|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Att. Mental: dringende aanrader: check de SOUNDTRACK van American Hardcore alvast... Dan krijg je een prima beeld van hoe de echte oude school klonk... en die heeft weinig met de door jou genoemde bands te maken verder... We don't take it, we just fake it... |
|
Ik zet even Ten yard fight op. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:ehh, die in mijn laatste post niet ?!?! eye of judgement niet ok dat geef ik graag toe, maar de rest wordt altijd toch op de old school hoop gegooid ?!?! nou ja, ik zal die soundtrack eens scoren ja... Fuck the world and fuck you |
|
Naaah, luister maar eens naar bands als Minor threat, Negative approach, Youth of today, Slapshot, Judge... Dat is old school. De meeste bands die jij noemt hebben toch nog redelijk wat metal invloeden. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Slapshot ken ik, erg gave shit.judge heb ik een keer bij Heiden mogen horen en dat beukte ook wel behoorlijk man. was judge niet een voortzetting ofzo van youth of today ?? de bands hadden iig wat met elkaar van doen volgens mij.Straks Mainstrike even checken. ben benieuwd.... Fuck the world and fuck you |
|
quote: Bump voor de monn'n "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Porcell en Mike Judge zaten beide in Youth of today ja. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
|
|
Fuck the world and fuck you |
|
Ik las ergens dat Eric Ozenne (Unit pride / Redemption '87 / The Nerve agents) bezig is met een nieuwe band. In die band zitten grotendeels Redemption '87 leden. Weet iemand daar meer van? All guns poolside van Redemption '87 en Days of the white owl van The Nerve agents zijn 2 van mijn favoriete hardcore/punk platen dus ik ben hier ook weer erg nieuwsgierig naar. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Wat is die plaat van Die Young toch briljant goed. |
|
Graven image bedoel je? Dat is inderdaad een lekkere plaat. Doet me een beetje denken aan Ringworm alleen dan meer hardcore en minder metal. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
|
|
Nog een harde heerschende band gevonden: www.myspace.com/mcmb my children my bride |
|
quote: Graven Images, ja. Briljante teksten. |
|
Heeft iemand misschien nog wat tips voor mij? Ik ben al wel een poos aan het zoeken maar vindt niet zo heel veel leuks. Ik luister zelf voornamelijk naar: Terror, Hatebreed, Born from pain, pro-pain, madball, AF, Death before dishonor en barcode om maar even wat te noemen. Wat aanvulling zou ik zeer op prijs stellen |
|
Raised Fist misschien wat voor je? Check het album Dedication. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
je kan hier misschien meer info vinden : www.asice.net Fuck the world and fuck you |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
hehe,gave bandnaam Fuck the world and fuck you |
|
quote: Mike Judge in Youth of Today? Dat lijkt me een vergissinkje. Porcell zat wel in Judge en Sammy geloof ik ook. Project X was trouwens een ander, minder bekend projectje met leden van Youth of Today, klonk een beetje als Bold. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
check even mijn post in het cd koop/ruil topic voor een massa aan cd's [Dit bericht is gewijzigd door theduellist76 op 02-05-2007 23:38] |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
http://www.myspace.com/riseandfall13 Nou dan heb je het over ECHTE hardcore. Gister live gezien.. choristus zeg... haaaarrd.. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |