![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: vooral de gitarist als ik het mij goed kan herinneren. ik dacht wel dat anthrax daar veel shit door te verduren kreeg vanuit "de scene" aangezien ze zowat het patent op dat algemeen gebruikte NYHC teken hadden genomen. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 24-07-2006 11:11] ![]() |
|
Dom ook ... Allee SOIA verdient dat logo, damn wat is Live in world full of Hate ene magistraal tijdsbeeld. ![]() |
|
quote: laat de leden van Agnostic front bovenstaande maar niet lezen. SOIA regeert live de pannen van het dak af. ik heb die vroeger enkele malen gezien en dat was ALTIJD de max, ook al zijn de nummers op zich niet altijd even sterk ![]() |
|
quote:Agnostic front is allang kwijt wat ze vroeger hadden, heb jij die laatste werkjes gehoord? Dat slaat werkelijk waar nergens op, Idols-wannabee-hardcore ... ![]() |
|
quote: nee, is het zo slecht dan???? ik draai nog steeds vooral hun eerste twee en de twee cd's die ze uitbrahten nadat ze weer bijeen zijn gekomen. maar het latere werk van SOIA is toch ook om te janken naar mijn mening. Madball is nog redelijk OK denk ik ![]() |
|
quote:Nee al die oude bands moeten eigenlijk stoppen .. nieuwe SOIA schijnt alleenwel weer aantrekkelijk tezijn, maar eigenlijk is SOIA op schijf nooit zo denderend geweest .. Lou Koller kan niet in een studio zingen, dat hoor je pas echt goed live .. ![]() |
|
soia maakt nog steeds degelijke platen waarvoor ze zich zeker niet hoeven te schamen... laatste klassieker stamt echter uit midden jaren '90... live blijft dit een ontzettend goede band... agnostic front is echt een parodie op zichzelf geworden, heel erg slecht. riot, riot upstart luidde het begin van het einde wat mij betreft in, daarna ging 't alleen maar bergafwaarts. Met Another Voice als tragisch dieptepunt. madball is sinds de comeback ook niet meer wat het geweest is, die nieuwe cd is traag, mist spanning en vooral goede songs... en wat betreft metalcore: check ook eens Best Wishes van de Cro-Mags... We don't take it, we just fake it... ![]() |
|
quote: ik kan dat latere werk van hun niet aanhoren zonder dat al mijn haren recht overeind gaan staan. maar goed, smaken verschillen. maar ik denk niet dat de band dezelfde populariteit nog heeft als tijdens hun hoogtijdagen (en dit vooral door de kwalitiet van de cd's want live zijn ze super) quote: zonde, zonde. het meest recente nummer dat ik heb gehoord is "newyork police state" (of zoiets) en dat vlamt ouderwets. nuo ja, laat ik de meer recente titles dan maar gewoon links liggen. en ken jij hun DVD want live zullen ze vast ng wel OK zijn. ps: zeer interessante link die je hebt gegeven voor info over al die oude punk bands!!!! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 24-07-2006 12:44] ![]() |
|
Behoorlijk idioot dat deze 2 genres bij elkaar 1 topic hebben... SLOTJE!!! ![]() |
|
quote:Hard Times in an age of quarrel heerst ook best hard (live dubbelaar) ![]() |
|
quote: jammer dat die lui intern nogal "verdeeld" zijn. ik zou best een een optreden metde klassieke line up willen zien ![]() |
|
quote:vergeet dat maar .. ![]() |
|
quote: ja, maar een mens kan hopen (net zoals ik hoop nog eens een SOD-optreden te kunnen zien) maar ik zie het ook somber in... ![]() |
|
check de berichten die harley via myspace te pas en te onpas verstuurt... het zit er niet in. Harley en John mogen overigens vanwege politie-verordening niet bij gitarist Parris in de buurt komen. In november komen de Cro-Mags weer naar Nederland. Vanwege rechtenkwestie met de bandnaam heten ze trouwens Fearles Vampire Killers. Ze spelen alleen nummers van Age Of Quarel + wat Bad Brains-nummers. Line-up: John Joseph (originele AOQ-zanger), Mackie (originele drummer), Scott van Biohazard/Spudmonsters en AJ van Leeway (check die band ook eens. Born To Expire, ouderwetse hardcore met metal-sausje)... Shows dit voorjaar in nederland en duitsland waren ZEER de moeite waard overigens... Die agnostic front-dvd is opgenomen in CBGB's... Nieuwe line-up dus, ik kan er niet warm voor lopen... En NY Police State was inderdaad nog een supergaaf nummer... SOIA trekt nog steeds volle zalen en zijn volgens mij nog steeds enorm populair... We don't take it, we just fake it... ![]() |
|
quote: Dat kun je wel zeggen, ja. Ik heb die eerste nog op lp, heerschend. Echt wat voor, jou, attila. Het verbaasd me eigenlijk dat je die gemist hebt. ![]() |
|
quote: was live hard!! vedde crust punk/hc! ![]() En makiladoras is ook tegek, maar dat gaat dan ook weer meer richting the carcass achtige grind/metal op. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
H8 Machine, met hardcore for life...vette shit, in het straatje van sick of it all en madball. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
kan cro mags niet aanhoren....kut zanger ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Dat valt toch wel reuze mee? ![]() |
|
Hatebreed lekker ,59 times the pain ook lekker,en agnostic fron another voice ![]() ![]() |
|
quote: NYHC was gewoon de term voor de gehele 80's golf Judge, Side by side, Biscuits, Soia, Breakdown, Youth of today, etc. "Echte" HC bands zaten ook in Boston, denk aan SSD, Slapshot en Jerry's kids. Daarbij waren er nog wel meer continenten waar goede HC bands ontstonden, denk aan Orange county ofzo. ![]() |
|
Over "echte" hardcore gesproken... De nieuwe The First step en Uppercut... GE-WEL-DIG!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Uppercut moet ik idd nog eens checken ja Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Blood for Blood! Geniale teksten op "Spit my last Breath" ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |