![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nja, het seizoen is nog lang é ![]() ![]() *hoopvol gezwans* ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
We hopen al 2 jaar op beterschap, maar het gaat net slechter en slechter ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Club Brugge - Dender 2-0 ![]() Moeskroen - Genk 1-1 ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Bergen - Standard 1-1 Anderlecht - Gent 2-1 Standard 24 Club Brugge 21 Genk 19 Anderlecht 19 Gent 14 Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Kv Mechelen doet het spijtig genoeg ni zo goe... ![]() ![]() |
|
Idd, laatste met 4 punten dus en nog geen enkele overwinning. Voorlopig nog niet echt een aanwinst voor eerste klasse. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Gent - Bergen 2-0 Gent wint voor het eerst sinds de derde speeldag nog eens. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Lekker voetbalweekend ![]() Standard - KV Mechelen 2-2 Cercle Brugge - Anderlecht 0-0 Genk - Club Brugge 1-2 ![]() Standard 25 Club 24 Anderlecht 20 Genk 19 Gent 17 Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
![]() Laatste weken gaan lekker zo voor Club! Concurrenten laten ptn liggen en FCB is zelf de winnaar in onderling duel tegen topper ![]() PS: hééérlijk hoe gister Frank Raes tijdens Studio één in de zeik is gezet door (een overigens nóg grotere zeikerd) Koen Meulenaere!! ![]() ![]() ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
Ah, dat heb ik dan gemist. Maar mij viel het wel op hoe pro-Club die Koen Meulenaere is ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Hoe zit het met die nieuwe competitie-vorm met 2 reeksen? [Dit bericht is gewijzigd door MetalViking op 31-10-2007 12:16] Verlekkerd op dood metaal ![]() |
|
Geen idee, maar ik vind het een onoverzichtelijke boel Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Nja, het voorstel is beetje als volgt: 2 reeksen (upper en lower reeks lijkt me) van 10 ploegen starten aan de competitie. Na een half jaar zakken de laatste 5 ploegen van de upper reeks naar de lower reeks en stijgen de eerste 5 ploegen van de lower reeks naar de upper reeks. Op het einde van het competitiejaar zou zo de winnaar van de upper reeks kampioen zijn en recht hebben op het Champions league ticket. Hoe het Uefa ticket wordt uitgereikt kan ik me even niet meer herinneren... However... dit is uiteraard maar een voorstel!! Kan me inbeelden dat dit niet zomaar direct wordt aangenomen door alle ploegen enzo... Anderlecht heeft wel al laten weten dat wanneer dit voorstel niet wordt goedgekeurd of er geen werk van wordt gemaakt dat ze eenzijdig hun televisierechten gaan verkopen zonder solidariteit tov de andere ploegen... Beetje druk zetten dus ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
Ik vind het echt een compleet belachelijk en veel te ingewikkeld kutvoorstel. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Moeskroen - Standard 0-0 ![]() Mits winst thuis tegen Zulte Waregem staat FCB morgenavond aan de leiding ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Standard is het zoals gewoonlijk weer de titel aan het verknoeien, gelukkig maar ![]() Verlekkerd op dood metaal ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
FCB - Zulte Waregem 1-0 (Wat was FCB slecht seg ![]() Anderlecht - Westerlo 3-1 STVV - Gent 2-1 ![]() Brugge aan de leiding ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
![]() Komende vrijdag volgt echter wel een te duchten test tegen Cercle. Benieuwd wat het gaat geven, maar ik denk dat de ervaring bij Club mss wel eens van vitaal belang zou kunnen zijn in wat toch een uitermate geladen en belangrijke wedstrijd zal worden imo... Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
Bwa, de laatste jaren waren we bijna altijd rotslecht tegen Cercle. En gezien de wedstrijd tegen Zulte zie ik niet in waarom dat nu anders zou zijn. Maar wss winnen we wel, door een flutgoal ![]() Lokeren - Genk 1-1 ![]() Club Brugge 27 Standard 26 Cercle 24 Anderlecht 23 Genk 20 Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Oefenwedstrijd van FC Utrecht tegen Brugge gaat niet door ![]() Ze vinden het toch niet zo verantwoord en zijn bang voor ongeregeldheden ![]() ![]() |
|
Ah, ik wist niet eens dat er een oefenwedstrijd gepland stond. De laatste keer dat Utrecht en Club tegen elkaar speelden was 2-3 jaar geleden in de Uefabeker zeker? En heeft Club toen thuis niet verloren? ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Waarschijnlijk wel, daar een Belgische club in de regel niet wint op Europese velden. :') ![]() |
|
![]() Alleen die apen van Anderlecht moesten weer speciaal doen. Ze wonnen onlangs in UEFA tegen Hapoel Tel-Aviv, de topploeg !!! ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |