|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
als je er nog nooit geweest bent: super ruige tent met aardige lui (allemaal vrijwilliger/hardcore punks), goedkoop bier etc. |
|
ik VIND dat/dat vind ik [Dit bericht is gewijzigd door MANGELED op 17-08-2006 20:58] |
|
Met hoofdletters, uiteraard. |
|
DaT SpReEkt VoOr ZiCh. |
|
quote: bah wat een eikel vind ik die ONNO CROMAG. |
|
quote: ik vind dat die dat ook is signature |
|
quote: Dat klinkt niet bepaald aantrekkelijk om eerlijk te zijn. Ik heb gelijk een beeld van een krakershol met een smerige plee voor me. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
oh sorry, dacht dat dit een metal forum was, geen bridge club. |
|
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Ja. En je punt is? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Metal is vies hardcore marginaal signature |
|
quote: Posten in een hardcore/punk topic is niet erg metal. |
|
|
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ze speelden gisteren in de 013 met Shai Hulud. Ik had helaas geen tijd, maar anders was ik er zeker bijgeweest edit: er is zelfs al een topic over --> http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2212061 [Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 06-09-2006 8:19] |
|
Nieuwe No Turning Back is ERG goed... Evenals de nieuwe Restless Youth, die wat gevarieerder is kwa geluid... Misschien wel plaat van het jaar... We don't take it, we just fake it... |
|
Verrassend genoeg vind ik die Restless youth cd echt geen fuck aan (alsof wij het ooit eens zouden worden). Maar No turning back is natuurlijk altijd goed. Ik wou de band Have heart even aanprijzen. Een van de beste hardcore bands die ik de laatste jaren heb gehoord. Hij staat in 1 keer tussen mijn favorieten (Slapshot, Stand & Fight, Kid dynamite, etc.) Deze gasten mengen de positieve energie en de kracht van old school hardcore met de stuwende riffs en de logge breaks van NYHC en het vernijnige gitaarspel van de Clevo-scene. Eigenlijk een soort mix tussen Youth of today, Breakdown en Ringworm. Hoewel, mensen die van negatieve en donkere muziek houden dit beter links kunnen laten liggen. Have heart bekijkt de zaken namelijk van de positieve kant en dat straalt de muziek ook uit. De energie knalt uit je boxen en de teksten zijn echt van erg hoog niveau voor een hardcore band. Hier kunnen veel bands tegenwoordig een voorbeeld aan nemen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik heb de afgelopen tijd deze fantastische bands mogen ontdekken : Banner Of Thugs, Real Hate, Razorblade, en CloseCombat. Fuck the world and fuck you |
|
Mental, ken jij Profound Effect? Verwoestende tough guy new york hardcore |
|
nope, ken ik niet hebben ze myspace ? Fuck the world and fuck you |
|
Weeknie, was een prject van een stel gasten .. Album heet Lashing Out ... |
|
Danke, zal ze eens checken, vandag niet, ben verrot. Fuck the world and fuck you |
|
|
|
quote:ik heb beaten by the fists of god van sheer terror. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |