|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Want Belgen voetballen ook. |
|
|
|
LAL |
|
lol, das waar even korte samenvatting Belgisch voetbal: signature |
|
[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 12-09-2005 23:34] |
|
quote: De grappigste post van het jaar. |
|
quote: Mwoa, in de jaren tachtig speelden we nog goed maar nu is het echt om bij te huilen, allé, om je bij plat te leggen van het lachen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Luxembourg RULES |
|
RSC 1 miljard euro budget lol , maak er maar 25 miljoen euro van Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: ja, die euro's he signature |
|
mss ff een tussenstand geven van de 4 belangrijkste ploegen na 5 speeldagen : 1 Anderlecht 13 ptn 2 Standard 12 ptn 3 Club Brugge 11 ptn ... 14 Racing genk 4 ptn vorig weekend : anderlecht-moeskroen 3-1 brugge - st-truiden 2-1 standard-beveren 1-3 gent - genk 2-0 dit weekend : Brussels-Anderlecht , Beveren-Brugge , Genk - Zulte-Waregem , Cercle Brugge - Standard Faustian Spirit of the Earth |
|
Portillo mag beginnen scoren bij Brugge en Jestrobitch mag weer een geblesseerd graken bij Anderslecht signature |
|
quote: Ach kom nou toch jongens, dat geloven jullie toch zelf niet dat dat echt bestaat? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: euhm... Zulte-waregem is 1 ploeg hé! Doen het trouwens goed! ja hallo , Go Agead Eagles, waar slaat dat nu op? Precies een batallion geallieerden signature |
|
jaja zulte-waregem (y) , hebben 10 punten ofzo , gewoon combinatie van zulte en waregem he Faustian Spirit of the Earth |
|
jaja,Zulte-Waregem... Sinds dit jaar met de jonge Tim Matthijs in de ploeg die vorig jaar toch kleine doorbraak gemaakt heeft! En dan te zeggen dat die jongen nog bij me in de ploeg heeft gespeeld en maar niet in basis kon komen De tijden zijn veranderd!! De hele ploeg is eigenlijk wel verrassend sterk begonnen aan het nieuwe seizoen! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
ANTWERP Hopelijk geen ratten hier. if god were suddenly condemned to live the life he has inflicted on men, he would kill himself. |
|
quote: De meest amateuristische profclub van 't land. En nee, ik ben niet voor den Beerschot. "I find your lack of faith disturbing." |
|
Brussels - Anderlecht 1-1 (na een penaltyfout van Proto scoorde Brussels de 1-1 ) Beveren - Club Brugge 0-1 RC Genk - Zulte-Waregem 3-1 (eerste overwinning voor Genk dit seizoen) Cercle Brugge - Standard 0-3 1 Standard 15 2 Anderlecht 14 C. Brugge 14 Faustian Spirit of the Earth |
|
ik weet nie of iemand vanavond STudio 1 gezien heeft, ma volgens mij was Stefan De Mol zo zat als een canard! signature |
|
quote: Dat was hij volgens mij inderdaad!! Achja, je kan het hem niet kwalijk nemen een feestje bouwen als je ziet dat Brugge Anderlecht weer heeft bijgehaald Member of the iso-betawuste crew!! |
|
woensdagavond de topper Standard - Brugge ! Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Woensdag weer niks op Canvas Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
canal+ mss ? Faustian Spirit of the Earth |
|
belgacom tv ja signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |