![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ja, hardcore is de vetste en echtste muzieksoort ooit, enkele favo's: Hatebreed - satisfaction is the death of desire Madball - Demonstrating my style Ryker's - Ground zero nessa nessa assasap ![]() |
|
Op het moment ben ik erg gecharmeerd van Doom(de band). Ze speelden knetterharde crustcore! Echt lekkere pogomuziek. ![]() ![]() |
|
DRI beukt de hele wereld eruit! Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
Agnostic Front is wel ok ![]() |
|
geweldige OLDSCHOOL Hardcore: Carry On Subject To Change ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ach het leven gaat door... Je moeder. ![]() |
|
Vroeger veel geluisterd naar Integrity, Confront, Ringworm, One Life Crew. En dat soort hardcore-bands. Ook veel SXE zoals Chorus of Dissaproval, Youth of Today en Judge. Nooist straight geweest, maar ik vond het gewoon flip-muziek. Ook zeer veel HC-concerten gezien tussen '92 en '96. [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 20-05-2002 16:15] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: Ik vind de zang van Ringworm een van de origineelste en vetste ooit. Check hun oudere album, The Promise(1993 geloof ik). Daarna is het heel lang stil geweest rond Ringworm. Vroeger zong The Human Fernace in een band genaamd 'Force of Habit'. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Ik had van die oude CD al een mp3 gescoord. Dat nummer klinkt ook heerlijk. Het album zal wel nergens meer te vinden zijn denk ik. ![]() |
|
Is geremixed en heruitgebracht door Lost And Found in '95 ofzo, met extra live-nummers, die is nog wel te krijgen. Heet 'Flatline' die CD Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: heb jij dat album?? Ik zoek dat al vet lang !! Ik heb alleen Flatline en Birth is Pain. ![]() |
|
Ik hou niet zo van punk...tenzij The Clash en The Buzzcocks vind ik echt de moeite waard...gisteren nog geheadbangd op 'Magnificent seven!!' Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
quote: Nee ik niet, een goeie vriend van mij wel, maar dat doet 'ie echt niet weg. Ik heb nog ergens een wit-vinyl singletje van ze liggen, dat zou je in principe wel kunnen krijgen. Eerst eens even zoeken. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Kan ik niet vinden, heb ik waarschijnlijk een paar jaar geleden al weggedaan ofzo. Mijn geheugen... ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Jammer, vinyl heb ik weinig aan daar ik geen pick-up heb. Maar is The Promise nog ergens te krijgen?? ![]() |
|
Anders moet je eens contact met ze zoeken. Ik weet het anders ook niet ben al een paar jaar niet op HC-concerten geweest. Maar een paar jaar geleden kwam je alles op concerten tegen, zitten altijd van die platenverzamelaars. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
hardcore is kewl maar verder weet ik nix nuttigs te melden. REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! ![]() |
|
hey XdeckX ken je nog wat vette sXe bands maybe? ![]() ![]() |
|
is "minor treat" al genoemd?? hun cd is echt essentieel als je van hardcore houdt. net als discharge trouwens. en city baby attacked by rats van GBH ![]() ![]() |
|
hey dude, ja minor threat is al vaak genoemd.. ook wel in andere/oudere topics. minor threat regeerde natuurlijk! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Allebei de stijlen zijn niet (meer) mijn kopje thee. Hardcore heeft mij nooit helemaal kunnen boeien, ik luisterde wel naar bands als Madball en Sick Of It All, maar daar bleef het ook bij. De stijl is wat te oppervlakkig, althans zo komt het op mij over. Wat punk betreft, daar ben ik uitgegroeid. Ik luisterde het heel veel voordat het de hype van tegenwoordig was. Nu spreekt het me totaal niet meer aan. Uitzondering is de cd Smash van The Offspring, die ik nog wel in de kast heb staan. Jeugdsentiment, en qua muziek ook niet zo kwaad. ![]() |
|
quote: Confront.. was dat misschien de band voor OLC ? ![]() |
|
Yep, en daar tussen in komt nog MeanStreak en Bowel. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
hmmm.. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |