![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ja ja anderlecht laat punten liggen in la lou ![]() .................. ![]() |
|
Wat een WERELDGOAL van Gert Verheyen was me dat!! ![]() ![]() ![]() "I find your lack of faith disturbing." ![]() |
|
nja 2-2 voor cercle niet slecht ![]() maar wat een slechte kieper dat we hebben ![]() .................. ![]() |
|
Standard op een diefje 0-2 gewonnen ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
wel wel wel de winterstop is voorbij en wat doet FCB .... 3-0 winnen van Brussels (2 x Portillo) ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Hoe doet Orlando Engelaar het bij Genk? ![]() |
|
Hehe, dit topic is ook nog gewoon serieus en actief, gaaf. ![]() |
|
engelaar .... minder opvallend dan vorig seizoen dus: Standard - Zulte Waregem 1-2 en RSC - Cercle 2-2 prima 1 Standard 38 2 Brugge 38 3 RSC 36 4 Zulte 36 Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
![]() ![]() |
|
jeuj ! ![]() ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
![]() hmmm zulte heeft maar 33 punten ![]() Genk nog verloren vandaag van Charleroi met 2-1 Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
hihi ![]() GBA - RSC 2-0 STVV - Standard 0-0 Genk - Westerlo 2-0 Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
ach ja ... roeselare - FCB 1-1 Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Brugge met 3-1 van Lierse gewonnen 1 keer Leko en 3 keer Clement ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
pffffff RSC - Genk 4-1 ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
VANAVOND zeker kijken naar Panorama. De namen in de omkopingszaken zullen worden genoemd zeker al 8 matchen dit jaar met bewijsmateriaal van omkoping en gesjoemel! Belgisch voetbal olé olé signature ![]() |
|
jups ik kijk er naar uit Standard - la lou afgelast .... toevalig hoor ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Hééééééééééél toevallig tsss... tot nu toe al 14 spelers genoemd in omkoping... waaronder Gunther Van Handenhove! Ann Van Elsen zal content zijn ![]() en het antwoord van de Belgische Voetbalbond op de vraag wat ze er aan kunnen doen: "Niets..." tss en die brieven van gokkantoren met waarschuwingen? "Niet gekregen..." ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 05-02-2006 21:24] signature ![]() |
|
![]() ![]() ![]() Stoute Gunther toch! Wat zal zn zusje daarvan zegge ![]() Belgisch voetbal heerscht!!! ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
gaat lekker in Belgie ![]() ![]() |
|
hehe en plots leeft dit topic weer ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: idd, het voetbal gelijkt al nergens op, moeten ze nog eens beginnen met zo'n zaken ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
"Sinds doelman Belic plaats heeft geruimd in Sint-Truiden, zijn er geen verdachte gokinzetten meer geweest op de wedstrijden van de Limburgse club." Met die opmerkelijke vaststelling kwam STVV-voorzitter Roland Duchatelet naar buiten. Hij wil naar eigen zeggen niemand beschuldigen, maar het verband is toch bijzonder pijnlijk. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: no way @_@ If you don't use mammal sauce, you might as well be gay :"( ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |