![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
iemand into ANberlin? signature ![]() |
|
www.myspace.com/gravemaker fucking real hardcore!! Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Te metal ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Ik zeg BACKBREAKER!!! LAST TO REMAIN!!!! Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Nieuwe Kill What I Adore nummers online! www.myspace.com/killwhatiadore ![]() |
|
Vier nieuwe nummers Maximum Penalty: http://www.myspace.com/maximumpenalty Nooit echt kapot geweest van deze band, maar deze tracks zijn alle vier in de roos... Dikke Cro-Mags vibe in met name Tribulations en Threat Assessement... We don't take it, we just fake it... ![]() |
|
quote:Het zal je misschien verbazen, maar ik vind dit ook vrij gaaf! ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Zal bij de meeste Hardcore fanaten wel bekend zijn: http://www.myspace.com/ramallah [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 21-03-2008 14:50] ![]() |
|
idd, boerzoem,een beetje heel erg ja hahahaha ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Lees er anders nooit wat over hier op het forum, ook niet in dit topic. En anders: Nou en, aap ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 21-03-2008 18:25] ![]() |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Ramallah is het muzikale equivalent van een stinkende, dikke drol... Typisch zo een band waar mental wel mee wegloopt dus... Meer posi-nieuws van het Madball-front: ze hebben die 2e rangs Hatebreed-drummer ingeruild voor een van de coolste drummers ooit: Mackie van de Cro-Mags... Nooit gedacht dat ik nog enthousiast kon worden om die creatief uitgekakte band, maar met deze ongelofelijke heerscher aan boord hoop ik toch echt op wat meer peper in de reet op een volgende plaat... [Dit bericht is gewijzigd door VivaHate op 07-04-2008 13:06] We don't take it, we just fake it... ![]() |
|
owkey wanneer brengen de Sex Pistols nog iets uit? signature ![]() |
|
hoplijk nooit... We don't take it, we just fake it... ![]() |
|
Iemand bekend met Fury of Five? Ik probeer er al een tijdje wat platen van te scoren, maar het wil niet echt vlotten, iemand een idee? Against God and Government ![]() |
|
zaten ooit bij lost&found geloof ik, heb ergens nog een nummer op een verzamelaar staan. Wel aardige pissed off tough guy metalcore. Probeer ebay eens zou ik zeggen ![]() |
|
Geniale band haha "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Ik geloof dat die nogal eens opstootjes met andere bands hadden ... ![]() |
|
Rotzak mag Luie voor zijn naam zetten: http://www.victoryrecords.com/furyoffive zoek eens op goegel zoe ik zeggen ![]() |
|
quote: Gelukkig heb jij wel een uitmuntende smaak, zit dat even mee ![]() ![]() |
|
Inderdaad Burzum, je boft vandaag... Fury Of Five is zo'n spierballenband... Zat nooit op Lost & Found, maar wel op Kingfisher (sublabel destijds van Century Media). Ik vond de band destijds wel grappig: een soort WWE-worstelaars met een attitude-probleem die gitaren vast konden houden... We don't take it, we just fake it... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |