|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
jane a doorway to elsewhere Liar invictus twee classics for sale signature |
|
In Blood we trust, heerschende Duitse hardcore band. check www.myspace.com/inbloodwetrust |
|
quote: Zeer vette band! Alleen na een tijdje wordt 't wat eentonig. |
|
Net een cd van Killing time gehoord, best ok en Uncurbed! Lekker à la Napalm Death signature |
|
quote: Toch wel Brightside, mag ik hopen? We don't take it, we just fake it... |
|
quote: ik denk van oui! kent er hier iemand het Nederlandse Disgrace? heb een 7"ke liggen voor een fan signature |
|
www.myspace.com/killwhatiadore Godverdomme, wat heerscht deze band 614 breakdowns vind ik een geweldig nummer |
|
[edit]dubbelpost[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 30-06-2006 19:09] |
|
Altijd feest bij een Pennywise optreden zo te zien: http://www.youtube.com/watch?v=_VjtDjQPCmM&search=pennywise |
|
quote: Op Lowlands zaten ze in een te kleine tent waarna iedereen het podium op klom met goedkeuring van de zanger en een deel inzakte haha.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Even een bandnaam opgooien: When tigers fight Een band met: Mike McTernan (Damnation A.D.)- vocals Jonathan Dennison (The Promise)- guitar Ken Olden (Battery/Damnation A.D.)- guitar Scott Andrews - bass Jarrod Alexander (The Suicide files)- drums De muziek is niet helemaal mijn ding. Het is namelijk geen echte old school/youth crew. Het is stuwende mid tempo hardcore met bakken agressie en een rock randje. Catchy songs en beukende gitaren. Ik denk dat de meeste hardcore fans zullen dit waarschijnlijk wel kunnen waarderen. Geen old school maar ook geen metal invloeden. Gewoon hardcore. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ja, die full length klinkt goed... dikke hope conspiracy-invloeden... productioneel niet helemaal in balans, maar alsnog een toffe schijf... We don't take it, we just fake it... |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
http://www.zwaremetalen.com/recensie/4646/Omission-Refuse-Regress.html hop, was er zo te zine ook wel positief over |
|
afgelopen donderdag kill your idols weer eens gezien... prachtige band blijft het, zeker als ze veel oude songs spelen en dat deden ze gelukkig ook. + als toegift It's Clobberin' Time (sick of it all), Here To Stay (sheer terror) & Ready To Fight (negative aproach) er doorheen jassen... leuke show dus... We don't take it, we just fake it... |
|
quote: coole review het zijn idd die riffs die het hem wel grotendeels doen.. de intro van bled with you is daar ook een tegek voorbeeld van! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: |
|
Al was het alleen al om 2e gitarist pitter "halve litter" vonk! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ik ben een totale noob in de hard en metalcore, leer pas net wat bandjes kennen. Zit nu Full Blown Chaos te luisteren en dat klinkt wel erg vet |
|
een paar coole zijn nog omission dus, modern live is war, en ik zit nu parkwaydrive te luisteren wat idd ook arg goed is "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Shai Hulud!!!!!!!!!!!! check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
gisteren weer het friese darwin (rip), vond het eerder wel geinig, nu vind ik het zowaar goed. hoezo smaak veranderd Je moeder. |
|
Ik draai gewoon nog steeds het nieuwste album van Ignite. Meesterlijk mooi en van hetzelfde niveau als A Place Called Home. En binnenkort moet ik toch eindelijk Reclamation van Bigwig bestellen, beste album ooit van deze jongens. Via Dolorosa, memento mori. |
|
kunnen mensen mij hier helpen?? ik ben de laatse tijd weg van oudere Nederlands hardcore/punkbands. De meeste bands echter zijn "van voor mijn tijd" en ken er dus niet al te veel. Mogelijk kennen mensen hier nog wat oudere bands???(en vooral of er een cd beschikbaar is). te denken aan bands zoals: BGK(daar heb al een cd van, schitterende muziek) Fritus modern Winterwijk Chaos Front Vopo's Larm |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |