![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik vinnut er nie zo erg bij horen, op zn minste zo'n beetje --- < ![]() ![]() ^~*+*~^Steeeeeeeeeeeel^~*+*~^ ![]() |
|
Bathory's Under the Sign of the Black Mark werdt door een "leek" als hardcore bestempeld. Wat vinden jullie hier van? ![]() |
|
Een poos geleden luisterde ik erg veel naar punk, maar ik ben steeds meer naar metal gaan luisteren en nu luister ik zo goed als niet meer naar punk. Ik vind punk toch wel een beetje bij metal horen, omdat het er invloed op heeft gehad. ![]() |
|
quote: we nemen out of step op. voor onze full lenght cd.. ik speel in collision. grindcore, maar dan vanuit de powerviolence/trashcore/hardcore kant... ![]() |
|
Zelf kan ik punk ook zeker waarderen! Vooral riotgrrrl punk ![]() Helaas is het vooral een onbekende underground stroming met maar een aantal goede bands. Don't blush when I rip you open ![]() |
|
Ik heb een cd van stuck up liggen, zwienwilde groep dat. En prachtig artwork, toen ik het zag liggen dacht ik direct aan heavy metal en was thuis zeer verrast toen ik hoorde dat het pure hardcore was. Wanneer en waarom zijn ze eigenlijk gestopt, of bestaan ze nog. De cd die ik heb is declining kingdom, de hoeveelste is dat? [Dit bericht is gewijzigd door the wounded immortal op 20-08-2002 18:09] ![]() |
|
quote:dom ![]() |
|
quote: ON TOPIC <!><!><!>!M<>!M<!<>>M<!><!><>!<><!>!<>! ![]() |
|
Zijn hier Misfits-fans? ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei ![]() |
|
quote: Klinkt interessant...noem eens wat bands? En ik ben aardig wild van de Misfits. Ik heb die casket-box en hun laatste 2 cd's. Lekker energieke muziek met gave teksten. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote:Ik was on topic dude. En jij bent geen moderator meer. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ouch! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: Tof, ik dacht dat die al waren uigestorven ![]() ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei ![]() |
|
[quote]Op 20 augustus 2002 22:29 schreef XnegativeX het volgende: Klinkt interessant...noem eens wat bands? L7 is eigenlijk de enige represententieve band van deze stroming, maar om wat bands te noemen Bikini Kill, Seven year bitch en Bratmobile. Don't blush when I rip you open ![]() |
|
quote: En jij hebt nog steeds geen humor ![]() |
|
En jij wil nog steeds altijd het laatste woord hebben. ![]() |
|
Dat klopt ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 21-08-2002 18:59] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
XontopicX Iemand de nieuwe Bloodlet al gehoord? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Nee Hoe istie hoe istie ? Ikke wil kopie ! ![]() |
|
Hij is ranzig. Stel je een zieke gestoorde redneck voor die een metalcore cd op heeft genomen in het moeras achter zijn hut. Zo klinkt Bloodlet dus. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: als jij dat zo beschrijft moet ik opeens aan "righteous pigs"denken. een keiharde mix tussen metal en van alles. ken je die ook? was de oude band van mitch harris (nu in napalm death). ![]() |
|
Bloodlet is niet zozeer hard .. meer .. tergend ... ![]() |
|
potverdikke, vandaag een NIEUWE discharge cd aangeschaft, getiteld Discharge!!! ik wist niet dat ze weer bij elkaar waren. gave cd! toevallig bladerde ik ook vandaag een aardschok door en daar las ik een vernietigende bespreking door onno cro-mag. Klopt niks van. mooi dat discharge weer terug is! ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |