature |
|
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: metalcore-toestanden dragen ook niet bij tot alles. ik heb vooral een degoût van hardcore door die akelige vocalen soms. Daardoor ook totaal onbekend voor me signature |
|
quote: Heb je de nieuwe Raised fist al gechecked? Die klinkt echt ongelovelijk gaaf! Hij blaast hun vorige album totaal weg. Dat ding moet ik echt hebben. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Ok, probeer Slapshot, Judge en Minor threat eens. Luister het gewoon even. Dan heb je een goed eikpunt van hoe echte hardcore hoort te klinken. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Het schijnt dat de promo naar mij toe komt Zo niet dan schaf ik 'm zeker aan ja! Veel goeds over gehoord. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Raised Fist eigenlijk leren kennen omdat Gustav van Defleshed (RIP) een liedje meedeed op Dedication maar de rest van het album was zeer powerfull, direct fan! signature |
|
Hij is sneller en meer "hardcore" dan hun vorige album. Maar de vette productie is gebleven. Raised fist is een van de meest originele bands uit de huidige hardcore scene. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik vind die strot van die gast gewoon zo verschrikkelijk gaaf! FUCK! Wat word ik daar opgeFUCK'd van! Heerlijk Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Klopt ja. Maar dat gevoel maakt old school hardcore eigenlijk altijd bij me los (mits goed gespeeld natuurlijk). I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Vroeger heb ik wel een stapel hardcore (denk ik toch) cds gehad. Maar echt, daar kon ik niet op luisteren Ryker's bvb... buh en uit de belgische scene.. facedown, Morda, Deviate (die stem vind ik zo irritant). Muzikaal is het dikwijls dik in orde zu, maar die stem Ignite bvb, en Raised Fist, dat klinkt imo tenminste vet en krachtig signature |
|
Ik ga labeltjes plakken! Rykers = Eurocore (niet mijn ding) Facedown = Ken ik niet. Maar ik hoor er eigenlijk geen goede verhalen over. Deviate = Metalcore (ook niet mijn ding) Ignite = Old school met een punk stem (Ge-fucking-weldig!) Raised fist = Old school met een metal productie (ook geweldig!) Misschien zou je eens wat van deze bands moeten proberen: With honor, Endstand, American nightmare (Niet Give up the ghost), Death threat, Outbreak, Slapshot, Stand & Fight, For the worse, Panic... Ik noem maar wat. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
aha eens kijken Tech-9 ook goed? btw, Blood for Blood is ook wel te pruimen signature |
|
tech 9, hoe vet waren dat soort bands toen op dynamo |
|
Tech 9 heeft 1 vette cd uitgebracht en is daarna (weer) saaie oi gaan spelen. Blood for blood is wel heel gaaf. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Die tweede van ze is imho de beste, die eerste is wat te simpel, wel uniek geluid altijd. |
|
Even een tip voor voor old school liefhebbers: Ik zag vrijdag het bandje Growing cold van eigen bodem. En deze gasten zijn de moeite waard kan ik u vertellen. Iedereen die houdt van snelle old school met wat NYHC invloeden moet deze gasten een kans geven. Men geeft zelf aan beinvloed te zijn door Judge, Death threat, Madball en Confront. En dat klopt aardig vind ik. Schrijf hun label "Light the fuse records" even en bestel die demo. Deze gasten zijn het waard. http://www.lightthefuse.nl I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Local band uit bergum, O'Hara. erg coole band, metname live, met o.a de huidige 2e omission gitarist http://download.yousendit.com/8A52BD962BE4F382 Check het!! zeer de moeite waard, en bovendien gouden gasten! binnenkort nieuwe demo door mij Ook: www.myspace.com/oharahc [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 04-05-2006 16:48] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
godver, boxjes dood hier ben altyd wel in voor nieuwe hardcore, nou ja thuis eenschecken dan Fuck the world and fuck you |
|
I-Reject! Super vette hardcore band van eigen bodem. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |